ABF Odprezony

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Esperanos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 23:43
Lokalizacja: Lublin (Wrotków)
Kontakt:

ABF Odprezony

Post autor: Esperanos » pn lut 07, 2011 16:51

Witam mam kilka pytan co do odprezonego silnika posiadam blok rozwiercony do 83,5 mm nie tulejowany jakie bedzie najlepsze rozwiazanie przy dobraniu tlokow pakowac 83,5 mm czy moze 2 razy 83,5 oraz dwa po 83 mm odprezenie wyszlo by 8:1 czy moze zastosowac 4 razy 83,5 zalezy mi o jak najlepszy efekt :)


drugie pytanie czy ktos sie orientuje czy gdzies regeneruja kute tloki czy tylko i wylacznie nowki wchodza w gre


[center][img]http://img220.imageshack.us/img220/1121/siggrl.jpg[/img][/center]

Awatar użytkownika
CZIKOS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 149
Rejestracja: pn gru 17, 2007 17:57
Lokalizacja: B-Stok/Choroszcz
Kontakt:

ABF Odprezony

Post autor: CZIKOS » pn lut 07, 2011 22:55

Czy Ty na prawdę chcesz włożyć różne tłoki do motoru?? Pakuj normalnie tak jak się robi ,cztery tłoki pod średnicę cylindra.



Awatar użytkownika
piterVR6
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 12:33
Lokalizacja: lublin

ABF Odprezony

Post autor: piterVR6 » pn lut 07, 2011 23:31

pewnie chodzi Ci o te wosnery z allegro po 150zł sztuka



Awatar użytkownika
qbejs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Kontakt:

ABF Odprezony

Post autor: qbejs » wt lut 08, 2011 12:55

Jedna osoba na streetracing.pl próbowała odratowywać kute tłoki bo przytarciu jednak po 10k km wysypało sie.


VW Corrado 2.0 16V@GT2871r || www.shineclinic.pl -> Detaling, Valeting, Smart Repair, Zmiana koloru PlastDip !
Obrazek

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

ABF Odprezony

Post autor: bugalon » wt lut 08, 2011 19:22

Po 1. Jakim cudem szlifierz zrobił Ci rozwiert bloku bez tłoków? Wiesz czym ryzykujesz? W najlepszym przypadku przedmuchy, w najgorszym zatarcie motoru.
po 2. Wszystkie tłoki muszą mieć tą samą średnicę, przy różnych średnicach konsumpcja powietrza przez poszczególne cylindry będzie różna, albo za ubogo bedzie na 2 cylindrach albo za bogatu na innych 2.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości