problem z obrotami 1.8 16v digi

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
twoface
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 22, 2010 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

problem z obrotami 1.8 16v digi

Post autor: twoface » czw wrz 09, 2010 16:13

Silnik 1.8 16v KR
przeróbka na Digifant I + wtryski 1.8T
Problem polega na tym, iż po podpięciu silnika korkowego, auto zawiesza się na pewnych obrotach (czasami 4000rpm, czasami 3000rpm i wolno schodzi z obrotów). Lekkie podgazówki pedałem gazu do 1500rpm-2000rpm powodują to, że potrafi się zadławić i zgasnąć. Po odpięciu silnika krokowego wszystko działa normalnie, jedynie są za wysokie obroty w granicach 1200rpm. Co może być problemem? Uwalony silniczek krokowy raczej to nie jest gdyż jest nówka od PG.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

problem z obrotami 1.8 16v digi

Post autor: bugalon » sob wrz 11, 2010 16:40

Podaj numer wtryskiwaczy z 1.8T jakie masz zamontowane albo ich wydajność o ile ją znasz. Wtryskiwacze te współpracowały seryjnie z regulatorem 3 czy 4 barowym (różne typy regulatorów i wtryskiwaczy stosowany w 1.8T)? Co pokazuje sonda lambda po nagrzaniu silnika do normalnej temperatury pracy?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
twoface
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 22, 2010 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

Re: problem z obrotami 1.8 16v digi

Post autor: twoface » ndz wrz 12, 2010 17:07

Nr wtryskiwaczy 1.8T: 058 133 551
Niestety z regulatora nic nie mogę odczytać (ale prawdopodobnie jest to tylko 3bar).

Podpiąłem podciśnienia jak mówiłeś w innym moim temacie ale dalej jest to samo. Możesz napisać mi jak zmierzyć to co pokazuje lambda na nagrzanym silniku???



diodas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 19:17
Lokalizacja: szczecin

Re: problem z obrotami 1.8 16v digi

Post autor: diodas » ndz wrz 12, 2010 17:45

A czy zatkałeś króciec z kolektora sącego idący do odmy? i najlepiej od nieuzywanego już regulatora fazy nagrzewania róznież...
Pozdrawiam...



Awatar użytkownika
twoface
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 22, 2010 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

problem z obrotami 1.8 16v digi

Post autor: twoface » ndz wrz 12, 2010 18:37

Tak, króciec idący do odmy zatkany. Regulator fazy nagrzewania? Gdzie on się znajduje? Jeśli mowa o tym króćcu między 1 a 2 żebrem kolektora ssącego to też został zatkany. Tak jak pisał bugalon.



Awatar użytkownika
twoface
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lip 22, 2010 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

problem z obrotami 1.8 16v digi

Post autor: twoface » śr wrz 15, 2010 20:59

Odpiąłem krokówkę, odpaliłem i wszystko ładnie chodzi? WTF? Krokówka była nowa - czyżby wadliwa czy przyczyny trzeba szukać gdzie indziej?



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości