kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
Witam mam maly problem
posiadam kr na digi 1
program gotowiec
wtryskiwacze Digi
copot 500ohm
sonda w jednej z dwururek czyli pobiera z 2 garow
dolot 75mm w srodku ar przy odpalonym silniku i odpietym podcisnieniem z niego
pompa z kra i uniwersalny regulator ustawiony na 3 b
zaplon na 6 stopni przy odpietym czujniku
skrzynia 4t
problem 1 czuc nieprzepalone paliwo
prblem 2 na agmie wyplul 130km 154nm
niewiem jak z wiarygodnoscia hamowni
bo vra wyplula 130km
1.8 16 niewiem czy pl czy kr wyplul 129 a na gazie 70
problem 3 w momencie jak sie zagrzeje tzn stane w korku i zaczyna temp sie podnosic i wentylator dzialac swiruja obroty
i gasnie dam gazu zgasnie czasem sam se podbije do 2000rpm i gasnie WTF ???
czy cs mam nietak z konfiguracja silnika ??
posiadam kr na digi 1
program gotowiec
wtryskiwacze Digi
copot 500ohm
sonda w jednej z dwururek czyli pobiera z 2 garow
dolot 75mm w srodku ar przy odpalonym silniku i odpietym podcisnieniem z niego
pompa z kra i uniwersalny regulator ustawiony na 3 b
zaplon na 6 stopni przy odpietym czujniku
skrzynia 4t
problem 1 czuc nieprzepalone paliwo
prblem 2 na agmie wyplul 130km 154nm
niewiem jak z wiarygodnoscia hamowni
bo vra wyplula 130km
1.8 16 niewiem czy pl czy kr wyplul 129 a na gazie 70
problem 3 w momencie jak sie zagrzeje tzn stane w korku i zaczyna temp sie podnosic i wentylator dzialac swiruja obroty
i gasnie dam gazu zgasnie czasem sam se podbije do 2000rpm i gasnie WTF ???
czy cs mam nietak z konfiguracja silnika ??
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
tak od forumowicza na ktorym nie jedna osoba jezdzi
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
Zmierz AFR.
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
qbejs, niestety niemam sondy szerokopasmowej
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
jak to sprawdze czy to program ??? czy testy na sondzie afr cos mi powiedza ???
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
Sonda Ci pewnie powie że masz AFR w okolicach 10, czyli za bogato - wg. mnie też soft do poprawki
VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
no tak rozumiem ze ona mi wskaze ale skoro mam sonde lambda podlaczona to czy ona nie powinna korygowac???? pozatym czy ma to wplyw na poprawnosc pomiaru jesli mam sonde wspawana na jednej z dwururek czyli bierze pomiar z 2 garow ???
czy srednica dolotu ma nato wplyw???
czy srednica dolotu ma nato wplyw???
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
fajnie by bylo jak ktos by mi podal gdzie wpiac podcisnienia bo ja mam wpiete oba czyli regulator i kompa w zawor serwa mam okolo 1m przewodu podcisnienia do kompa jak dokladnie ustawic tam zaplon i mieszanke zaczne od tego bo watpie zeby program patrzac na to ze robil go uznany kolega z forum
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
nie ma co gadac ze soft czy nie dopoki nie sprawdzis sie sprawnosci calego systemu, problem tkwi gdzies napewno, software ma napewno wplyw na problemy z biegiem jalowym( wygladaja na takie jak wystepuja przy seryjnym sofcie z g60) co do mocy to moze byc kilka innych klopotow. sugeruje dpobra diagnoze i po tym w razie w dobry soft
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Re: kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
wszystko ladnie pieknie ale od czego zaczac ??? co i jak sprawdzac watpie zby byl kiepski soft stawiam to na ostatnim miejscu, odcinke ma na 7200 wiec niejest to soft z g60 no chyba ze ma przeniesione tylko odciecie , ale jak co sprawdzic??? chcialbym zebrac jak najwiecej informacji bo jedyny dzien w jakim moge pogrzebac to sobota
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
Tak jak Ci radzili chłopaki, jedż na porządną hamownię z pomiarem AFR. Będzie przynajmniej wiadomo czy zalewa, czy za ubogo. Druga sprawa to pompa paliwa. Jak pompa paliwa jest z k-jeta i jest bardzo mocna, to regulator cisnienia z digifanta nie będzie w stanie odprowadzic nadmiaru jaki pompa napompuje - efektem będzie wysokie cisnienie na listwie i auto będzie przelane.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
kr 16v +digi 1 +program i 130km :( i 150 nm
bugalon, ja mam manualny regulator cisnienia i na listwie mam 3 bary
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości