a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?bugalon pisze: 6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
a i jaka pompa paliwa do tego zwykła 3barowa nie wystarczy ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?bugalon pisze: 6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
440 audi rs2piterVR6 pisze:a gdzie znajde takie wtryski ? i czy były montowane w jakims aucie seryjnie ?bugalon pisze: 6. Wtryski trzebac dać z zapasem - 440 najlepiej, jak nie masz takich to minimum 360-380
a i jaka pompa paliwa do tego zwykła 3barowa nie wystarczy ?
bugalon pisze:W audi s2 nie występowaly wtryski 380. Trzeba uwazać też żeby się nie naciąć, bo w audi s2 z silnikami AAN/ABY szed regulator 4 barowy. W silnikach 3B i RR szedł 3-barowy.
Wtryskiwacze z S2 mają 305, 330 lub 346 ccm (wszystko zależne od rodzaju silnika, cisnienia na listwie itd.)
Niestety nie miałem jeszcze okazji zajrzeć do środka. Jeśli będzie lipa to rozwiert pod tłoki z 9a.gino_gti pisze:paulek87,
ten dół z KR masz aż tak zdrowy czy planujesz tulejować?
czyli wkładając głowe z kra na abfa powinno dac to wiekszy stopien sprezania jak i lepsze przepływy mowa o silniku wolnossacymbugalon pisze:Głowica z 9A ma delikatnie większa komorę. Spowoduje to spadek stopnia sprężania w stosunku do glowicy z KRa ale to nawet lepiej, przy turbo bo stopien spada bardzo niewiele.
Głowica z KR ma inny wymiar i inny kształt komory spalania niz ABF. Poza tym w glowicy z ABFa są wąskie kanaly tak jak w glowicy z 9A (chociaz niektorzy twierdzą że są glowice z ABF na szerokim kanale ale ja takich nigdy nie widzialem)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości