Witam jestem w trakcie swapu juz silnik na miejscu , ale juz napotkalem kilka problemow na temat ktorych nic nie znalazlem. silnik ktory byl w aucie to rf na osprzecie z rp wkladam 16v kr ktory niestety jezdzil na gazie.
1Wywalam mixer na przepustnicy i gdzie mam podlaczyc rurke z krokowca??
2 Ma ktos moze schemat podcisnien tego silnika
3 zmieniam tylko wiazke z silnika te 3 biale kostki plus regulator biegu jalowego??? czy 2 wiazke tez??? instalka nowego typu
4 wiazka jest trochu pochlastana zapewne przez gaz, ma ktos moze rozpiske wiazki co gdzie wpiac w sesie przy silniku ew jakies zdiecia w wysokiej rozdzielczosci , za kilka godzin wrzuce fotki wiazki i dokoncze zapytanie pozdrawiam
problemy przy swapie podcisnienia elektryka rp->kr
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
problemy przy swapie podcisnienia elektryka rp->kr
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
problemy przy swapie podcisnienia elektryka rp->kr
krokowy wchodzi w rurę od rozdzielacza/filtra powietrza prowadzącą do przepustnicy..
ex: MK2 GTI 16v BBS RM
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
problemy przy swapie podcisnienia elektryka rp->kr
Proszę o pomoc w rozpisaniu wiązki, zaczynając od 1) wiązki regulatora biegu jełowego:białe kostki rozumiem że wpinam w wiązkę silnika ale zostają mi kabel zielony z pojedynczym wtykiem męskim oraz kabel czarny ktory idzie do zielonej kostki w skrzynce bezpiecznikow, gdzie je wpinam?
2) kostka z kablami zółto-czarne i brązowo-czarne
3) kostka z kablem czarnym i białym
4) kostka kabel zółto-czarny, czarny i biały ( są na najdłuższym rozgałęzieniu wiązki)
5) przy kablach idących do cewki mam luźny czarny w złączu żeńskim i biało czarny z czarnym na jednym złączu żeńskim
6) przy wiązce idącej do aparatu zapłonowego pojedynczy kabel na złączu żeńskim biało-niebieski
7) również w tej wiązce luźny brązowy bez żadnej złączki
8 ) obok mam kostkę z kablem białym i biało-czarnym, jedno pojedyncze złącze żeńskie na kablu czarno zielonym i jeden luźny kabel brązowy bez żadnej złączki
9) na głównym rozgałęzieniu wiązek zaraz po wyjściu ze skrzynki bezpieczników mam ucięte kable biało-czerwony i biało-brązowy
10) kostka z kablem czarno-czerwonym i czarno-niebieskim
11) brązowa kostka z kablem niebiesk-czerwonym i zielono-białym
12) luźny kabel brązowy, czarny, biało czerwony i biało zielony
13) złącze żenskie z kablem zolto-czerwonym
14) złacze żenskie z kablem zielono czerwonym
15) kostka prawdopodobnie czujnika oleju zoltym i czarno-niebieskim
16 gruby kabel na złączu zenskim kolor czerwono czarny i dwa luzne czarne
Dla ułatwienia później dam fotki.
2) kostka z kablami zółto-czarne i brązowo-czarne
3) kostka z kablem czarnym i białym
4) kostka kabel zółto-czarny, czarny i biały ( są na najdłuższym rozgałęzieniu wiązki)
5) przy kablach idących do cewki mam luźny czarny w złączu żeńskim i biało czarny z czarnym na jednym złączu żeńskim
6) przy wiązce idącej do aparatu zapłonowego pojedynczy kabel na złączu żeńskim biało-niebieski
7) również w tej wiązce luźny brązowy bez żadnej złączki
8 ) obok mam kostkę z kablem białym i biało-czarnym, jedno pojedyncze złącze żeńskie na kablu czarno zielonym i jeden luźny kabel brązowy bez żadnej złączki
9) na głównym rozgałęzieniu wiązek zaraz po wyjściu ze skrzynki bezpieczników mam ucięte kable biało-czerwony i biało-brązowy
10) kostka z kablem czarno-czerwonym i czarno-niebieskim
11) brązowa kostka z kablem niebiesk-czerwonym i zielono-białym
12) luźny kabel brązowy, czarny, biało czerwony i biało zielony
13) złącze żenskie z kablem zolto-czerwonym
14) złacze żenskie z kablem zielono czerwonym
15) kostka prawdopodobnie czujnika oleju zoltym i czarno-niebieskim
16 gruby kabel na złączu zenskim kolor czerwono czarny i dwa luzne czarne
Dla ułatwienia później dam fotki.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
problemy przy swapie podcisnienia elektryka rp->kr
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości