Odcinka w 9A

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: jagood » pt sie 29, 2014 17:45

Przy ilu obrotach 9A ma odcinkę. Mi odcina przy 5900 i niewiem dlaczego. Dodam, że silnik wyciągnięty z automata. Czy to ma jakies znaczenie? Czy były różne kompy? Do ilu powinien się kręcić?


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Re: Odcinka w 9A

Post autor: jagood » ndz sie 31, 2014 16:28

Nikt nie ma 9A?
Jak narazie wyczytałem na niemieckim forum corrado, że nie ma znaczenia czy automat czy manual. Ciekawe też, że z nowszymi kompami z końcówką 404cc podobno silnik równiej pracuje i są mniej podatne na błędy.
Volkswagen twierdzi, że silniki kręcą do 6400 co jest bzdurą, bo śmiało powinien kręcić do 7tys.
Gość miał ten sam problem co ja i zmienił przekaźnik od pompy i kreci do 7.200. Muszę pokombinować z tym.

link do tematu:
http://www.vwcorrado.de/forum/archive/i ... 70450.html" onclick="window.open(this.href);return false;


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Sputnik_PWR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: pt sty 25, 2008 12:54
Lokalizacja: Kępno

Odcinka w 9A

Post autor: Sputnik_PWR » ndz sie 31, 2014 17:01

Moje 9a odcinało przy 7k. Moim zdaniem przekaźnik pompy paliwa nic nie ma do odcinania tam jest zwykły styk bez żadnej elektroniki (odcinka jest sterowana przez kompa). Mogło tak być że przekaźnik wypalony był i pod obciążeniem pompa dawała zbyt małe ciśnienie i na wysokich obrotach brakowało. A co do twojego przypadku to czy czasem nie masz zegara z VR6? Po zamontowaniu zegara od VRa do 4 cylindrów będzie pokazywał niższe obroty niż faktycznie są.



Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: jagood » ndz sie 31, 2014 17:20

Nie, mam zegary z mk1 bo motor siedzi w mk1. No chyba, że oszukują.

Tu na filmiku widać jak odcina w granicach 6k a powinien zamykać obrotek: " onclick="window.open(this.href);return false;


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Re: Odcinka w 9A

Post autor: jagood » czw wrz 11, 2014 17:35

Wymieniłem kopułkę i palec, wsadziłem ECU z Corrado, dalej ten sam problem. Dodam jeszcze że po odpaleniu na biegu jałowym wkręca się do 7000.
Pompa paliwa, czy tryb serwisowy (brak sondy lambda)?


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

Odcinka w 9A

Post autor: spirit77 » pn wrz 22, 2014 12:01

Nie masz przypadkiem przekaźnika paliwa z K Jeta ?, bo to on odpowiada za odcinkę w K jecie.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Re: Odcinka w 9A

Post autor: jagood » wt lut 24, 2015 21:40

spirit77 pisze:Nie masz przypadkiem przekaźnika paliwa z K Jeta ?, bo to on odpowiada za odcinkę w K jecie.
Sorry za odkop, ale nie miałem czasu ostatnio podłubać przy aucie. Przekaźnik mam 53 taki sam jak u kolegi w Corrado (9A).
Niedawno wymieniłem pompę paliwa (tą w baku) i trochę wzrosło ciśnienie paliwa, może to było powodem. Sprawdzę jak się zrobi cieplej.


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Awatar użytkownika
wrcnator
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt sie 19, 2014 21:36
Lokalizacja: Opole, Kup

Odcinka w 9A

Post autor: wrcnator » czw lut 26, 2015 23:31

Do ilu K masz na zegarze z MK1 ?? Sprawdź na innych zegarach czy będzie tak samo np. z B3 .
Standard 9A kręci do 7K przynajmniej u mnie tyle walił.


Golf mk4 GTI 1.8T by Rico

" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację :D "

Awatar użytkownika
mleko1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: pt lut 08, 2008 06:44
Lokalizacja: wrocław

Odcinka w 9A

Post autor: mleko1984 » pt lut 27, 2015 09:53

Hej, ja w PLu miałem taki problem że za wcześnie go "odcinało". Okazało się, że miałem świece nie do tego silnika. Po wymianie wszystko zaczęło działać jak w podręczniku ;) Warto tez przyjrzeć się czujnikowi spalania stukowego, chociaż w 9A nie wiem jak działa program. Jeżeli chodzi o odcięcie we wtryskach jetronic odcięcie jest sterowane przekaźnikiem i przez ECU na dwóch różnych etapach. Przynajmniej tak było w K-Jetronicu i Ke-Jetronicu a czy w 9A jest identycznie ręki sobie uciąć nie dam.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: Lucki » ndz mar 22, 2015 15:45

mała podpowiedź --- kwarc i oszukanie sekundy


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: RasPL » ndz mar 22, 2015 18:28

średnia metoda bo rozwala mapę zapłonu, korekcje od stukowego itp.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: jagood » śr kwie 01, 2015 22:50

Kupię nowe świece i zobaczę jak będzie.
Stukowe wstawiałem nówki przy swapowaniu.


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Awatar użytkownika
jagood
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: wt lis 15, 2005 17:42
Lokalizacja: TczeVW
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: jagood » ndz kwie 12, 2015 01:03

Po wymianie pompy paliwa nadal odcina przy 6k.
Pozostaje jeszcze wymiana świec.


VW Jetta A1 2.0 16V (9A)

Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Odcinka w 9A

Post autor: Lucki » sob kwie 18, 2015 22:44

Pojedz na stacje diagnostyczna i niech sprawdzą Ci na analizatorze spalin twoje "wypociny", bo problem może być z źle ustawionym mechanicznym wtryskiem.


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości