dymi z wydechu
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
dymi z wydechu
witam
dozłożyłem cała wiazke elektryczna od silnika przedłużyłem i zrobilem porządek pod maską
rozkreciłem kolektor ssący wypolerowałem poskładałem
i teraz strasznie auto zaczęło kopcić na biało
przed tymi modyfikacjami nic takiego niemiało miejsca
Auto stało cała zime w garażu nie odpalane
jeszcze nigdzie nim nie byłem ale teraz jak go odpalam to stasznie dymi z wydechu na biało nie smierdzi to w żaden szczególny sposób
mam jeszcze nie podłaczony uklad chłodzenia tzn
wszystko jest zalane płynem jest chłodnica i zbiorniczek wyrównawczy ale mam odcięty i zatkany przewód który idzie od zbiorniczka do chłodnicy
silnik to 9a z głowicą z kr
auto golf mk1
ktoś ma jakieś pomysły co sie dzieje
jaka przyczyna dodam ze silnik miał wszystkie uszczelki wymienione przed zimą
dozłożyłem cała wiazke elektryczna od silnika przedłużyłem i zrobilem porządek pod maską
rozkreciłem kolektor ssący wypolerowałem poskładałem
i teraz strasznie auto zaczęło kopcić na biało
przed tymi modyfikacjami nic takiego niemiało miejsca
Auto stało cała zime w garażu nie odpalane
jeszcze nigdzie nim nie byłem ale teraz jak go odpalam to stasznie dymi z wydechu na biało nie smierdzi to w żaden szczególny sposób
mam jeszcze nie podłaczony uklad chłodzenia tzn
wszystko jest zalane płynem jest chłodnica i zbiorniczek wyrównawczy ale mam odcięty i zatkany przewód który idzie od zbiorniczka do chłodnicy
silnik to 9a z głowicą z kr
auto golf mk1
ktoś ma jakieś pomysły co sie dzieje
jaka przyczyna dodam ze silnik miał wszystkie uszczelki wymienione przed zimą
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
dymi z wydechu
uszczelka pod glowica.cobacz czy plyn ze zbiorniczka nie ubywa. po co zatkales przewod powrotny??
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
dymi z wydechu
zatkałem przewód bo mam wymienic chłodnice i zamontowac nową
uszczelka pod głowica była wymieniana przed zimą i wszystko było ok
teraz cos sie p;odziało to ma chyba cos wspolnego z tym przewodem ze zbiornika
bo przed tym ucieciem go nie zauważyłem takiego efektu
czy to możliwe ??
uszczelka pod głowica była wymieniana przed zimą i wszystko było ok
teraz cos sie p;odziało to ma chyba cos wspolnego z tym przewodem ze zbiornika
bo przed tym ucieciem go nie zauważyłem takiego efektu
czy to możliwe ??
- piotrek gti_abf
- Ma gadane
- Posty: 199
- Rejestracja: śr lut 23, 2011 01:32
- Lokalizacja: okolice Wielunia
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
dymi z wydechu
Kurde - nie kumam jak w ogole mozna odcinać i zaślepiać cokolwiek nie mając pojęcia do czego to służy ..... Ten przewód służy nie tylko do tego aby powracał nim nadmiar płynu do zbiorniczka ale także po to żeby odpowietrzyć układ wodny. Wcale bym sie nie zdziwil jak by uszczelke szlag trafil z powodu słabego chłodzenia (bo w płaszczu wodnym zamiast wody pewnie powietrze smigalo). Zatkanie tego przewodu powoduje puchnięcie układu wodnego, wywalanie płynu ze zbiorniczka i przegrzewanie silnika. Gratuluję pomysłu
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
dymi z wydechu
pomysł był dobry !!! realizacja tez
auto nie chodziło dłużej niz ok 2 min wiec o jakimkolwiek nagrzaniu nie było mowy
dymienie minęło winą najprawdopodobniej była woda w tłumiku
auto nie chodziło dłużej niz ok 2 min wiec o jakimkolwiek nagrzaniu nie było mowy
dymienie minęło winą najprawdopodobniej była woda w tłumiku
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości