Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Rokko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 14:27
Lokalizacja: Radomsko, Łódzki

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Rokko » śr lip 13, 2011 20:19

Witam
Mam już Passata i nie wiem jakie części będą mi jeszcze potrzebne.
Proszę o pomoc.



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Re: Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Lucki » śr lip 13, 2011 20:47

silnik, wiazka wlwktryczna, osprzet silnika ( rozdzielacz, wtryskiwacze, pompy 2 sztuki) no i skrzynia biegow bo ta z 13 nie podejdzie :)


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

Awatar użytkownika
Rokko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 14:27
Lokalizacja: Radomsko, Łódzki

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Rokko » śr lip 13, 2011 20:50

silnik i skrzynie mam również cały osprzęt od passata. Co i jak z sankami półosiami?



Lucki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2198
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 19:56
Lokalizacja: DW
Kontakt:

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Lucki » śr lip 13, 2011 21:19

poloski 100mm, ale zeby skrzynie od paska wsadzic to trzeba troszke przerobek. W tym dziale jest gdzies temat swap z pr na 9a i tam jest wszystko :bigok:


ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: bugalon » czw lip 14, 2011 16:36

Jak masz paska, to potrzebujesz jeszcze:

1. Półosiek
2. Pomp paliwa (bo w pasku są inne i nie pasują, chociaż mozna porzeźbić)
3. Portek wydechowych (te z paska też można porzeźbić)
4. Zegarów z przełożeniem 950, bo teraz masz takie co maja 935 i będą Ci przekłamywać
5. Linki prędkościomierza ze ślimakiem (o ile passat byl na elektronicznych zegarach, jak na mechanicznych to mozna wszystko z paska przelozyc)
6. Dużo przewodów, lutownicy i cierpliwości (bo wiązka od passata nie pasuje do golfa - w innych miejscach są umieszczone sterowniki i trzeba będzie wiązkę rzeźbić)

Resztę z paska przelozysz i będzie grało.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Rokko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 14:27
Lokalizacja: Radomsko, Łódzki

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Rokko » czw lip 14, 2011 21:22

Co z belkami, sankami itd



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: bugalon » ndz lip 17, 2011 10:24

Ani sanki ani belka nie podejdą. Ale możesz użyć swojej belki i swoich sanek. Do swojej belki tylnej przykręcisz czopy z belki passata i na nie zalozysz tarcze a silnik spokojnie posadzisz na swój wóżek (ten od 1,3). Wszystko będzie pasować, trzeba będzie tylko wymienić poduszkę tylną (na tą z passata). Wzmocnienie pomiędzy podłużnicami też przełożysz z passata - będzie pasować (tam jest już w nim poduszka). Nie pamiętam dokładnie jak jest z tą poduszką od strony pasażera przy grodzi - to jest rzecz którą ewentualnie będziesz musial dokupić nową.

Dodatkowo przydał by Ci się stabilizator z przodu - ten z paska nie podejdzie a w 1,3 seryjnie nie bylo. Nie jest to konieczne ale znacznie polepsza prowadzenie auta


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Rokko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 14:27
Lokalizacja: Radomsko, Łódzki

Re: Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Rokko » ndz lip 17, 2011 19:56

marianmk2 pisze:Jak wiązka silnika z passata jest łączona na podszybiu dwoma kostkami z resztą instalacji to można ją ładnie ułożyć...Ja taką mam u siebie i wszystko pasuje jak ORI z MK2 :helm: Nic nie cięte, nie lutowane..
Masz jakieś foto przewodów



Awatar użytkownika
Rokko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 14:27
Lokalizacja: Radomsko, Łódzki

Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: Rokko » ndz lip 17, 2011 19:58

A i jeszcze co i jak z pedałami czy moje będą pasować czy muszę coś z passata kombinować



tatra1236
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt maja 28, 2013 22:47

Re: Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: tatra1236 » ndz cze 30, 2013 23:06

Pedała pasują.
HAMULEC-zostaje taki sam
Sprzęgło-przełożyć w ostateczności zmienić linkę (zależy od skrzyni)
GAZ-linka z Passata lub golfa trzeba looknąć czy dostanie i końcówka ta przy stronie silnika.
Suma summarum pedała bez zmian.



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Re: Golf II 1.3 swap na 2.0 16V od passka

Post autor: yahoo_p » czw lip 04, 2013 00:15

tatra1236 pisze:Pedała pasują.
HAMULEC-zostaje taki sam
Sprzęgło-przełożyć w ostateczności zmienić linkę (zależy od skrzyni)
GAZ-linka z Passata lub golfa trzeba looknąć czy dostanie i końcówka ta przy stronie silnika.
Suma summarum pedała bez zmian.
Dobry odkop :helm:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości