Kompresor do Abf-a

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

Kompresor do Abf-a

Post autor: urwis2 » ndz gru 26, 2010 16:42

ale ja wymontowałem je razem z korbami i wsadziłem korby razem z tłokami co były w kr i wał też został z tego 1.5 bo z kr to praktycznie tylko tłoki i głowica nadały sie do użytku wał rysy że porażka a tuleje to nie wspomne złożyłem go na panewkach i pierścieniach od pg bo mam ciężką nogę :)



urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

Kompresor do Abf-a

Post autor: urwis2 » ndz gru 26, 2010 16:49

evo a co powiesz na głowice od abf na dole pg zawory się nie miną prawda ?? ciekawe jakby spróbować zrobić wyżłobienia na zawory w tych tlokach od pg :) ale to za duża rzezba chyba i osłabienie tłoków heh
Ostatnio zmieniony ndz gru 26, 2010 17:11 przez urwis2, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Kompresor do Abf-a

Post autor: evolution » ndz gru 26, 2010 17:06

nie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
wojti
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: śr lis 16, 2005 23:15
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Kompresor do Abf-a

Post autor: wojti » pn gru 27, 2010 00:30

za niski stopień sprężania będzie jakby były tłoki od pg z głowicą z abf


Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa

urwis2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lut 10, 2010 14:28
Lokalizacja: elblag

Kompresor do Abf-a

Post autor: urwis2 » wt gru 28, 2010 17:10

no wtedy trzeba byłoby więcej dmuchnąć i tyle ale że zawory się nie miną to tak czy tak :ass:



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Kompresor do Abf-a

Post autor: evolution » śr gru 29, 2010 17:49

sialbys dmuchac 2 bary zeby zaczal jezdzic cokolwiek taki silnik


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1493
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

Kompresor do Abf-a

Post autor: toudi » czw sty 06, 2011 13:26

http://allegro.pl/zestaw-soft-kit-kompr ... 15377.html" onclick="window.open(this.href);return false;


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Kompresor do Abf-a

Post autor: AD6 » czw sty 06, 2011 18:45

szkoda ze nie napisane ze do pelni szczescia trzeba poprawienia strojenia bo tłoki plyna


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Kompresor do Abf-a

Post autor: toffic » czw sty 06, 2011 18:49

AD6 pisze:szkoda ze nie napisane ze do pelni szczescia trzeba poprawienia strojenia bo tłoki plyna
Może dlatego na Allegro jest co jakiś czas :jezor:



Awatar użytkownika
golfiarz1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1293
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 20:02
Lokalizacja: Niemce

Re: Kompresor do Abf-a

Post autor: golfiarz1 » czw sty 06, 2011 19:18

to pewnie z tego mk3 cabrio :jezor:


mk2 16vt 325KM 353 NM
1/4 mili best et 12.7

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Kompresor do Abf-a

Post autor: 16vg60 » śr sty 12, 2011 19:10

urwis2 szkoda twojej roboty ja mialem blok kr,wal kr/pg,korby i tloki pg i glowice kr cisnienie na cylindrach po 8.0-8.3 tylko glowica 2mm splanowana zeby go doprezyc teraz mam kra z korbo-tlokami s2 i jest git w corrado 16vg60,a tlokow nie trzeba bylo frezowac bo i tak nie bedzie kolizji :bajer:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1103
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Kompresor do Abf-a

Post autor: Kryza » śr kwie 20, 2011 23:06

Witam,panowie mam VW polo z 91roku. i szczerze chce je zrobic na takiego zapierdzielającego kozaka :)
i pomyślałem ze można by tam wrzucic silnik abf ale przed wsadzeniem założyc mu kompresor od G60,troche go rozwiercic zeby mocniej dmuchał,jak zrobic mocowania gdzie wyrzucic i jak alternator to ja się domyślam tylko to czego ja nie wiem to czy taki silnik trzeba rozpręzyc?w jakim stopniu?do jakiej mocy wytrzyma sreyjny słupek bez zakuwania??I czy wogóle w ten sposób osiągne 200/220KM?
Jestem świeżak w tym temacie wiec nie bede ukrywał ze chetnie zobacze liste tego co trzeba zrobic zeby osiąnąc takie moce,może inny silnik lepszy? KR?
i czy z takim silnikiem zgrała by skrzynia automatyczna z Golfa 3 110KM afn??? czy lepiej manual i nie kombinowac??


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1103
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Kompresor do Abf-a

Post autor: Kryza » czw kwie 21, 2011 00:36

Trochę poczytałem i zastanawiam się nad 1.8T
za nie dużą kase mam serie z turbo i to z potenciałem i jak bym sie postarał to i może dorwał bym ten 225-konny i sprawa załatwiona.
Ale i tak chce wiedziec co o tym myslicie?Wogóle ogólnie o takim projekcie Polo.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
Turbo-KR
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw maja 12, 2011 16:26

Kompresor do Abf-a

Post autor: Turbo-KR » czw maja 19, 2011 20:26

Kiedyś ściąłem się z Evolutionem ale akurat, tu zgadzam się z nim w całej rozciągłości.
Wybijcie sobie z głowy dmuchanie nawet pompką od roweru bez odprężenia.
Teoria mówi że np. 1bar w 1,8 to przyrost 100% a praktyka już ho ho ho...
Zależy też od grubości podkładki i wielu, wielu innych czynników.


Golf Mk2 1992r KR-Turbo - Na Sprzedaż
Golf Mk2 1988 1,8 Syncro - Sprzedany.
Audi C5 2,5 TDI V6 Quattro - Nie Sprzedam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości