Wałki catcams + regulowane kółko w ABF, Co z tego wyjdzie.
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Czyli nie ruszam, bo do 7500 i tak nie mam zamiaru kręcić:D
Zamówione kółko od użytkownika Ladro1 wspomnianego przez yahoo_p,
Kółko dbilas, cena za nowe 102eu.
Więc już praktycznie wszystkie graty do mnie, leca, płyną lub jadą :green_fuck:
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Najpierw będę usprawniaj hamulce, później montaż gratów do silnika.
[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 09:48 ]
No właśnie co powymieniać jeszcze przy wymianie wałków?
Co da się wymienić bez ściągania glowicy?
Uszczelniacze zaworów da radę?
Popychacze?
co jeszcze
Chciałbym to złożyć i jeździć bez ruszania już jakiś czas, a na razie nie planuje ściągania czapki, tym się zajmę w następnym terminie i etapie modyfikacji, w końcu nie wszystko można mieć od razu.
Jakie popychacze kupić? z ASO czy jakieś zamienniki, tak samo uszczelniacze, one są chyba stosunkowo tanio nawet w aso.
na pewno wymienię łańcuszek łączący wałki. Na pewno uszczelki kolektorów i pokrywy.
Zamówione kółko od użytkownika Ladro1 wspomnianego przez yahoo_p,
Kółko dbilas, cena za nowe 102eu.
Więc już praktycznie wszystkie graty do mnie, leca, płyną lub jadą :green_fuck:
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Najpierw będę usprawniaj hamulce, później montaż gratów do silnika.
[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 09:48 ]
No właśnie co powymieniać jeszcze przy wymianie wałków?
Co da się wymienić bez ściągania glowicy?
Uszczelniacze zaworów da radę?
Popychacze?
co jeszcze
Chciałbym to złożyć i jeździć bez ruszania już jakiś czas, a na razie nie planuje ściągania czapki, tym się zajmę w następnym terminie i etapie modyfikacji, w końcu nie wszystko można mieć od razu.
Jakie popychacze kupić? z ASO czy jakieś zamienniki, tak samo uszczelniacze, one są chyba stosunkowo tanio nawet w aso.
na pewno wymienię łańcuszek łączący wałki. Na pewno uszczelki kolektorów i pokrywy.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
No ja mam odcinke 7600 na takich wałeczkachMarioo pisze:Czyli nie ruszam, bo do 7500 i tak nie mam zamiaru kręcić:D
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
A co do popychaczy Mateusz74 montował popychacze Bilesteina dodykowane do ABFa lżejsze od seryjnych, to też dobra opcja.
Ostatnio zmieniony wt mar 16, 2010 11:01 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
Gdzie to podbijcie do MateuszaMarioo pisze:i ile kosztują?toffic pisze:gdzie takie można dostać??
http://forum.vwgolf.pl/profile.php?mode ... le&u=61418
A co do kosztów to jeśli kojarze to około 50zł/szt.
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
lovwelas, KR kręci się wyżej przez myślę kilka innych rzeczy..jak wykorbienie,nieco inna głowica i kolektor ssący...sprawa wagi ma myślę drugorzędną ,,wagę"...
A może by ktoś,coś pomyślał o mechanice w głowicy?
Słyszałem różne opinie w różnych miejscach i zawsze przeciw było,że często trzeba luz zaworowy regulować płytkami - ale przecie ludziska płytki do skrzyni biegów wkładają,żeby ją zeszperować i co 2-3 tyś km wydzierają skrzyknię, żeby po raz kolejny wsadzić na nowych płytkach xD
Za to ,,za" mówi przede wszystkim możliwość zakręcenia silnika do max obrotów - ba można go nawet na tym trochę ,,pociągnąć" bo tu raczej nie ma efektu pływania zaworów a dodatkowo mechanika jest sporo lżejsza od hydro ;p
Robił już kiedykolwiek ktoś,coś w tym kierunku ?
A może by ktoś,coś pomyślał o mechanice w głowicy?
Słyszałem różne opinie w różnych miejscach i zawsze przeciw było,że często trzeba luz zaworowy regulować płytkami - ale przecie ludziska płytki do skrzyni biegów wkładają,żeby ją zeszperować i co 2-3 tyś km wydzierają skrzyknię, żeby po raz kolejny wsadzić na nowych płytkach xD
Za to ,,za" mówi przede wszystkim możliwość zakręcenia silnika do max obrotów - ba można go nawet na tym trochę ,,pociągnąć" bo tu raczej nie ma efektu pływania zaworów a dodatkowo mechanika jest sporo lżejsza od hydro ;p
Robił już kiedykolwiek ktoś,coś w tym kierunku ?
Gdzieś coś kiedyś czytałem o 16v na mechanice zamiast hydro.
Ale to już wyższa szkoła jazdy
Ja jak na razie planuje delikatnie dłubnąć i zadowoli mnie wynik ok 170-180km (mam nadzieję, że da radę).
Plan jest taki, już chyba się nic nie zmieni.
Wałki 176/176
Regulowane kółko
Kolektor TA (niestety lepszego się nie udało znaleźć, a ten już podpasowwany (używka) za dobrą kasę kupiony.
Do tego wszelkie potrzebne wymiany w silniku:
rozrząd komplet
pompa wody
uszczelniacze zaworów
chyba popychacze też zostaną wymienione - powiedźcie mi co sądzicie o zamiennika ruville, ina - takie mam do kupienia nowe i nie zmasakrują mojej kieszeni
Nowe uszczelki kolektorów, pokrywy zaworów, uszczelniacze wałka rozrządu
nowy olej
łańcuszek wałków.
do tego mały upgrade hamulców i na razie będę śmigał na takim setupie.
Po montażu oczywiście strojenie.
Jeszczę myslę nad tym jak rozwiązać dolot, czym zastąpić ori rurę, pucha zostaje seryjna.
Ale to już wyższa szkoła jazdy
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
Ja jak na razie planuje delikatnie dłubnąć i zadowoli mnie wynik ok 170-180km (mam nadzieję, że da radę).
Plan jest taki, już chyba się nic nie zmieni.
Wałki 176/176
Regulowane kółko
Kolektor TA (niestety lepszego się nie udało znaleźć, a ten już podpasowwany (używka) za dobrą kasę kupiony.
Do tego wszelkie potrzebne wymiany w silniku:
rozrząd komplet
pompa wody
uszczelniacze zaworów
chyba popychacze też zostaną wymienione - powiedźcie mi co sądzicie o zamiennika ruville, ina - takie mam do kupienia nowe i nie zmasakrują mojej kieszeni
Nowe uszczelki kolektorów, pokrywy zaworów, uszczelniacze wałka rozrządu
nowy olej
łańcuszek wałków.
do tego mały upgrade hamulców i na razie będę śmigał na takim setupie.
Po montażu oczywiście strojenie.
Jeszczę myslę nad tym jak rozwiązać dolot, czym zastąpić ori rurę, pucha zostaje seryjna.
Puszkę już mam pociętą:)
A te rury dolotu skąd, i łączniki.
Chodzi o to, że do rury w dolocie jest podopinanych kilka klamotów i chcę żeby wszystko zostało (chyba
)
[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 15:51 ]
yahoo_p, robiłeś hamownie przed strojeniem ale po montażu wszystkich gratów?
Jaka moc bez strojenia ciekaw jestem?
A te rury dolotu skąd, i łączniki.
Chodzi o to, że do rury w dolocie jest podopinanych kilka klamotów i chcę żeby wszystko zostało (chyba
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 15:51 ]
yahoo_p, robiłeś hamownie przed strojeniem ale po montażu wszystkich gratów?
Jaka moc bez strojenia ciekaw jestem?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
W puszce wycinasz dziure na 3 cale i wsadzasz złączke taką harmonijke, potem kawałek rury, złączka z wyjściem na czujnik, znowu kawałek prostej rury i kolanko 120 stopni. Odme za auto najlepiej puścić, na krokowiec mały filterek. Przed strojeniem nie był hamowany. Ale napewno za nisko miał odcinkeMarioo pisze:Puszkę już mam pociętą:)
A te rury dolotu skąd, i łączniki.
Chodzi o to, że do rury w dolocie jest podopinanych kilka klamotów i chcę żeby wszystko zostało (chyba)
[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 15:51 ]
yahoo_p, robiłeś hamownie przed strojeniem ale po montażu wszystkich gratów?
Jaka moc bez strojenia ciekaw jestem?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
Czemu mówisz,że wyższa szkoła jazdy ? Ludziska mało się nie posr***,żeby mieć mechanike w 8v - a jak już mają to nie widziałem,żeby ktoś narzekał - więc dlaczego w 16v miało by byc inaczej?Marioo pisze:Gdzieś coś kiedyś czytałem o 16v na mechanice zamiast hydro.
Ale to już wyższa szkoła jazdy![]()
Wałek w 8v otwiera i zamyka 8 zaworów..w 16v są ,,dwa takie wałki" - więc może nie jest aż tak źle?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości