Na polo klubie gość uzyskał 112km (teraz już ponoć 120) i 146nm. Zamieszczam tutaj posta, bo rejestracja nie działa i ktoś kto nie ma konta nie wejdzie w link
Wykres1.4 16V AUA wyjściowo 75 KM i 126 Nm Wink Wink (hamownia 81KM 124 Nm [stożek])
Modyfikacje:
STAGE 1
-kolektor dolotowy od polo 6n2 101
-przepustnica z polo 6n2 101 elektroniczna 60mm (bylo 48mm)
-wtryski z Polo 6n2 101
-zmodyfikowana puszka seryjnego filtra pod stożkowy K&N do 150 KM nawiew z 2 stron (w trakcie budowy)
(hamownia 99KM i 128 Nm)
-ECU program UNITRONIC z przesunięta odcinka pod 7000 rpm
(hamownia 104 KM 135 Nm)
STAGE 2
-Kolektor ssący Polo 6n2 GTI
-Kolektor 4-2-1 SuperSprint
-środkowy wydech GTI
-Koncowy wydech GTI
-wszystko 2 cale
-Nowy dolot BMC DIA
Osiągnieta moc 107 KM i 128 Nm
STAGE 3
-środkowy wydech TDI
-końcowy wydech TDI
-kolektor owinięty termoizolacyjnym bandażem
-regulator paliwa GTI
-remap map paliwa i zapłonu w programie UNITRONIC
-przyspieszenie pracy przepustnicy UNITRONIC
Obecna moc 112 KM i 146 Nm
http://imageshack.us/photo/my-images/40 ... 07210.jpg/
Tutaj golf http://www.youtube.com/watch?v=0gz5vVTEy2s gość ma w nim teraz 100KM lista zmian w opisie.
następny http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1067045.html czwarty post od dołu
Niektórzy piszą, że dłubnięty 1.4 szybko sie rozpadnie. Ciekawe skoro polo ma obecnie 120KM i jeździ już długo. Ten silnik chyba nie jest aż taki tragiczny do modów skoro dużo części pasuje z wersji 1.4 100 konnej lub polo 1.6 GTI.
Jak ktoś ma coś robione w 1.4 niech napisze, wiedza na pewno komuś sie przyda.