dj domin1 pisze:Sprawdź czy działa wtrysk rozruchowy. To jest ten piąty wtrysk z boku kolektora ssącego. Wykręć go, włóż do jakiegoś słoika i kręć silnikiem. Powinien podać paliwo, jak nie to podłącz go na krótko z aku i sprawdź. Jeśli zadziała możesz w ten sam sposob na krótko zapalić samochód. To jest, jedna osoba kręci silnikiem a druga na krótko podpina rozruchowy.
A jeszcze takie pytanko, dolot masz cały szczelnie poskładany?? Od rozdzielacza, po kolektor?
to też właśnie zaznaczyłem na zdjęciu powyżej, że tylko do niego nabija paliwo, po odkreceniu tego przewodu cisnienie paliwa było bardzo duże. jednak czy podaje dalej w kolektor nie jestem pewien..
Lucki pisze:Kolego sprawdź czy masz dobrze podłączona pompę i "aku cisnienia".
Żeby mechaniczny wtrysk pracował ciśnienie musi być kolo 5bar, inaczej wtryski nie poszczą ani kropli.
Musicie mi wyjaśnic gdzie znajduje się ten aku ciśnienia i jak on wygląda.
mabu79 pisze:Żeby pomóc trzeba wiedziec:
1. jaka masz pompe paliwa
2. czy klapka przeplywomierza płynnie rusza się w góre i w dół (nie zacina się)
3. czy masz szczelny dolot (między przeplywomierzem a przepustnica nie może byc zadnego falszywego powietrza)
chodzi o pompe w tylnej czesci samochodu?
Jedyna rzecz która mnie niepokoi to brak oringa na jednym z wtrysków (chodzi mi o ta twarda gumke zielonego koloru która uszczelnia kazdy z 4 przewodów w kanale). Ktoś w tym miejscu użył taśmy izolacyjnej. Czy to jest powód dla którego nie podaje paliwa na kolektor? Wydaje mi sie ze nie ma to nic wspolnego z brakiem podawania paliwa