Lekki zamach w 16v

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Lekki zamach w 16v

Post autor: Rapcio » pt kwie 16, 2010 16:28

Witam
Chciałbym sie podzielić moją opinia na temat lekkiego koła zamachowego w 16v. Wysłałem do P. Otoczak z allegro na odelżenie i wywazenie koła.Miałem seryjne od KR waga z tego co pamietam 5,5kg. Przyszło zrobione i jest 3,3kg. Ogólnie spodziewałem sie że odczuje troszke na przyspieszeniu ale szczerze to wydaje mi sie że nie ma róznicy :jezor: Wkręca się tak samo jak na serii... wolne obroty ok bez falowania. Jedyne co to troche lepsza reakcja na gaz i troche bardziej elastyczny sie zrobił.
Koło testowane w ABF n/a 185km i skrzynia 2Y



imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » pt kwie 16, 2010 22:55

3,3 kg to juz chyba hardcor troche :D



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » sob kwie 17, 2010 06:35

Jak silnik na lekkim kole może być bardziej elastyczny


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » sob kwie 17, 2010 22:59

Dzis próbowałem sie z kilkoma autami na 1/4 i wyniki takie same jak na zwykłym kole wiec u mnie lekki zamach nic nie dał :jezor:



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » ndz kwie 18, 2010 01:44

zainwestuj wreście w wałki sportowe 276/276 :P


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 18, 2010 01:58

RasPL pisze:Jak silnik na lekkim kole może być bardziej elastyczny
tez sie zastanawiam :)
ogólnie to po tym co piszesz to nie warto było sie w to bawić ;p



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » ndz kwie 18, 2010 02:12

warto.... oj warto wierzcie mi, sam miałem, mocnego ABFa


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » ndz kwie 18, 2010 14:35

LCQ pisze:zainwestuj wreście w wałki sportowe 276/276 :P
No właśnie już mam wszystko porobione tylko wałków brakuje :) Mam nadzieje że w tym sezonie je w końcu zamontuje :jezor:



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości