1.8 KR K-jet

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GuzikTcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:43
Lokalizacja: Tczew

1.8 KR K-jet

Post autor: GuzikTcz » ndz mar 06, 2011 21:14

Siema, mam problem z odpaleniem kr z k-jetem,
Iskra - jest
paliwo - jest [pod dobrym cisnieniem]
cisnienie sprezania - 11, 11, 12, 12

rozrząd dobrze ustawiony....

krecic, kreci dobrze.. raz na jakis czas pyrknie ale nic więcej.

Gdzie szukac? co moze byc nie tak ?


[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

1.8 KR K-jet

Post autor: jeryk10 » pn mar 07, 2011 16:05

Zalej go bezposrednio paliwem w kolektor ssacy Czyli sciagni ta gume od kolektora ssacego otworz przepustnice i wstrzykni paliwo i odpalaj jak odpali na ta chwile ile paliwa mu wstrzyknoles to cos masz z paliwem wtryski rozdzielacz itp


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8 KR K-jet

Post autor: bugalon » pn mar 07, 2011 16:34

A klapa spiętrzająca przepływomierza nie blokuje Ci sie czasem?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

1.8 KR K-jet

Post autor: Marszall » pn mar 07, 2011 23:06

może jeszcze rozruchowy niedomaga


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

GuzikTcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:43
Lokalizacja: Tczew

1.8 KR K-jet

Post autor: GuzikTcz » wt mar 08, 2011 00:18

Odpalił...

ospali, podciagnie do 2 tys obrotow - gasnie
odpali, potrzymam noge na gazie to chodzi jako tako..
rozruchowy daje bardzo ładna mgiełke.

aparat zaplonowy na maxa przekrecony w strone sciany grodziowej.


[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]

Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

1.8 KR K-jet

Post autor: jarekkoval » wt mar 08, 2011 00:46

GuzikTcz, dolot 100pro szczelny ?
klapka nie ociera o nic, pompa paliwa dobra ?



Awatar użytkownika
Pinczek
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 279
Rejestracja: pn lut 15, 2010 21:26
Lokalizacja: Okolice Kielc
Kontakt:

1.8 KR K-jet

Post autor: Pinczek » wt mar 08, 2011 00:46

skoro odpala to weź i jak odpali spróbuj troszke aparatem pokrecic poszukaj w ktorym miejscu bd najlepiej, Sprawdz czujnik kopulke palec swiece i przeoody bo na wysokich obrotach moze miec gdzies przebicie albo swieca gubi iskre



GuzikTcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:43
Lokalizacja: Tczew

1.8 KR K-jet

Post autor: GuzikTcz » wt mar 08, 2011 00:51

Swiece nowe, jeżeli nawet troszke przestawie aparat zaplonowy, auto nie chce zagadac,

jutro posprawdzam czy dolot szczelny w 100% bo ponoc k-jet nie lubi lewego powietrza.
Pompa paliwa dobra [nowa], daje dobre cisnienie.


[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]

Awatar użytkownika
Pinczek
Grupa Świętokrzyska
Grupa Świętokrzyska
Posty: 279
Rejestracja: pn lut 15, 2010 21:26
Lokalizacja: Okolice Kielc
Kontakt:

1.8 KR K-jet

Post autor: Pinczek » wt mar 08, 2011 10:22

tak sprawdz dolot i K-jest ie lubi krecenia ze krecisz go a on nie odpala to bardzo szybko go zalewa i pupa , to odpal go i w trakcie odpalonego silnika probuj przekrecic aparatem zaplonowym



GuzikTcz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:43
Lokalizacja: Tczew

1.8 KR K-jet

Post autor: GuzikTcz » wt mar 08, 2011 20:01

Mozna powiedziec że sprawa sie rozwiązała.. auto chodzi samo na wolnych obrotach

droga dedukcji doszedlem co bylo nie tak

po ustawieniu dobrze rozrzadu zaczalem podlaczac wszsystko po kolei, przedtem nie bylo podlaczone podcisnienie z kolektora do serwa ham. skad szlo do kompa.. i mysle ze to bylo bezposrednia przyczyną.

" onclick="window.open(this.href);return false;


[center][img]http://www5.picturepush.com/photo/a/1421933/img/others./1.jpg[/img][/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości