mk2 8v turbo

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: spawacz » ndz paź 17, 2010 00:47

Chlodnicy to tam nie ma, tego mi nie wmowisz , podstawe filtra doskonale widac . Powiedz mi po jakiego h... dawac reg zewnetrzny jak moza ori. przerobic.A jak nie bylo kanapki to stawiam na tloki PG ew. blok kpl. z PG.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: GMS » ndz paź 17, 2010 15:42

częściowo zgadłeś... ori regulator był przerabiany ale nie robiło to roboty jak powinno pewnie też nie wiesz dla czego , działało to jak niektóre układy paliwowe w nowszych autach... ,chłodnica też była nie musi być od razu cała podstawa filtra z termostatem... tyle w temacie nie mam zamiaru się przekomarzać co jak było bo na pewno wiesz mnie odemnie :jezor:



Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

Re:

Post autor: Kryza » śr kwie 20, 2011 23:23

jeryk10 pisze:Znam pare jednostek z silnikami RP w turbo Moc zedu max 190 koni koszt 6 tys Szkoda zachodu tak jak kolega wyzej podpowiada co potrzebujesz do takiego swapu Lepiej zainwestowac w jakies 1,8T Bo to wyjdzie miejsza kasa Sam takim jezdze 1,8t za graty dalem 3 tysie Mechanike i elektryke sam robilem ale to i tak sie oplaca jakby to nawet robil inny szpec i bylo by mu trzeba zaplacic

mówiąc graty to co miałeś na mysli?


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

mk2 8v turbo

Post autor: Kryza » śr kwie 27, 2011 10:10

Ciekawy patent na tym filmiku ale można by to lepiej chyba zrobic,
naprzykład obudowe wtrysku zrobic mową bez odmy a na pokrywie zaworów dac zwykły filterek mozna kupic za grosze(ciśnienie wali w olej,widac na filmie)
i cała ta kryza z tą rurą na tym kompresorze totalna rzezba,ciekawe ile im to pojezdziło szkoda ze nie pokazali jak to przyspiesza po tych modach.


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

mk2 8v turbo

Post autor: Kryza » śr kwie 27, 2011 21:32

he he no pewnie chłopaki sie napracowali i kicha :grin:


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: GMS » śr kwie 27, 2011 22:11

fajnie zrobili nawet miarka sama wyłazi :-) i olej zaczyna przez nią wypływać :-) może i coś tam nadmuchali ale chyba w skrzynię korbową , no cóż ale na czymś się trzeba uczyć...



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Re: mk2 8v turbo

Post autor: evolution » śr kwie 27, 2011 22:58

Kryza pisze:Ciekawy patent na tym filmiku ale można by to lepiej chyba zrobic,
naprzykład obudowe wtrysku zrobic mową bez odmy a na pokrywie zaworów dac zwykły filterek mozna kupic za grosze(ciśnienie wali w olej,widac na filmie)
i cała ta kryza z tą rurą na tym kompresorze totalna rzezba,ciekawe ile im to pojezdziło szkoda ze nie pokazali jak to przyspiesza po tych modach.
to nie mialo prawa przyspieszac ani na benzynie ani na gazie... widze 4 mega fuckupy na samym filmie:)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

mk2 8v turbo

Post autor: Kryza » śr kwie 27, 2011 23:15

zamiast uturbiac rp,eka to by zrobili remoncik temu rp'ekowi zeby odzyskał te 90km,takie jest moje zdanie :-)


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: evolution » śr kwie 27, 2011 23:20

e tam... marudzisz... dobrze zrobiony kompresor robilby okrotna robote, podobnie jak turbo. chlopaki sie zabrali do tego jak pies do jeza i nie wyszlo, a moglo byc pieknie. patrz co moze zrobic w miare dobrze uturbione 1,2 majace w serii 45 ps
" onclick="window.open(this.href);return false;


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

mk2 8v turbo

Post autor: evolution » śr kwie 27, 2011 23:28

zasilanie jest na MPI full gruppe
wiecej o nim tutaj :)
http://kadett.d.pl/forum/viewtopic.php?p=47752#47752" onclick="window.open(this.href);return false;


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

mk2 8v turbo

Post autor: SmokE88 » śr maja 04, 2011 09:36

JAk dla mnie to robienie RP'k jest nie warte zachodu i pieniędzy pakoanych w projekt... jedyne rozsądne rozwiązanie to swap na 1.8T z mk4 koszta mniejsze a efekt o wiele leprzy... potem można modzić coś w tym 1.8T chociaż z drugiej strony zbudowanie silnika doładowanego samemu daje b.dużą satysfakcje :D chyba że wpakujesz kr i będziesz ją robić... ale zaś koszta... jak by co to mam wtryski 440ccm lucasa na SELL :D


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

mk2 8v turbo

Post autor: Kryza » wt maja 17, 2011 22:43

A gdyby takiego RP'ka po remoncie motorowni

Zaadoptowac mu kompresor z Mercedesa EATON w miejsce alternatora (a alternator przeniesc nizej)do tego IC z Mercedesa Sprintera, pod głowice metalową uszczelke ,dolot razem z obudową wtrysku,i przelotowy wydech z kolektorem 4-2-1, Ile by to dało? I jak by to wogóle jezdziło,poszukałem i taki patent mniej więcej kosztował by 3tyśiące. Co sądzicie o takim zestawie?


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Kryza
Forum Master
Forum Master
Posty: 1102
Rejestracja: wt mar 08, 2011 21:53
Lokalizacja: Kraków

mk2 8v turbo

Post autor: Kryza » ndz cze 05, 2011 13:11

A wie ktoś ile wytrzyma seryjny słupek z RP'ka?


KUPIĘ NIEBIESKIE WNĘTRZE WELUROWE DO GOLFA MK2 USA 3Drzwi.Jak ktoś coś ma to pisać na PW

Olsen_16v_KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16

mk2 8v turbo

Post autor: Olsen_16v_KR » pn cze 06, 2011 19:18

.
Ostatnio zmieniony śr sty 11, 2012 11:29 przez Olsen_16v_KR, łącznie zmieniany 1 raz.


Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;




Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości