![Obrazek](http://img191.imageshack.us/img191/8959/p0202111017.jpg)
2. Co zrobić z tą rurką (1) bo nie wiem do czego ona jest i co z nią zrobić:
![Obrazek](http://img709.imageshack.us/img709/5176/p020211101701.jpg)
3. Co zrobić z tymi otworami które zaznaczyłem cyframi (1,2) na dolnym zdjęciu. W górnym dolot bezie zrobiony ale niewiem do czego są te 2 pozostałem.
![Obrazek](http://img573.imageshack.us/img573/386/p0202111018.jpg)
Proszę o pomoc.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
nie ma takiej potrzeby, najlepiej dać filterek na silniczek krokowyzy na Digi 1 musze połaczyć silniczek krokowy z dolotem?
masz zaślepione podciśnienie z kolektora na wysokości 1-szego a 2-giego cylindra??y po odpaleniu auta dodam gazu obroty sa strasznie wysokie i nie spadają.
to jest wyjście odmy, normalnie idzie do puszki z filtrem powietrza, jak zostawisz nigdzie nie podłączone to nic się nie stanie, będzie śmierdzieć w komorze i czasami może plunąc olejem, ja u siebie zastosowałem Oil catch tank i nie ma problemów z odmą.o zrobić z tą rurką (1) bo nie wiem do czego ona jest i co z nią zrobić:
wyjście z Oil Catch Tank-ato co ty masz podłączone do dolotu?
załóż flansze od przepustnicy kr/pl/9a tam nie ma tych dodatkowych otworówTo jak chcę zostać przy tej przepustnucy to co musze zrobić z tymi otworami zaznaczonymi na 3 zdjęciu?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości