Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Witam wszystkich. Chciałem sprzedać swojego Golfa, jednak widzę, że nie ma jakiegokolwiek zainteresowania, więc postanowiłem tym razem pójść w performance i dodatkowo zadbać o to, by po otwarciu maski był ład, skład i wszystko cacy. W tym celu skorzystałem z hamowni, by sprawdzić stan faktyczny jednostki i tu dochodzimy do meritum sprawy . 129,7KM i 149NM, normalna załamka i rozpacz . Do tego krzywa momentu jest tak zróżnicowana, że aż chłopaki w to nie wierzyli (mogę wrzucić wykres). Chciałem zrobić z niego dobrego wolnossaka, a póki co muszę go reanimować, by za cokolwiek się brać... I tu właśnie moja prośba do mechaników, gdyż ja nie za bardzo się na tym znam, dłubie tam trochę, ale raczej moim konikiem jest blacharka. Co trzeba zrobić by odzyskać te konie? Od razu pisze, że nie musi być tanio i szybko, ale dokładnie i całościowo. Napisze od razu, że już wkrótce uzbieram na wymarzone wałki Schricka, z tym że nie wiem jakie czy 268, czy 276, oraz jestem w trakcie zbierania funduszy na jakiś kolektor wydechowy, albo Supersprinta, lub Tezeta. Wydech już mam Remusa od kata 55mm i stożek K&N. Proszę o dokładne napisanie od czego zacząć, przez co trzeba przejść i w końcu na czym skończyć, by to miało ręce i nogi. Aha, czy sprzęgło podejdzie od Vr-ki, czy lepiej zainwestować w jakiś sportowy zamiennik? I czy opłaca się naprawiać skrzynie CDA (na wykończeniu są synchronizatory), czy lepiej od razu zainwestować w następną? Proszę o porady, bo naprawdę tyle co kapuchy już wsadziłem w Gofra, sprzedać się raczej nie sprzeda, a jakoś to wogóle nie jedzie Jeżeli dodałem temat w niewłaściwym miejscu to z góry przepraszam. POMOCY
Ostatnio zmieniony czw sie 19, 2010 12:39 przez tomekbercik, łącznie zmieniany 1 raz.
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Cześć
Co do mocy to wrzuć wykres i podaj jaki typ hamowni.
1. Ja na początek sprawdziłbym kompresję na garach, potem jeśli masz taką możliwość podpiął auto pod Vaga w celu sprawdzenia ewentualnych błędów.
jak to sprawdzisz to możesz dalej szukać przyczyny słabych wyników.
pzdr
Co do mocy to wrzuć wykres i podaj jaki typ hamowni.
1. Ja na początek sprawdziłbym kompresję na garach, potem jeśli masz taką możliwość podpiął auto pod Vaga w celu sprawdzenia ewentualnych błędów.
jak to sprawdzisz to możesz dalej szukać przyczyny słabych wyników.
pzdr
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
napisz co to za hamownia i daj wykres najpierw zajmij sie powrotem do serii a pózniej podwyzszaniem mocy jesli wykres jest poszarpany jak mówisz to wygląda to na przerywanie z zapłony a bardziej na problemy ze strony zasilania w paliwo dodatkowo jak tirsone napisał kompresja w silniku i rozrząd do sprawdzenia
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Hamowałem go na V-techu który był na Manii.
Oto wykres:
http://img594.imageshack.us/i/1029193.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img641.imageshack.us/i/1029194.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do Vaga, to był już podpinany, bo siadł mi czujnik położenia wału i wtedy innego błędu nie wykazywało
Oto wykres:
http://img594.imageshack.us/i/1029193.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img641.imageshack.us/i/1029194.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do Vaga, to był już podpinany, bo siadł mi czujnik położenia wału i wtedy innego błędu nie wykazywało
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: czw gru 27, 2007 21:52
- Lokalizacja: KONIN/GENOWEFA
- Kontakt:
Re: Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
tomekbercik pisze:Hamowałem go na V-techu który był na Manii.
Oto wykres:
http://img594.imageshack.us/i/1029193.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img641.imageshack.us/i/1029194.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do Vaga, to był już podpinany, bo siadł mi czujnik położenia wału i wtedy innego błędu nie wykazywało
czy tym autem jezdzisz tylko na bęzynie ? czy zagazowane jest ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Auto only na benzynie. Nigdy nie widziało gazu i nigdy go nie zobaczy
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
sprawdz wszystko to co napisał tirsone, i ja
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
na moje przyczyna pewnie bardziej lezy w osprzecie. Soprawdzenie kompresji da Ci poglad na stan slupka dalej to trzeba szukac w rozrzadzie oraz osprzecie silnika. Jeden zabek na rozrzadzie potrafi juz czynic spore starty, juz nie wspominajac np o zuzytych przewodach WN
Re: Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Sprawdź przede wszytki świece i kable WN. Jeśli są lipne to mają duży wpływ na utratę mocy.
Lewopasowym wolnojeźdźcą mówimy stanowcze nie
Digital Vantage Twój strategiczny partner w projektowaniu stron internetowych, rozwoju oprogramowania i rozwiązaniach IT.
Digital Vantage Twój strategiczny partner w projektowaniu stron internetowych, rozwoju oprogramowania i rozwiązaniach IT.
-
- Nowicjusz
- Posty: 29
- Rejestracja: ndz lis 22, 2009 15:52
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Re: Wielki dramat w ABF - 129,7KM i 149NM
Czy przewody zapłonowe mają aż taki duży wpływ na moc? Może i też, więc wezme to pod uwage. Zresztą i tak już zrobiłem pierwsze kroki. Dziś kończe rozbierać do cna cały silnik i zabieram się za kapitalke, nawet jeśli miałoby mi to zająć parę lat Daje do wyważania wał korbowy i układ korbowo-tłokowy, sam blok idzie do planu, pierścienie na tłokach nówki, głowica do planowania i do obróbki, tak samo jak przepustnica. Wałki będe szlifował, bo po tym remoncie raczej nie będzie mnie stać na Schricka. Cała głowica zostanie sprawdzona pod kątem zużytych elementów. Do tego wszystko chciałem pomalować, a najlepiej polakierować proszkowo, tylko pytanie, czy wszystkie elementy można wypiaskować, tj. pokrywa zaworów, głowica, blok + skrzynia? Blok będe miał cały wybebeszony, więc podejrzewam że problemu nie będzie, tak samo jak z głowicą. Ale skrzyni nie chce rozbierać do części 1-szych. Można przykładowo w otwory po śrubach od strony sprzęgła przykręcić jakąś blachą, pod którą dam choćby silikon? Wytrzyma to ciśnienie piasku? Czy trzeba ją rozkręcać na części 1-sze? Bo mam w okolicy lakiernie proszkową wraz z piaskowaniem i wiem że proszek wygrzany dobrze by się trzymał. Niby mówią że szkiełkowanie jest lepsze, ale nie mam w pobliżu nikogo takiego...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości