Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Witam.
Były rózne tematy odnosnie swapow na silniki 16v ,ale sie nie doszukałem odpowiedzi na moje pytanka.
1.Czy kolektor wydechowy z portkami od ABF'a zmiesci sie bez wiekszych przerobek razem z tym silnikiem do budy mk2? czy trzeba jakis inny wydech kombinowac?
2.Czy pompa z PF'a da rade temu silnikowi?
3.Czy skrzynia z pf'a jest dobrym wyjsciem czy lepiej szukac innej?
4.Teraz w pf'ce mam hamulce 239mm ,czy heble od g60 wejda bez problemu ? chodzi i o same zaciski ,czy trzeba wstawic całe zwrotnice od g60?
5.Czy na tył wejda zaciski od golfa IV ?
6.Czy przewody od wspomagania podejda pod pompe ktora jest z abf'a?
7.Czy chłodnica zostaje z pf'a czy dac wieksza?
8.Czy serwa hamulcowe i pompy hamulcowe roznia sie w mk2 i mk3 ,chodzi mi o wydajnosc.Pytam dlatego ze mam w mk1 zamontowane serwo i pompe z mk3gti i hamulce ma takie jak nowka auto z fabryki.Wrazneie ciezkie do opisania:)
9.Czy sonda lambda ktora jest w pf'ie bedzie dobra do ABF'a.
10.Czy instalacja elektryczna z mk2 obsłuzy ten silnik czy musze kołowac skrzynke z mk3 ?
Chodzi mi o sterowanie pompa paliwa miedzy innymi i zasilanie kompa.
Na razie tyle no chyba ze jest cos jeszcze czego nie napisałem.
Były rózne tematy odnosnie swapow na silniki 16v ,ale sie nie doszukałem odpowiedzi na moje pytanka.
1.Czy kolektor wydechowy z portkami od ABF'a zmiesci sie bez wiekszych przerobek razem z tym silnikiem do budy mk2? czy trzeba jakis inny wydech kombinowac?
2.Czy pompa z PF'a da rade temu silnikowi?
3.Czy skrzynia z pf'a jest dobrym wyjsciem czy lepiej szukac innej?
4.Teraz w pf'ce mam hamulce 239mm ,czy heble od g60 wejda bez problemu ? chodzi i o same zaciski ,czy trzeba wstawic całe zwrotnice od g60?
5.Czy na tył wejda zaciski od golfa IV ?
6.Czy przewody od wspomagania podejda pod pompe ktora jest z abf'a?
7.Czy chłodnica zostaje z pf'a czy dac wieksza?
8.Czy serwa hamulcowe i pompy hamulcowe roznia sie w mk2 i mk3 ,chodzi mi o wydajnosc.Pytam dlatego ze mam w mk1 zamontowane serwo i pompe z mk3gti i hamulce ma takie jak nowka auto z fabryki.Wrazneie ciezkie do opisania:)
9.Czy sonda lambda ktora jest w pf'ie bedzie dobra do ABF'a.
10.Czy instalacja elektryczna z mk2 obsłuzy ten silnik czy musze kołowac skrzynke z mk3 ?
Chodzi mi o sterowanie pompa paliwa miedzy innymi i zasilanie kompa.
Na razie tyle no chyba ze jest cos jeszcze czego nie napisałem.
Zmiesci sie - zakladajac jednakze skrzynke z PF bedziesz musial pokombinowac z wodzikami, bo beda sie o kolektor opierac. Ale to nie problem..melon pisze:1.Czy kolektor wydechowy z portkami od ABF'a zmiesci sie bez wiekszych przerobek razem z tym silnikiem do budy mk2? czy trzeba jakis inny wydech kombinowac
W PF AFAIR jest 3 bary wiec spokojnie..melon pisze:2.Czy pompa z PF'a da rade temu silnikowi?
Bardzo dobrym wyjsciem z tym ze patrz punkt 1. Polecam wzmocnic spzreglo..melon pisze:3.Czy skrzynia z pf'a jest dobrym wyjsciem czy lepiej szukac innej?
Zwrotnice potzrebujesz z tego co pamietam.. Ale jakbys chcial "tylko" 256 mm wstawic to imho sam zacisk spasi..melon pisze:4.Teraz w pf'ce mam hamulce 239mm ,czy heble od g60 wejda bez problemu ? chodzi i o same zaciski ,czy trzeba wstawic całe zwrotnice od g60?
Wejdamelon pisze:5.Czy na tył wejda zaciski od golfa IV ?
Jest ta sama z tego co pamietam - najwyzej sama pompe podmienisz w razie komplikacji w lape z ABF'amelon pisze:6.Czy przewody od wspomagania podejda pod pompe ktora jest z abf'a?
Polecam jednak wieksza - najlepiej z 1.6 TDi SB/RAmelon pisze:7.Czy chłodnica zostaje z pf'a czy dac wieksza?
Wiazke silnikowa musisz zmienic - reszta moze zostacmelon pisze:10.Czy instalacja elektryczna z mk2 obsłuzy ten silnik czy musze kołowac skrzynke z mk3 ?
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Sorki za taki odkop , ale nie chce zakładać nowego tematu bo mam podobny problem , mam okazje kupić kompletną MKIII z ABF-em chciałbym zamienić w nich silniki na przemian , oczywiście ja mam PF-a w MKII .
Skrzynie zostały by nie ruszane , ale dręczy mnie fakt jak to jest z tym przerabianiem wodzików czy dużo roboty , i czy są duże problemy z przepięciem wiązki od kompa do dechy z bezpiecznikami w obu przypadkach na przemian , czy wystarczy poprzecinać i polutować .
Rozumiem że zwrotnice z III bez problemu podejdą na mojej II i na odwrót ?
Skrzynie zostały by nie ruszane , ale dręczy mnie fakt jak to jest z tym przerabianiem wodzików czy dużo roboty , i czy są duże problemy z przepięciem wiązki od kompa do dechy z bezpiecznikami w obu przypadkach na przemian , czy wystarczy poprzecinać i polutować .
Rozumiem że zwrotnice z III bez problemu podejdą na mojej II i na odwrót ?
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
jak masz kolego golfika z 90r. nowsza wiązkę to nie ma nic trudnego tylko wiązka od sterowania odłączyć od skrzynki i zamontować z mk3
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Problemu z przepięciem nie będzie jeśli swapujesz do golfa mk2 po roku 89 (nowa instalacja). Jeśli swapujesz do mk2 przed 89 to bez lutowania sie nie obejdzie. Przy wodzikach trzeba pomyśleć. Podgiąć lub skrócić jeden wodzik i dobrze ustawić chwytak drąga. Wszystko będzie jasne jak zrozumiesz zasade dzialania wodzików.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Re: Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Przekładkę robił by mi mój znajomy mechanik , bo ja po prostu nie mam czasu , i dlatego pytam bo w elektryce to on nie siedzi , i nie lubi kombinować za dużo z jakimś zaginaniem .
Instalacja chyba po 89 roku , bo to ta z dużą skrzynką bezpiecznikową .
Instalacja chyba po 89 roku , bo to ta z dużą skrzynką bezpiecznikową .
No cóż , na sprzedaż
:(
:(
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
jak masz awaryjne na manetkach to po 89 jest nowszego typu a jak na desce to przed 89
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Sonda moze byc z PF.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
Na manetkach, to znaczy miedzy kierownicą a zegarami(obudowie kolumny)?/
- toudi
- Forum Master
- Posty: 1493
- Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
- Lokalizacja: dabrowa gornicza
- Kontakt:
Re: Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
odkopie troche...mam w golfie skrzynie chyba ATH.a abf na dniach bedzie. chce go wlasnie wstawic pod ten silnik.jakie tam musi byc sprzeglo.kolo zamachowe serie zostawic??chlodnica taka podejdzie http://allegro.pl/golf-ii-1-6td-1-8-1-8 ... 16002.html" onclick="window.open(this.href);return false; .co do instalacji mamgolfa z 90roku.przepinac cala instalacje ze skrzynka bezpiecznikow czy wpiac sie pod ta ori z 1.8.mfa tez bym odrazu podpiol.pompy chyba nie wydala.ale mam w zapasie z kr-a.sanek i belki nie musze zmieniac??
[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4415
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
Mk2 PF'ka i swap na ABF kilka pytan
skrzynia na poczatek moze byc ale lepsza by była na grubym wałku a co do sanek i belki to zostawiasz tą swoja tylko poduszkę od strony pasażera wyrzucasz i dajesz ta z mk3 lub wstawiasz mocowanie z mk2 do silnika ABF i poducha zostaje z mk2
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości