STUKOWE PORAZ N-ty
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
STUKOWE PORAZ N-ty
A więc tak:
mam stukowe ale najdziwniejsze jest to że nie za każdym razem, ogólnie podmieniając elementy zauważyłęm że wina leży w sofcie i na innym sofcie nie stuka mi wcale na benzynie natomiast stuka na gazie, na sofcie na którym wcześniej jeździłęm stuka i na tym i na tym. Na początku jak wsadziłęm digi to o dziwo nie stukało.
Śmieszniejsze jest to że jak za pierwszym razem podmieniłęm soft tonie stukało ani na gazie ani na benzynie. Więc tak jak powiedziałem raz jest a raz nie.
Wszystko by było ładnie gdyby nie to że soft bez stuku pracuje bez sondy a jednak regulacja by sie przydała.
Kolejna sprawa, nagar. Wiem że na tlokach jest nie mały ale czy może mieć wpływ na dzwonienie?
Swiece mam UXT 5 BERU, przewody nowe czy stare (beru) nie ma znaczenia, palec kopólka nowe podmieniany stukowy jak i aparat zaołonowy jak również cewka.
Nie wiem czy owo dzwonienie ma z tym związek ale silnik mi szarpie przy pokonywaniu 2000 tys. obr, też nie za każdym razem. Jak ustawiałem zapłon to zauważyłem że przy 2 tys. obr. kąt zapłonu sie zmienia po czym wraca do normy czyli 6 (odpięty czujnik)
Dlaczego przy 2 tyś jest fiksacja?
mam stukowe ale najdziwniejsze jest to że nie za każdym razem, ogólnie podmieniając elementy zauważyłęm że wina leży w sofcie i na innym sofcie nie stuka mi wcale na benzynie natomiast stuka na gazie, na sofcie na którym wcześniej jeździłęm stuka i na tym i na tym. Na początku jak wsadziłęm digi to o dziwo nie stukało.
Śmieszniejsze jest to że jak za pierwszym razem podmieniłęm soft tonie stukało ani na gazie ani na benzynie. Więc tak jak powiedziałem raz jest a raz nie.
Wszystko by było ładnie gdyby nie to że soft bez stuku pracuje bez sondy a jednak regulacja by sie przydała.
Kolejna sprawa, nagar. Wiem że na tlokach jest nie mały ale czy może mieć wpływ na dzwonienie?
Swiece mam UXT 5 BERU, przewody nowe czy stare (beru) nie ma znaczenia, palec kopólka nowe podmieniany stukowy jak i aparat zaołonowy jak również cewka.
Nie wiem czy owo dzwonienie ma z tym związek ale silnik mi szarpie przy pokonywaniu 2000 tys. obr, też nie za każdym razem. Jak ustawiałem zapłon to zauważyłem że przy 2 tys. obr. kąt zapłonu sie zmienia po czym wraca do normy czyli 6 (odpięty czujnik)
Dlaczego przy 2 tyś jest fiksacja?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
STUKOWE PORAZ N-ty
ile ta świeca ma elektrod bocznych? może być ich za dużo i kiepsko zapalać mieszankę, coś w silniku poczynione było? doprężanie czy coś?
STUKOWE PORAZ N-ty
no nie dopręzony normalny 9A tylko liźnięta głowica ostatnio, ale w granicach normy + uszczelka metalowa z ABF
świeca ma 4 elektrody ale wsumie taka idzie do KR, PL, 9A i ADL
świeca ma 4 elektrody ale wsumie taka idzie do KR, PL, 9A i ADL
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
STUKOWE PORAZ N-ty
nie wierze aby BERU skopało sprawę
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
STUKOWE PORAZ N-ty
może wtryski wadliwe? słabe rozpylanie, zacinający się regulator ciśnienia i kiepskie ciśnienie na listwie?
STUKOWE PORAZ N-ty
nie ponieważ: na innym sofcie jest OK na benzynie, na gazie raz jest raz nie ma
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
STUKOWE PORAZ N-ty
skoro na benzynie jest już OK po zmianie softu to zostaje zapłon albo kompresja a zapłon praktycznie wyeliminowany dlatego zmierz kompresje dla świętego spokoju a co do świec BERU raczej nie skopało sprawy ale musisz brać pod uwagę, że nie masz już seryjnego 9a
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
STUKOWE PORAZ N-ty
Raczej wartałoby sobie wyliczyć compression ratio bo może wyszło za dużo i trzeba grubszą uzczelkę dać albo szukać E85
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
STUKOWE PORAZ N-ty
ale mocy tyle co ABF+ a w nim nawet cieplejsze świece siedzą.
Co to jest E85? Rakjet Fjuel?
Co to jest E85? Rakjet Fjuel?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
STUKOWE PORAZ N-ty
przed zdjęciem głowicy miałem 13,5 - 14 bara kompresji wiec wcale nie aż tak dużo
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
STUKOWE PORAZ N-ty
E85 to takie budżetowe rakjet fuel - 85% metanolu / 15% paliwa, bardzo popularny temat w skandynawi/niemczech, gdzie prawie każde mocne auto turbo na tym lata. Zostając przy 16V to niemiecki vampir 16vt lata wlasnie na e85.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Re: STUKOWE PORAZ N-ty
taka kompresja jak najbardziej jest OKMarszall pisze:przed zdjęciem głowicy miałem 13,5 - 14 bara kompresji wiec wcale nie aż tak dużo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości