Mk2 gti kr+gazniki
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- 
				Paweł Włodek
 - Mały gagatek

 - Posty: 102
 - Rejestracja: ndz gru 14, 2008 20:24
 
Mk2 gti kr+gazniki
Witam mam problem rozwierciłem głowice do mojego golfa na ssącym z 50 na 55-56 na wydechu 39 na 46-47mm.A wczesniej miałem tylko wypolerowana i pokazał mi 160km po tej głowicy tez pokazał tyle samo tylko ze stracił strasznie dół.Zastanawiam sie czy załozenie gazników cos polepszy czy nie bo nie miałem z nimi nigdy stycznosci.Jesli miałbym kupic to jakie i jakiej firmy??????
			
									
									Gazo_gti kr
						Tak z grubsza to potrzebujesz 2 gazniki(weber albo dellorto 40lub45), kolektor dolotowy, kruciec od wody, jakies filtry na gazniki, pompe palliwową. dorzucił bym jeszcze kolektorek wydechowy 4-2-1 i jakiś wydech do tego. Z seryjnego zdrowego KRa wycisniesz troche ponad 160KM, dużo więcej jak doinwestujesz w głowice. Ogólnie troche przeróbek i zabawy, która nie jest tania, ale efekt jest naprawdę ciekawy. Ja kończę właśnie KRa na dellortosach i było troche kombinowania, a do tego nie mam wszystkiego tak jak bym chciał bo skończyły się fundusze  
 Poza tym jeśli używasz auta na co dzień to spalanie potrafi z szokować 
  Setup KRa na gażnikach według mnie jest rozwiązaniem oldschool,  ja uwielbiam takie rzeczy 
  dlatego zarzuciłem je do swojego gofera. Jeśli nie miałeś z tym styczności, to zmontowanie i wystrojenie czegos takiego zajmie ci trochę czasu i kapitału,sporo informacji można dorwać na necie, są też ksiązki, jeśli masz więcej pytań zapraszam: no_limits_vr6@vp.pl Życzę powodzenia 
			
													
					Ostatnio zmieniony ndz sty 03, 2010 03:19 przez KKK, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				bandyta mk1love
 - Użytkownik

 - Posty: 437
 - Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
 - Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
 
KKK, gadka o tym, że gaźniki 4 dużo palą to raczej steorotyp, normalną jazdą około 1 litra więcej ciśnięciem faktycznie troszkę więcej ale bez przesady..
Paweł Włodek, masz wykres? Z tego co patrzyłem to 16v na gaźnikach i seryjnych wałkach prawie zawsze ma moment w miarę ładny...pokaż jak to u Ciebie wygląda. Wydaje mi się że powinno być deczko lepiej i do tego będziesz miał piekny dźwięk :green_fuck:
			
									
									Paweł Włodek, masz wykres? Z tego co patrzyłem to 16v na gaźnikach i seryjnych wałkach prawie zawsze ma moment w miarę ładny...pokaż jak to u Ciebie wygląda. Wydaje mi się że powinno być deczko lepiej i do tego będziesz miał piekny dźwięk :green_fuck:
http://www.motoallegro.pl/item882234332 ... ziome.html   
http://www.motoallegro.pl/item891076652 ... df_36.html
			
													http://www.motoallegro.pl/item891076652 ... df_36.html
					Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 17:01 przez ad.ziel, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									- przemekGTI-16V
 - Nowicjusz

 - Posty: 37
 - Rejestracja: pn mar 23, 2009 21:30
 - Lokalizacja: Włocławek
 - Kontakt:
 
- Tomek Pirelli
 - Mały gagatek

 - Posty: 76
 - Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
 - Lokalizacja: Ustroń
 - Kontakt:
 
- Tomek Pirelli
 - Mały gagatek

 - Posty: 76
 - Rejestracja: wt mar 11, 2008 21:58
 - Lokalizacja: Ustroń
 - Kontakt:
 
mam pytanie , pod jakim cisnieniem paliwo powinno byc dostarczane do gaznikow , mam 16V PL + gazniki z CBR 900RR a popka w baku orginalna z 1.8 JH 
pozdrawiam
			
													pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony wt cze 29, 2010 23:27 przez mlody-esz, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				bandyta mk1love
 - Użytkownik

 - Posty: 437
 - Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
 - Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
