1.8 16v KR falujące obroty
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.8 16v KR falujące obroty
Jak nic nie kombinowaleś a wcześniej było dobrze, to sprawdź krańcówkę zamknięcia przepustnicy, musisz mieć na pinach zwarcie po zamknięciu przepustnicy. Do tego sprawdź zasilanie dochodzące do regulatora termicznego przykręconego do głowicy (czy w ogole jest). To na początek. Daj znać co ustaliles to sie pomysli dalej. jak zwarcie i gdzie jest ten regurator termiczny z kturej strony
1.8 16v KR falujące obroty
Miernikiem - Ohmomierzem.
MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było
1.8 16v KR falujące obroty
regulatora termicznego przykręconego do głowicy - zasilanie dochodzi ,krańcówkę zamknięcia przepustnicy jak mam sprawdzic jak tam sa 3 piny
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8 16v KR falujące obroty
Jeden pin to masa, wspólna dla obu krańcówek, nigdy nie pamietam który to pin we wtyczce zawsze szukam miernikiem. Jeden pin to krancowka pełnego obciążenia (przy zamknietej przpeustnicy bedzie rozwarcie miedzy tym pinem a masą) a jeden pin to krancowka zamkniecia przepustnicy o której dyskutujemy (zwarcie miedzy tym pinem a pinem masy przy zamkniętej przepustnicy).
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
1.8 16v KR falujące obroty
lem wtyczke i sprawdzilem nie ma masy tylto srodkowy pin to + czyli napiecie ,gdy wlozylem wtyczke spowrotem do czujnika polozenia przepustnicy to wyszlo tak od dolu patrzac 2pin to + czyli pradowy kabel ,1pin nie swieci gdy jest przepustnica zamknieta ale jak dodam gazu to pierwszy pin swieci ,z 3 pinem jest tak ze przy zamknietej przepustnicy swieci a jak dodam gazu to gasnie sprawdzalem miernikiem ,wazne jeszcze leko faluje ale gdy wyciagne wtyczke to obroty sa rowniejsze i co dalej
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
1.8 16v KR falujące obroty
ja mam klopot bo brak mocy i jak od razu zapalam to nie ma wolnych obrotow.silnik AFT.sorki ze bez pozwolenia sie wkleilem w temat ale jestem zdesperowany
Vento 1,6 101 KM AFT
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8 16v KR falujące obroty
sylwo, z tego co napisaleś wynika że krańcówka zamkniecia przeustnicy dziala. Sprawdź teraz szczelność całego układu dolotowego. Między przepływomierzem a przepustnicą nie może być zadnej nieszczelności. Nie może być też nieszczelności między kolektorem ssącym a serwem od hamulców (najepiej odłącz serwo na próbę i zaślep czymś kolektor). Podcisnienia które masz doprowadzone do przepustnicy muszą być również szczelne. Sprawdź dodatkowo cały obwód silniczka krokowego. Zobacz czy na przewodach nie ma gdzieś nieszczelności. Skup się również na wyjściu z kolektora ssącego między 1 a 2 cylindrem (jest od spodu kolo alternatora). Tam też musi być szczelnie. Jak sprawdzisz szczelność i będzie ok, daj znać. Będziemy poinstruuję Cię co dalej zrobić.
Szczelność dolotu to bardzo ważna sprawa. Fałszywe powietrze mocno zmienia skład mieszanki i powoduje falowanie obrotów.
Szczelność dolotu to bardzo ważna sprawa. Fałszywe powietrze mocno zmienia skład mieszanki i powoduje falowanie obrotów.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
1.8 16v KR falujące obroty
Mam jeszcze trzy bledy
520
523
537
Pomozecie co to takiego?
520 to przeplywka?
523 to czujnik temperatury powietrza dolotowego?
537 to sonda lambda?
520
523
537
Pomozecie co to takiego?
520 to przeplywka?
523 to czujnik temperatury powietrza dolotowego?
537 to sonda lambda?
Vento 1,6 101 KM AFT
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
1.8 16v KR falujące obroty
sprawdzilem dodatkowo cały obwód silniczka krokowego jest szczelny i silniczek krokowy, dobry reszte sprawdze gdy naprawie awarie [dostawalo mi sie paliwo do oleju doszlem ze 3 i 4 wtrysk nie trzymia cisnienia paliwa i puszczaja musze kupic wtryski ,czy z silnika pl moga byc troche sie rurznia ]jak to zrobie i odpale silnik zrobie reszte ,czy obudowa filtra tez morze miec wplyw na obroty z przodu dziura duz a z boku tez i z tylu terz mam wklad filtra sportowy powietrza i on tak dziwnie trzeszczy gdy zasysa powietrze
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
1.8 16v KR falujące obroty
Wtryski z PL pracują na innych ciśnieniach niż te z KR. Nie będą dobrze dzialac. Obudowa filtra powietrza może mieć wpływ tylko wtedy jeśli w jakiś sposób blokuje klapę spiętrzającą przeplywomierza, ale sam mówiłeś na początku że auto tylko stało i po postoju przestalo dzialac dobrze wiec uszkodzenia mechaniczne przeplywomierza (klapy spiętrzającej) wykluczyliśmy na miejscu
Volfgang31, w całkowicie mechanicznych wtryskach wzbogacanie mieszanki na zimnym silniku jest realizowane przez ten regulator termiczny. Przykręcony jest do głowicy bo głowica najlepiej oddaje temperature i najszybciej sie nagrzewa.
Volfgang31, w całkowicie mechanicznych wtryskach wzbogacanie mieszanki na zimnym silniku jest realizowane przez ten regulator termiczny. Przykręcony jest do głowicy bo głowica najlepiej oddaje temperature i najszybciej sie nagrzewa.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- Mały gagatek
- Posty: 149
- Rejestracja: pt sty 28, 2011 13:38
1.8 16v KR falujące obroty
bugalon, a jak go zlokalizowac.gdzie mniej wiecej jest i jak wyglada.ja mam silnik aft
Vento 1,6 101 KM AFT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości