Dziwne stukowe
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dziwne stukowe
Mierzyłem przeciez i miała jeszcze troche do stanu minimalnego. Uszczelka metalowa chyba tez nie jest niższa.
A co z silnikami dopręzonymi jakoś jeżdzą?
Coś podejżewam nagar, w pierwszym poście widać jaki był.
A co z silnikami dopręzonymi jakoś jeżdzą?
Coś podejżewam nagar, w pierwszym poście widać jaki był.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: Dziwne stukowe
ja jak miałem zdjętą głowice to tłoki wyszlifowałem z nagaru dla spokoju a uszczelke też mam metlową więc ona nie jest problemem o ile wysokość głowixy w normie
Dziwne stukowe
stożek
ktoś mi niestety źle doradził i zostawiłem nagar, pozatym silnik był składany w ekstremalnych warunkach bo samochód na gwałt potrzebny.
Niby czyściłem niedawno układ za pomocą środka forte ale coś mi sie wydaje że to wiele nie dało.
Myślicie że kopólka ma znaczenie czy jest z ekranem albo bez? Niby etka do tego silnika typuje z ekranem
ktoś mi niestety źle doradził i zostawiłem nagar, pozatym silnik był składany w ekstremalnych warunkach bo samochód na gwałt potrzebny.
Niby czyściłem niedawno układ za pomocą środka forte ale coś mi sie wydaje że to wiele nie dało.
Myślicie że kopólka ma znaczenie czy jest z ekranem albo bez? Niby etka do tego silnika typuje z ekranem
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
A nie masz czasami za wysokiej temperatury w dolocie (też będzie stukowe)spróbuj doprowdzić zimne powietrze jakąś rurą wentylacyjną taką gięta.
Dziwne stukowe
teoretycznie jest taka opcja ale dzwoniło mi tez przy -10 st. wiec to raczej wykluczam, zresztą stożek jest odgrodzony osłoną blaszaną od strony silnika ponad połowę
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
Jest tak, stary soft stuka na LPG i na PB nie zawsze i na PB mniej
nowy soft stuka na LPG zawsze i praktycznie nigdy na PB, jeżdze na 98 + dodatek FORTE (on te zapobiega stukaniu) jak wyjeżdze paliwo to bede wiedział czy na zwykłym PB 98 tez stuka.
Ale problem w tym że kiedyś nie stukało. Mam filmik z hamowni zaraz po załozeniu DIGI i nic tam nie słychac na obu pomiarach. Może wtedy jeszcze tyle nagaru nie było albo inny wydech który bardziej te odgłosy tłumił
Ale napewno stary soft ma innaczej zapłon skonfigurowany bo jak sie silnik mocno nagrzeje i zgasze to nie moge odrazu ponownie odpalić bo rozrusznik nie daje rady, natomiast na innym sofcie pali odrazu.
a jak sie takie świece zimne ciepłe maja to zapłonu? W silnikach 16V tylko w KR były stosowane te zimniejsze UXT 5 bo wszędzie indziej cieplejsze UXT 1
nowy soft stuka na LPG zawsze i praktycznie nigdy na PB, jeżdze na 98 + dodatek FORTE (on te zapobiega stukaniu) jak wyjeżdze paliwo to bede wiedział czy na zwykłym PB 98 tez stuka.
Ale problem w tym że kiedyś nie stukało. Mam filmik z hamowni zaraz po załozeniu DIGI i nic tam nie słychac na obu pomiarach. Może wtedy jeszcze tyle nagaru nie było albo inny wydech który bardziej te odgłosy tłumił
Ale napewno stary soft ma innaczej zapłon skonfigurowany bo jak sie silnik mocno nagrzeje i zgasze to nie moge odrazu ponownie odpalić bo rozrusznik nie daje rady, natomiast na innym sofcie pali odrazu.
a jak sie takie świece zimne ciepłe maja to zapłonu? W silnikach 16V tylko w KR były stosowane te zimniejsze UXT 5 bo wszędzie indziej cieplejsze UXT 1
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Re: Dziwne stukowe
dla 9a tez pokzauje UXT5, UXT1 jest dla ABFa, ja tam jeżdże cały czas na NGK ale zamiast fabrycznych BKUR7ET mam BKR6E z jedną elektrodą
Dziwne stukowe
w sumie to chyba świec nie ma sie co czepiać bo na ke-jetronicu jeździły takie same i było spox.
Wiecie moze czym dobrze usunąć nagar bez rozbierania silnika?
Wiecie moze czym dobrze usunąć nagar bez rozbierania silnika?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Dziwne stukowe
Zmierzyłem kompresje i wyszło
1. 14 lub 14,5
2. 14,5
3. 15
4. 15
dodam że czyściłęm silnik z nagau za pomoca środka forte i nie powiem 1-szy tłok czysty ale reszta nie, podejżewam ze sposób podawania rurką podciśnieniową w okolicy przepustnicy jest temu winny. Niestety inaczej bardzo sie nie da a 1-szy cylinder najblizej przepustnicy. I wychodzi że 1 cyl. ma kompresji najmniej
1. 14 lub 14,5
2. 14,5
3. 15
4. 15
dodam że czyściłęm silnik z nagau za pomoca środka forte i nie powiem 1-szy tłok czysty ale reszta nie, podejżewam ze sposób podawania rurką podciśnieniową w okolicy przepustnicy jest temu winny. Niestety inaczej bardzo sie nie da a 1-szy cylinder najblizej przepustnicy. I wychodzi że 1 cyl. ma kompresji najmniej
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
Dziwne stukowe
wez kolego podlacz wszystkie zasilania tj. kabel czarno zolty, czerwono zolty i jeszcze chyba jakis, te idace od instalacji do kompa prosto do + z aku i wtedy zobacz bo to samo mialem w pg, czasem sie odmulal, przelamanie przy niektorych obrotach, ciagle stukowe. na koniec splynal tlok. a winny byl 1 przekaznik w skrzynce bezpiecznikow, ten od zasilania kompa bo sie wypalil i dawal za male napiecie do kompa, przez co te czary
smaruj gofera dżemorem!!!
Dziwne stukowe
Zasilanie kompa jak i cewki mam z aku na przekaźniku. Po zmianie nie było różnicy jak i przed
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- Niesolidny sprzedawca
- Posty: 152
- Rejestracja: śr kwie 14, 2010 12:09
- Lokalizacja: Łomża, podlaskie
Dziwne stukowe
ale do kompa ida chyba 2 kable zasilajace jesli sie nie myle. u mnie powodem bylo za niskie napiecie
smaruj gofera dżemorem!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości