mkV zwiekszenie mocy. jak bezpicznie?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
mkV zwiekszenie mocy. jak bezpicznie?
witam chciałem zapytać kogoś kto jest obeznany w temacie jak zwiekszyć moc ze 115km ( 1,6 FSI )do 150-160 nie obniżając żywotności silnika i wytrzymałości i czy to ma sens przy aucie 2WD . wiem ze chip da mi do 30% więcej mocy ale chciałby żeby ta moc była odczuwalna w dynamice a nie jak u mojego znajomego który zwiększył moc o 30km i w sumie nie ma wielkiej różnicy. Wiem że mam najpierw zmienić świece i kable oraz wsadzić filtr stożkowy ale co dalej i jakiej firmy części??
z góry dziękuje za pomoc.
z góry dziękuje za pomoc.
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
bez zmiany silnika na inny lub bez gruntownych przerobek mechanicznych zapomnij.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Zmień lepiej auto na GTI. Cena przeróbek przewyższy pieniądze jakie musisz teraz dolozyć żeby kupić GTI. A GTI to zawsze 200 seryjnych koni.larski pisze:A czy w do takich przerubek starczy 8 no moze 12tys zł czy raczej zmienic n a gtI?
Żeby dojść do 150 koni z tego FSI będziesz potrzebować:
1. Wałków rozrządu od schricka (pewnie okolo 3k)
2. Porządnego dedykowanego ukladu wydechowego (3-4k)
3. Większych wtryskiwaczy (być może uda się na starych ale wątpię) (tu nie wiem jaka cena wtrysków do FSI, ale mysle ze za dobre uzywki trzeba dać okolo 500)
4. Obróbka przepustnicy na wiekszy rozmiar o okolo 20% (pewnie z 1000 PLN u dobrego tokarza)
5. Strojenie całości (okkolo 1500 PLN)
6. Robocizna za zamontowanie tego wszystkiego do auta o ile sam tego nie zrobisz (okolo 700-1000 PLN)
Razem daje Ci to gdzieś z 10-11tys ale czy tymi sposobami uzyskasz te 150-160 koni ciezko powiedzieć. Na pewno kolo 30 dołożysz do obecnego wyniku.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości