1.8 16v KR falujące obroty

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: sylwo7 » ndz sty 23, 2011 17:11

gdy silnik jest zimny to jest wszystko ok problemy zaczynają się gdy silnik jest już ciepły obroty zaczynają falować w góre w dół tak mocno że aż gaśnie, najgorsze że gaśnie przy hamowaniu za każdym razem :(



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: Gacekk » śr sty 26, 2011 11:46

U mnie uspokoiło się po porządnym wyczyszczeniu przepustnicy. Mam ke-jetronic, ale zasada ta sama. Teraz jak puszczam gaz to ładnie schodzi na te ok. 1000 obr. a wcześniej spadało, aż kontrolka ładowania się zapalała i podnosił, albo gasł, w zależności jak mu czapka stanęła.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: sylwo7 » czw sty 27, 2011 19:33

czym ją czyściłeś :-(



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: Gacekk » czw sty 27, 2011 19:53

benzyna ekstrakcyjna i pędzęl.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: sylwo7 » czw sty 27, 2011 21:42

a czy mogę przepustnice z KR zastąpić przepustnicą z PL



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: Gacekk » pt sty 28, 2011 15:47

Myślę, że tak, tylko nie wiem jak ze switchami. W Pl są dwa a w KR chyba różnie było, ale nie jestem pewien.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
konradlupa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sie 08, 2010 23:44
Lokalizacja: Gostynin

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: konradlupa » sob sty 29, 2011 16:01

mam ten sam problem z GTI 16v



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: Gacekk » pn sty 31, 2011 13:31

To mogę dodać, że nie dokońca pomogło :/. Jest lepiej, ale to nie to jeszcze. Wg. mnie to coś z zaworem biegu jałowego będzie związane.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: sylwo7 » sob lut 05, 2011 13:40

umyłem przepustnice tak jak pisałeś i dalej spada z obrotów i to jak sie zagrzeje zaczynają falować obroty góra i dół aż zgaśnie co robić :crazy:



Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: Gacekk » sob lut 05, 2011 14:49

Ja wczoraj jeszcze raz wypłukałem krokowy w nitrze i jeszcze zauważyłem, dzieki podpowiedzi kolegi z forum, że wąż cienki wąż pod kolektorem, kóry też się łączy z wężem od krokowca był luźno nasadzony, to założyłem opaskę zaciskową i niby jest lepiej bo spadają na jakieś 750-850 i stabilizują na 950-1050. Ale czasem też sobie pofaluje. Wg. mnie ciężko to porządnie rozgryść neistety. A może tylko kwestia regulacji, nie wiem.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: Gacekk » sob lut 05, 2011 14:51

Jeszcze dobrze popatrz czy nie masz lewego powietrza, ja kilka takich miejsc już wyeliminowałem u siebie.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: bugalon » ndz lut 06, 2011 10:14

Co za porady.... Sylwo a moze troche więcej szczegółów podasz co? Na przyklad czy masz gaz w aucie, jeśli masz to jak zrobiony? Czy zawsze tak miales czy to sie stalo nagle ostatnio. Czy grzebales paluchami przy śrubce przy przepustnicy i przy zaplonie? Czy linki od gazu nie zmieniales czasem ostatnio?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

sylwo7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 18:34
Lokalizacja: Goleszow

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: sylwo7 » ndz lut 06, 2011 16:07

gazu nigdy nie było i nie będzie,linki gazu nie zmieniałem,co to znaczy[Czy grzebales paluchami przy śrubce przy przepustnicy]i stało sie to byłem w delegacji z 4 miesiące i po tym gdy zaczołem jezdzic to sie to zaczeło :crazy:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1.8 16v KR falujące obroty

Post autor: bugalon » ndz lut 06, 2011 17:37

Jak nic nie kombinowaleś a wcześniej było dobrze, to sprawdź krańcówkę zamknięcia przepustnicy, musisz mieć na pinach zwarcie po zamknięciu przepustnicy. Do tego sprawdź zasilanie dochodzące do regulatora termicznego przykręconego do głowicy (czy w ogole jest). To na początek. Daj znać co ustaliles to sie pomysli dalej.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości