KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: Pablo1010 » pn gru 17, 2012 18:26

Witam wszystkich mam pytanko A mianowicie w moim golfie mam 16v KR i nabylem drugi silnik tez kr tylko delikatnie róznią sie wtryski o co chodzi ? w jednym jest dodatkowe cos przy wtrysku jakas pompka co to takiego ?
A drugie pytanie to dla czego mój kr ma szersze kolektory a ten drugi takie małe z góry dzieki za odpowiedz oto fotki :zdj 1 z dodatkiem aha i ten własnie miał tez sonde lambda a zdj 2 to moj i jest bez sondy

ObrazekObrazek


Mk II German Style

Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: spirit77 » pn gru 17, 2012 23:53

Na górnym zdjęciu widać rozdzielacz z KE- Jeta, łatwo poznać po zaworku taktującym który reguluje ciśnienie na rozdzielaczu. Późniejsze KR-y miały taki sam cienki kolektor ssący jak PL, skoro jest sonda to w takim razie ten silnik jest PL a nie KR.
Ostatnio zmieniony pn gru 17, 2012 23:57 przez spirit77, łącznie zmieniany 1 raz.


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: Pablo1010 » wt gru 18, 2012 06:55

spirit77 pisze:Na górnym zdjęciu widać rozdzielacz z KE- Jeta, łatwo poznać po zaworku taktującym który reguluje ciśnienie na rozdzielaczu. Późniejsze KR-y miały taki sam cienki kolektor ssący jak PL, skoro jest sonda to w takim razie ten silnik jest PL a nie KR.

Z tym że własnei ten tłumik to ktos dorabiał bo wywalał tego niby kata a to jest kr bo na bloku ma nabite


Mk II German Style

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: damianmk1 » pt gru 21, 2012 13:24

na górnym zdjęciu to nie jest KE-jetronic z PL ;) to jest rozdzielacz prawdopodobnie od 1.8 8v GX... KE-jet ma na rozdzielaczu czujnik ciś. paliwa i czujnik położenia łopatki... tu tego nie ma :bigok:

Co do silnika to sprawdź numer silnika i numer głowicy ;) głowica od KR zaczyna sie numerem 027.... a PL 05.... :bigok:



pozdro :pub:


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: Pablo1010 » czw gru 27, 2012 12:02

ok sprawdze i odp


Mk II German Style

Pablo1010
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn lis 05, 2007 22:32
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: Pablo1010 » czw gru 27, 2012 18:58

Sprawdzałem moj silnik w golfie to kr i glowica zaczyna sie od 027 i tak samo ten drugi silnik co mam to tak samo ma


Mk II German Style

Awatar użytkownika
damianmk1
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: pt maja 22, 2009 18:23
Lokalizacja: Grodzisk Maz

KR Dwa rodzaje ke-jetronic ?

Post autor: damianmk1 » pt gru 28, 2012 00:40

to masz ori KR :bigok: tylko rozdzielacz jakis inny ;)


"...bo tak naprawdę nie ma nic lepszego niż iść do auta i wrócić uwalony smarem i olejem..."



Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości