16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

sundecade_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
Lokalizacja: slask

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sundecade_vw » pt paź 22, 2010 00:27

Od początku.
Kilka miesięcy temu auto nagle zaczeło tracić wolne obroty, gasnac i nie miał siły. Odpiąłem niebieski czujnik ten który sie wkręca do bloku i podpiąłem inny z Seata ale nie był on wkręcony tylko 'wisiał' sobie na wtyczce. Auto śmigało przez kilka set dobrych km.
Teraz stało miesiąc i po rozgrzaniu powyżej 4 tys obrotów przerywa, strzela, gaśnie.
Odpiąłem sonde, wtyczke tego niebieskiego czujnika, posprawdzałem kable itp. Jedynie co to puszcza uszczelka pod deklem i 2 oraz 3 swieca są zaolejone.
Co moze byc przyczyna ?



Awatar użytkownika
sebas1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 12:58
Lokalizacja: Vag Formacja

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sebas1 » ndz paź 24, 2010 20:00

Kolego ja mam chyba podobny problem...tez mi przerywa na wysokich..i wogole nie trzyma wolnych..krokowy mam odłączony.. z tym że ja mam KRa... nie wiem co juz z nim robic ręce mi opadają.. może ktoś nam podpowie..zarówno Tobie jak i mi..u mnie jest czasem tak ze jak powoli poszczam gaz to ustanie na 800-900obr a jak przegazuje i puszcze pedał gazu to nic chu.. zgaśnie..na skrzyzowaniach jest z tym masakra..:(


ex: MK2 GTI 16v BBS RM

obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183

^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: ^Butcher^ » ndz paź 24, 2010 20:05

sebas1, jesli masz krokowy odlaczony (a wlasciwie to sie nazywa stabilizator biegu jałowego) to nie bedziesz mial nigdy wolnych obrotow ,chyba ze sobie srubką na przepustnicy podkrecisz , i zapłon odpowiednio ustawisz,zebys mial wolne oborty w kr to musisz miec wszystkie elementy sprawne ktore sa odpowiedzialne za trzymanie wolnych ,podstawa to sprawny komp 244



sundecade_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
Lokalizacja: slask

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sundecade_vw » ndz paź 24, 2010 21:06

ja mam wolne, pracuje tak jak powinien.
na biegu jałowym moge go gazowac do odcinki i nic, a jak jade to do 4 tys i przerywa, strzela, nie pali na wszystkie tłoki.



^Butcher^
MKII POWER : )
MKII POWER : )
Posty: 213
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
Lokalizacja: Trzebinia
Auto: 2xMk2GTI

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: ^Butcher^ » ndz paź 24, 2010 22:25

to raczej K-Jet do wyregulowania albo gdzies nieszczelnosc jest ,bo z tego wynika ze pod obciazeniem nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa...



sundecade_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
Lokalizacja: slask

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sundecade_vw » ndz paź 24, 2010 22:28

cały czas jeździł, chodził jak powinien. postał troche i mu odwaliło
a druga sprawa to ten czujnik.



Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: siman20 » czw paź 28, 2010 22:47

sundecade_vw takie objawy daje tez juz "srednio" dzilajaca pompa paliwa, rowniez moze byc przyczyna w tym dolodcie od rozdzielacza do przpustnicy.. minimalana nieszczelnosc i bd ciagna lewe powietrze i nie bd mial "sily klapy otorzyc" i w tedy zamala dawka paliwa i powietrza i niechce jechac na jałowym niepotrzebuje tyle paliwa i powietrza wiec sie wkreca do konca..

sebas 1 kolego w kr grunt to krokowiec z 2 piny a nie jak w PL na 3 piny i sprawny "komputer" 244 ktorego w PL wogole niema :) zacznij od tego moze uzdrowisz swojego Kr odwdzieczy sie na skrzyzowaniu nie gasnac :jezor:



Awatar użytkownika
sebas1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 12:58
Lokalizacja: Vag Formacja

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sebas1 » czw paź 28, 2010 23:15

Myślę że będę musiał porobić trochę fotek..wtedy wrzucić i może mi ktoś pomoże co i jak z tym zrobić bo tak to raczej wątpię..jak będę miał czas to się zabiorę za te foty...


ex: MK2 GTI 16v BBS RM

obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183

sundecade_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
Lokalizacja: slask

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sundecade_vw » pt paź 29, 2010 21:07

siman20,
dziekowa ;)
a ma ktoś pomysł odnośnie czujnika niebieskiego wkrecanego do bloku ?? (ie pamietam nazwy)
jak jest podłączony normalnie to w ogole nie jedzie, a jak podlacze drugi ktory lezy luzem na skrzyni to auto smiga aż miło
Wymieniałem czujnik na nowy i nic.



Awatar użytkownika
sebas1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 12:58
Lokalizacja: Vag Formacja

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sebas1 » ndz paź 31, 2010 00:39

Ja dziś zrobiłem 15km.. piz*a raz jest raz jej nie ma.. w sensie... raz przerywa przy 3,4tys obr.. czasem ale to czasem sie zdarzy ze kreci do 8śmiu... ogolnie przerywa tak jakby taka odcinka..jest takie brrrr i nie ciagnie... własnie tak jakby paliwa nie dostawal..ale sam nie wiem moze nieszczelnosc dolotu.. a moze pompa nie daje cisnienia..ale tego nie jestem w stanie określić...z dolotem spróbuje pozaciskac na opaski metalowe mocno i zobacze..ale martwi mnie ze to nie bedzie jednak to tylko paliwo i co wtedy?jaka pompe kupic i gdzie?co zrobic?



EDIT...koledzy dziś zrobiłem kolejne 20km.. 4000obr i przerywa..z miejsca takiego muła ma strasznego..pociagnie pozniej troszke i trrrr do 4000 i nic...:/ co to może być POMOCY:(


ex: MK2 GTI 16v BBS RM

obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183

Awatar użytkownika
siman20
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr cze 23, 2010 14:52
Lokalizacja: Świdnica

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: siman20 » ndz paź 31, 2010 17:42

sebas 1 na opaskach raczej lewego nie ciagnie chociaz warto sprawdzic.. pogoladaj pod jakies silne swiatlo caly ten dolot moze wypatrzysz jakies pekniecie albo dzure.. albojakis przewod od dolotu do krokowca trzeba to wszystko dobrze pregladnac.. dalej jak bys juz zaczynal z pompa palia to pamiejtaj zeby kupic 6 barowa a nie 3 barowa zeby ci ktos kitu nie wcisnal one sa podobne do siebie glowa roznica jest taka ze tak 6 barowa ma przykrecany waz wysokiego cisnienia nakretka z podkladkami miedzianymi a ta 3 barowa jest tka zwyla tzn. nasowany waz i opaska zaciskowa na srobokret sciskana a tamto przynakmiej umnie jest na 19 nakretke.. sprawdz tez czy masz szczelne wszystkie przewody podcisnienia tak to bd Ci lezalo to tez du..pa z jazdy..

to chyba jedne z wazniejszych rzeczy w KR/PL



sundecade_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
Lokalizacja: slask

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sundecade_vw » pt lis 12, 2010 22:32

sprawa rozwiązana :) u mnie to był K-Jet, rozregulował sie bo długo nie jezdził a dodatkowo ciągnął lewe powietrze :)
Ostatnio zmieniony ndz lis 14, 2010 19:25 przez sundecade_vw, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sebas1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 12:58
Lokalizacja: Vag Formacja

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sebas1 » sob lis 13, 2010 15:08

A sam regulowałeś czy komuś zleciłeś??sundecade_vw,


ex: MK2 GTI 16v BBS RM

obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183

sundecade_vw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pn lut 01, 2010 20:17
Lokalizacja: slask

16V PL przerywa na wysokich obrotach.

Post autor: sundecade_vw » ndz lis 14, 2010 03:00

sam



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości