Tą z 1.6FSI?dr.house pisze:Ja mam taką kolego Pawelek19, na AKQ, zmieniona przepustnica z 48mm na taką z Polo GTI 60mm do tego inny kolektor ssący i taka właśnie obudowa
A co się tyczy obudowy z 1.6 AZD to nie sądzicie, że warto byłoby zatrzymać tą obudowę i po prostu wstawić sportową wkładkę filtra? Dużo lepiej to wygląda i nie ma problemu z dyndającą rurką od odmy
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
A nie nie, miałem na myśli tą z 1,6 AZD
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Kolego dr.house jak rozwiązałeś mocowanie linki przepustnicy?
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
No tu akurat na początku poległem, kupiłem przepustnice z 1.6 sr, bo tez jest na linke chociaz z innym mocowaniem. Myślałem, że jakoś to ogarnę, ale nic z tego. Dorwałem kogoś kto sprzedaje cały silnik z Polo GTI AJV i tam jest przepustnica 60mm z mocowaniem jak w moim AKQ (kupiłem tylko przepustnice po ugadaniu). Dorwałem taką nieużywaną ori (dzięki wielkiej pomocy jednego z kolegów z forum) i hula
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Zgadza się jest z innym mocowaniem, ja właśnie taka mam zamontowaną. mocowanie sobie dorobiłem ale to nie to samo co ori! Kolektor dolotowy jaki posiadasz? Ja mam od polo gti. Zastanawiam sie jeszcze nad wtryskami...
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Słyszałem też, że przepustnice z innym mocowaniem mają inny potencjometr czy coś takiego i nie działa u nas. Kolektor mam też z polo gti i dzięki temu mam podciśnienie do serwa w miarę spoko ogarnięte bo z kolektora dodatkowa rurka wychodziła
Problem jest tylko z mocowaniem linki gazy bo w tej obudowie od 1.6 AZD niestety nie ma i jakoś tam na trytytki złapałem
Wtryski też spoko, ale to już stroić trzeba będzie, bo może się zalewać...
Problem jest tylko z mocowaniem linki gazy bo w tej obudowie od 1.6 AZD niestety nie ma i jakoś tam na trytytki złapałem
Wtryski też spoko, ale to już stroić trzeba będzie, bo może się zalewać...
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Re: Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Ponoć taniej wyjdzie cały komputer z 1.6dr.house pisze: Wtryski też spoko, ale to już stroić trzeba będzie, bo może się zalewać...
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
To by było dobre, tylko czy reszta będzie ok, bo np 1.6 16v ma przepustnice elektroniczną.
Wymiana komputerka byłaby dużo lepsza, ale to nadal może być za duża dawka benzyny, bo pojemność się nie zwiększa
Wymiana komputerka byłaby dużo lepsza, ale to nadal może być za duża dawka benzyny, bo pojemność się nie zwiększa
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Re: Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Z tego co wiem nie wszystkie miały elektroniczne przepustnice, a ktoś chyba nawet na tym forum, albo forum polo to robił i działało, ale w internecie można pisać wszystko. Niech się wypowie ktos mądrzejszy ode mnie w tym temacie. Nawet patrzyłem, komputer kosztował między 100 a 200zł, a strojenie około 1000zł w moich okolicach.dr.house pisze:To by było dobre, tylko czy reszta będzie ok, bo np 1.6 16v ma przepustnice elektroniczną.
Wymiana komputerka byłaby dużo lepsza, ale to nadal może być za duża dawka benzyny, bo pojemność się nie zwiększa
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Przepustnice były 2 typu w 1.4 16V .
AHW AKQ miało przepustnice na linke. Nowsze AUA 75ps i AUB 100ps 1.4 16v miały juz elektroniczną.
Do 1.4 16V ahw , akq polecam przepustnice z polo 1.4 16V 100ps AFH ktora jest na linke, polecam takze kolektor od takiego polo AFH i wtedy duzo rzeczy pasuje.
Po strojeniu AHW/ AKQ przekracza sie na tym 100km bez problemu. Polecam jeszcze wtryski , do tego można dolot zrobić na bazie duzej puszki powietrza z np 1.8T + dolot zimnego powietrza ze zderzaka do tejże puszki.
Strojenie da wymierne efekty.
Natomiast można iść jeszcze dalej , kolektor baran , decat i znów moc idzie w góre...
AHW AKQ miało przepustnice na linke. Nowsze AUA 75ps i AUB 100ps 1.4 16v miały juz elektroniczną.
Do 1.4 16V ahw , akq polecam przepustnice z polo 1.4 16V 100ps AFH ktora jest na linke, polecam takze kolektor od takiego polo AFH i wtedy duzo rzeczy pasuje.
Po strojeniu AHW/ AKQ przekracza sie na tym 100km bez problemu. Polecam jeszcze wtryski , do tego można dolot zrobić na bazie duzej puszki powietrza z np 1.8T + dolot zimnego powietrza ze zderzaka do tejże puszki.
Strojenie da wymierne efekty.
Natomiast można iść jeszcze dalej , kolektor baran , decat i znów moc idzie w góre...
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
No właśnie jest i rurka a ja czarowałem z rurkami od przepustnicy do serwa... Teraz to lepiej ogarne Koledzy a z tłumikami coś kombinowaliście?
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
W sumie to trzeba poszukać przepustnicy od ajv jak kolego dr.house mowisz ze pasuje bo z tymi przeróbkami od 1,6sr to mam dosyc.
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Mogę zrobić foto w weekend jak to u mnie wygląda na tą chwilę.
Z przepustnicą od 1.6 sr walczyłem. Uciąłem rurkę od strony kolektora bo by nie weszła w ogóle przepustnica, linkę już nawet spoko ogarnąłem, ale nie działał potencjometr...
Teraz jest wszystko okej, muszę tylko zaadaptować przepustnicę bo cuda się z obrotami dzieją.
Podciśnienie do serwa mam puszczone bezpośrednio w kolektor ssący, więc nic specjalnego nie trzeba było kombinować.
Ja mam np tłumik od 1.6 zakończony dwururką, ten od 1.4 z jedną rurką jakoś tak nędznie wyglądał
Dźwięk i różnica w jeździe jest odczuwalna
Z przepustnicą od 1.6 sr walczyłem. Uciąłem rurkę od strony kolektora bo by nie weszła w ogóle przepustnica, linkę już nawet spoko ogarnąłem, ale nie działał potencjometr...
Teraz jest wszystko okej, muszę tylko zaadaptować przepustnicę bo cuda się z obrotami dzieją.
Podciśnienie do serwa mam puszczone bezpośrednio w kolektor ssący, więc nic specjalnego nie trzeba było kombinować.
Ja mam np tłumik od 1.6 zakończony dwururką, ten od 1.4 z jedną rurką jakoś tak nędznie wyglądał
Dźwięk i różnica w jeździe jest odczuwalna
Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ
Układ dolotowy do Golfa 4 1.6 16V plus wykres
Foto będzie mile widziane. Identyczna sytuacja jak u mnie tylko tyle ze potencjometr i reszta działa. Ja tłumik zaadoptowałem od tdika środek i końcowy, kata wywaliłem i zamiast niego mam tłumik przelotowy. Że tak powiem wszystko sobie ładnie "mruczy"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości