KE-jetronic a KE-motronic

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

szypki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: śr lut 11, 2009 22:43
Lokalizacja: wygnajewo

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: szypki » śr sty 25, 2012 17:55

czy w K jetronic potrzebuje akumulator ciśnienia ? czy da rade jechać bez tego ?



ahoy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 21:46
Lokalizacja: wawa

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: ahoy » śr sty 25, 2012 22:05

Akumulator ciśnienia potrzebny jest do klimy...można jeździć bez niego ale trzeba przewody zaślepić...



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Marszall » śr sty 25, 2012 22:16

a możesz powiedziec dlaczego potrzebny jest do klimy?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ahoy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 21:46
Lokalizacja: wawa

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: ahoy » czw sty 26, 2012 00:51

Dlatego że układ klimy jest sterowany podciśnieniowo,w kolektorze dolotowym panuje niejednakowe podciśnienie,dlatego stosowany jest akumulator żeby je ustabilizować,akumulator wpięty jest za zaworkiem który puszcza tylko w jedną stronę...



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Marszall » czw sty 26, 2012 14:48

Ty wiesz o czym my wogóle rozmawiamy!

Akumulator ciśnienia w mechanicznym wtrysku to nie akumulator PODCIŚNIENIA(!!!)

Chodzi o bańkę wielkości cewki zapłonowej umieszczonej blisko pompy paliwa. Nie wiem czy bez tego sie da ale napewno zachowuje ciśnie przy rozruchu


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
hubos21
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 361
Rejestracja: sob sty 17, 2009 13:50
Lokalizacja: Mogilno
Kontakt:

Re: KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: hubos21 » czw sty 26, 2012 15:59

akumulator ciśnienia paliwa ważna rzecz, auto lepiej odpala po dłuższym postoju



ahoy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: czw kwie 07, 2011 21:46
Lokalizacja: wawa

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: ahoy » czw sty 26, 2012 19:47

Sorka źle przeczytałem,faktycznie pomyliłem akumulator ciśnienia paliwa z podciśnienia od klimy....
Akumulator ciśnienia paliwa stabilizuje pulsację i utrzymuje ciśnienie w układzie...



Awatar użytkownika
smerfol91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Opolskie

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: smerfol91 » wt sty 31, 2012 11:44

jak po dluzszym postoju? mowisz ze jak samochód jest eksploatywany dzien w dzien to go nie potrzerbujesz czy jak? ja slyszalem ze to jedna z wazniejszych rzeczy w k-jecie. gdzies czytalem ze bez tego to uklad wtryskowy siada


THE PROPERTY OF MKII

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Marszall » wt sty 31, 2012 16:44

no zgasisz samochód i Ci ciśnienie spada w układzie, samo zalączenie pompy po kluczyku nie nabije całego układu i rozruch jest utrudniony.


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
smerfol91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Opolskie

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: smerfol91 » śr lut 01, 2012 15:19

no tez to mam na mysli. ale o tym to nie wiedzialem.


THE PROPERTY OF MKII

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Marszall » śr lut 01, 2012 22:27

akumulator jak sama nazwa wskazuje akumuluje - czyli gromadzi w tym wypadku ciśnienie


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
smerfol91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz lis 07, 2010 18:37
Lokalizacja: Opolskie

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: smerfol91 » czw lut 02, 2012 14:49

masz racje. nie na daremno sie tak nazywa. :helm:


THE PROPERTY OF MKII

Awatar użytkownika
Blancik
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 174
Rejestracja: śr paź 12, 2011 18:35
Lokalizacja: OKR

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Blancik » pt lut 03, 2012 23:23

Ja w 9A wyrzuciłem ten akumulator, był koło pompy.
Jak było mało paliwa, czasem pompa śmiesznie chodziła, nic poza tym.
Opalał normalnie, nawet po dłuuugim postoju, nie trzeba było "nabijać" ciśnienia...
Teraz po przejściu na digi dalej go nie ma, nie dzieje się kompletnie nic.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

KE-jetronic a KE-motronic

Post autor: Marszall » pt lut 03, 2012 23:45

na digim to poprostu kolejna rzecz która moze sie popsuć wiec możemy jej powiedzieć Pa Pa


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości