Jak zwiekszyc osiagi w 1.4 16v??

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Mixtape
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr gru 16, 2009 23:07
Lokalizacja: Ozimek
Kontakt:

Jak zwiekszyc osiagi w 1.4 16v??

Post autor: Mixtape » pt lip 02, 2010 11:12

Witam.
Od kilku dni mysle jak latwo i tanio zwiekszyc osiagi w 1.4.Czy wogole da sie cos zrobic zeby bylo lepiej??Kumple tylko gadaja o turbo i stozku...ale ten silnik nie wytrzyma turbo z tego co czytalem;/
Macie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??pozdrawiam i czekam na pomysly :grin:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt lip 02, 2010 11:33

lepiej odpuśc , nie opłaca się



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pt lip 02, 2010 11:35

Macie jakies pomysly jak tanio zwiekszyc osiagi w tym VW??
Chyba najtaniej Ci wyjdzie kupić coś mocniejszego ewentualnie mocniejszego angola i pobawić się w swapa :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
Mixtape
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr gru 16, 2009 23:07
Lokalizacja: Ozimek
Kontakt:

Post autor: Mixtape » pt lip 02, 2010 12:02

Te pomysly :grin:
SWAPA mam w palnie ale dopiero za 2 lata mniej wiecej na 1.8T(180km)
Ale czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem??Kurde ale wybralem sobie silnik...trzeba sie gopozbyc na to wyglada;/



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » pt lip 02, 2010 12:04

MiChU92 pisze:Ale czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem
lepiej sie módl aby z nim sie nic nie stało a nie jszcze go śrubować



Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pt lip 02, 2010 12:04

Ale czy nie da sie wogole nic zrobic z tym silnikiem?
Jak masz w planach swapa to odpuść sobie jakieś mody z tym 1,4, bo to się po prostu nie opłaca. Przemęcz się ten czas, a kasę, którą chcesz władować w modzenie 1,4 dołóż do swapa, na pewno lepiej na tym wyjdziesz :-)


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
becior
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2937
Rejestracja: czw cze 19, 2008 17:35
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: becior » pt lip 02, 2010 13:08

I po co kupywać takie motory jak później się chce więcej. Błędy młodości znam to :helm:


było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[

kamlor
...
...
Posty: 220
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 08:32
Lokalizacja: Gołkowice (Śląsk)
Kontakt:

Post autor: kamlor » pt lip 02, 2010 19:43

MiChU92, po co Ci więcej? Młody jesteś. Nie szkoda Ci skończyć na drzewie?
Już tak wszyscy nie płaczcie nad tym 1.4, chyba nikt z Was naprawdę mułowatym autem nie jechał. Przecież ten golf jedzie. Ale jak kolega myśli, że odjedzie od 2tys obrotów, to się myli. :helm:



Awatar użytkownika
_Lucas_
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: wt maja 25, 2010 22:44
Lokalizacja: Słubice FSL

Post autor: _Lucas_ » pn lip 12, 2010 21:11

becior pisze:I po co kupywać takie motory jak później się chce więcej. Błędy młodości znam to :helm:
To nie jest tylko tak ,że kupuje się z pomyłki, sam mam 1.4l 16V trochę narzekam bo miałem Vectrę 1.8l i to szło problem w tym ,że jeżeli chciałbym go dalej trzymać za ubezpieczenie w UK płacić bym musiał około 180 funtów czyli jakieś 875.07zł MIESIĘCZNIE! za golfa płace 50 funtów 243.08zł (przy dzisiejszym kursie) jest różnica ? Dla niektórych to nie są błędy młodości :foch: A co do modyfikacji, ja mam fitr stożkowy i fajnie go słychać od 3tys. na dniach będę mógł Ci powiedzieć czy to coś daje bo chce zmienić na fabrykę bo już jakoś mi tak trochę ten stożek jednak przeszkadza ;) Przyzwyczaiłem się do ciszy w Vectrze :green_fuck:
Ostatnio zmieniony pn lip 12, 2010 21:14 przez _Lucas_, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Mixtape
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr gru 16, 2009 23:07
Lokalizacja: Ozimek
Kontakt:

Post autor: Mixtape » wt lip 13, 2010 10:14

No ze stozkiem tez juz wlasnie myslalem,wiec moze sprobuje:D
Chcialem was jeszcze zapytac czy wiecie moze cos na temat takich nakretek pod pedalem gazu??Wtedy gaz nie dochodzi calkowicie do podlogi,zmieni to cos??
Aha i jakby ktos moglby mi polcic jakis dobry stozek wraz z calym montazem,tylko zeby byl cenowo w miare kieszeni zwyklego polaka:)pozdrawiam



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » czw lip 15, 2010 21:34

strata czasu modl sie zeby silnik wytrzymal twoja normalna jazde a niewspomne o skrzyni biegow jakie sa slabe w tych silnikach;/ :grrr:
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 22:26 przez sieski, łącznie zmieniany 1 raz.


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

Awatar użytkownika
Mixtape
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: śr gru 16, 2009 23:07
Lokalizacja: Ozimek
Kontakt:

Post autor: Mixtape » pt lip 16, 2010 10:19

No wlasnie wydaje mi sie ze dlugo nie wytrzyma:D:D
Ale przynajmniej teraz wie co to znaczy jezdzic:)
Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
pozdrawiam



kamlor
...
...
Posty: 220
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 08:32
Lokalizacja: Gołkowice (Śląsk)
Kontakt:

Post autor: kamlor » sob lip 17, 2010 09:14

MiChU92 pisze:Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
No to póki nie władowałeś majątku w tego 1.4, to lepiej go sprzedaj i kup coś mocniejszego. Swap się nie opłaca, no chyba, że na 1.6, bo wtedy wiele pierdół pasuje, m.in głowica. Na 1.8T 10 kafla Ci nie starczy, na diesla podobnie. Chyba, że kupisz anglika, wtedy wiele rzeczy można poprzekładać.



sieski
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: pn cze 23, 2008 10:42
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: sieski » sob lip 17, 2010 10:01

kamlor pisze:
MiChU92 pisze:Bedzie pretekst do kupienia innego silnika:)No dobra sumujac wszystki wasze wypowiedzi nic nie robie w tym silniku:)Odezwe sie jak zaczne zmieniac na inny...wtedy dopiero bedziepotrzebna pomoc:))
No to póki nie władowałeś majątku w tego 1.4, to lepiej go sprzedaj i kup coś mocniejszego. Swap się nie opłaca, no chyba, że na 1.6, bo wtedy wiele pierdół pasuje, m.in głowica. Na 1.8T 10 kafla Ci nie starczy, na diesla podobnie. Chyba, że kupisz anglika, wtedy wiele rzeczy można poprzekładać.
a reszte sprzedac;p co sie da :satan:


ZUNT-PERWORMANCE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=249412

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości