16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16V cewki z tfsi.
Cewka i przewody radzą sobie bardzo dobrze w 16vt. Aparat przerobić na zaślepkę i tam zamontować cewkę.
16V cewki z tfsi.
no właśnie znajomy też tak lata i nie narzeka. Przemyślę temat jeszcze.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi.
Dobra moja przeróbka dekla z 16V, rozwiertakiem 26mm na 6mm, potem rozwiertak 28mm na 3mm, skrzydełka frezem 2.5mm, z cewek zdjęte gumki dołożony oring chyba 21.6x2.3 bo takie pasowały najfajniej
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
No ładnie to wyszło. Ja na razie stoję z braku czasu
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Re: 16V cewki z tfsi.
Może wiecie od czego przypasi cewka wested spark pod ori przewody zapłonowe KR??
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
16V cewki z tfsi.
Golf mk4 1.6 sr
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
16V cewki z tfsi.
Całkiem wywaliłeś aparat zapłonowy ? Ja halla na wałku bym zostawił do synchronizacji. Jakie ECU zapinasz ?
Polecam zamiast uszczelniacza wału wsadzić koło 60-2 z czujnikiem halla, ja tak mam i dałe piekny sygnał 0-5V nie jak VR jakieś nieszczesne fale
uszczelniacz + trigger CO19036655B
czujnik 030906433Q
Blok trzeba lekko kątóweczką szlifnąć aby dało się czujnik wykręcić na założonej skrzyni
Polecam zamiast uszczelniacza wału wsadzić koło 60-2 z czujnikiem halla, ja tak mam i dałe piekny sygnał 0-5V nie jak VR jakieś nieszczesne fale
uszczelniacz + trigger CO19036655B
czujnik 030906433Q
Blok trzeba lekko kątóweczką szlifnąć aby dało się czujnik wykręcić na założonej skrzyni
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
Ja mam ABFa , czyli czujnik wału zostaje ori a będzie easyecu zapięte.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Re: 16V cewki z tfsi.
kiedyś myślałem nad takim rozwiązaniem tylko pewnie ciężko to regulacja trochę utrudniona w razie czegoRasPL pisze:Całkiem wywaliłeś aparat zapłonowy ? Ja halla na wałku bym zostawił do synchronizacji. Jakie ECU zapinasz ?
Polecam zamiast uszczelniacza wału wsadzić koło 60-2 z czujnikiem halla, ja tak mam i dałe piekny sygnał 0-5V nie jak VR jakieś nieszczesne fale
uszczelniacz + trigger CO19036655B
czujnik 030906433Q
Blok trzeba lekko kątóweczką szlifnąć aby dało się czujnik wykręcić na założonej skrzyni
16V cewki z tfsi.
Tego sie nie reguluje tylko osadza w GMP. Reszte sie w sofcie koryguje.
Bardzo źle się ten uszczelniacz osadza w warunkach domowych. Nastepnym razem pojechal bym z silnikiem w bagażniku do ASO by go osadzili
Bardzo źle się ten uszczelniacz osadza w warunkach domowych. Nastepnym razem pojechal bym z silnikiem w bagażniku do ASO by go osadzili
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
16V cewki z tfsi.
Wystarczy narzedzie do tego ustawienia
Ps. na wszystkie nawet czerwone cewki byla akcja
pewne cewki ori maja wyzej kolniez i nie ma tyle kombinacji z deklem
RasPl masz stary typ pokrywy ciekawe czy w nowym jest mieso do zebrania materialu
Gacekk na jakim turbo to robisz? k24 z S2 normalnie?
Ps. na wszystkie nawet czerwone cewki byla akcja
pewne cewki ori maja wyzej kolniez i nie ma tyle kombinacji z deklem
RasPl masz stary typ pokrywy ciekawe czy w nowym jest mieso do zebrania materialu
Gacekk na jakim turbo to robisz? k24 z S2 normalnie?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
16V cewki z tfsi.
Ktos kto robi w aso temu wystarczy tylko przyzad Mi nikt go nie pozyczy nawet na 5 minut bo tak kombinowalem. Skonczylo sie zrobieniem pierscienia i skrecaniem go srubami do kola zamachowego zreszta nowymi i uzytymi tylko do wciskania wiec moze i z 5Nm dokrecenia bylo... No coz moze ktos chce kupic ? a i tak zabawa z tym to bylo lekko 3 godziny zeby nie spartolic bo szansa jest tylko jedna aby to bylo dlugoterminowe rozwiazanie a nie na 1k km i wyciek.
Ps niech autor doda do nazwy tematu + kolo 60-2. Szukajacym bedzie latwiej znaleźć info.
Ps niech autor doda do nazwy tematu + kolo 60-2. Szukajacym bedzie latwiej znaleźć info.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości