mk2 16V 9A Digifant II

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ADiK69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:11
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: ADiK69 » ndz lip 10, 2011 11:56

...
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2012 00:12 przez ADiK69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: LukaszGT » ndz lip 10, 2011 16:27

Koledzy a może wina tkwi w sportowym wałku ssacym?Może ma taka charaktrystyke że dopiero zamotor zapier. pow. 3,5 tys. obr. Zakupiłem wałki z KR-a może spróbowac zmienic. Co sądzicie? Dolot mam 100% szczelny wszystkie uszczelki nowe ,oringi pod wtryski też nowe. Mozna powiedziec że cały silnik nowy wymienione wszystko co tylko mozliwe. Wtryski z PF-a , regulator ciśnienia 3 bary. A jak mam spr. czy sonda działa? zmierzyc napiecie na kostce do sondy? Ile ma wynosic i w jakim zakresie obrotów to spr.?


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: toffic » ndz lip 10, 2011 16:47

ADiK69 pisze: Co do tego to zastanawiam się nad wtryskami z g60 przy aktualnym regulatorze bo przy tych wtryskach co mam teraz i regulatorze 4 barowym była za bogata mieszanka. Jeszcze rozważałem czy nie zmniejszyć pompy paliwa, czy te 6 bar to nie za dużo na Digi II ??
Wtryski z G60 będą miały większą wydajność przy 3barach niż z PFa przy 4



ADiK69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:11
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: ADiK69 » ndz lip 10, 2011 19:12

...
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2012 00:12 przez ADiK69, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: toffic » ndz lip 10, 2011 19:19

ona jest z mechanicznego wtrysku?? Jeśli tak, to może być do Digifanta



Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: LukaszGT » śr lip 13, 2011 21:56

Koledzy dzisiaj załozyłem wałek ssący z KR i nic to nie dało :(.tylko czuć ze płynniej rozkłada moc powyżej 4 tys.obrotów niz na tym ostrym co siedział wcześniej. ja już nie mam pojecia gdzie szukac . dalej nie chce jechac do 3,5 tys. obr. i szarpie :(


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: spawacz » śr lip 13, 2011 22:41

musisz miec pewnie sterownik z koncowka E , on wogule nie chce dzialac w 16v, u kumpla jest miedzy 2600-3800 dzura i auto tez jakos anemicznie przyspiesza i zdarza mu sie zgasnac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
LukaszGT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: śr wrz 30, 2009 17:36
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: LukaszGT » pt lip 15, 2011 19:55

No mam ECU z końcówka E mam też drugi z końcówka BC, to jak go podłącze to wogle nie odpala.:(


mk2 1.8 8V RP
mk2 2.0 16V 9A
mk3 2.8 VR6 AAA

Awatar użytkownika
Pinczek
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 279
Rejestracja: pn lut 15, 2010 21:26
Lokalizacja: Okolice Kielc
Kontakt:

mk2 16V 9A Digifant II

Post autor: Pinczek » pt lip 22, 2011 19:27

ja bym zrobił soft kompa



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości