digi 2 + KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

digi 2 + KR

Post autor: GrzesWY » pt gru 25, 2009 19:53

mam mały problem złożyłem KR-a na digi 2 z 4 barowym regulatorem wszystko było oki poza wysokimi obrotami na biegu jałowym oraz dużą ilością spalanego paliwa... generalnie zalewało go... dodam że wtryski są od digi2. Założyłem 3 barowy regulator i pojawił się problem, samochód ładnie odpala ale pochodzi dosłownie 10 sekund i gaśnie........ po odpięciu przepływki ładnie odpala super trzyma obroty i jest oki nie gaśnie, równo pracuje........... odrazu po ponownym podpięciu przepływki gaśnie natychmiastowo...... czy ktoś ma moze jakiś pomysł co może być nie tak??



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » sob gru 26, 2009 03:13

GrzesWY pisze:dodam że wtryski są od digi2
domyslam sie ze chodzi o wtryski od silnika PF/PB 197cc/min? mam racje?



GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » sob gru 26, 2009 13:29

dokładnie tak



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » sob gru 26, 2009 14:59

myśle ze to jest po prostu wina przepływki po prostu ona nie działa i kiedy podpinasz ja silnik sie dusi. pozycz od kogos inną przepływke do sprawdzenia, myslę ze to jest to.



GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » sob gru 26, 2009 15:42

też tak myślę, ale znajomy właśnie mi mówił że po odłączeniu przepływki komp przechodzi w tryb serwisowy i dlatego tez może dobrze chodzić??



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » ndz gru 27, 2009 01:44

właściwe to na sprawnej istalacji po odłączeniu przeplywki silnik powinien zgasnąc. np u mnie tak jest bo sprawdzałem. także nie wykluczam ze Ci sterownik szwankuje. jeśli chodzi o tryb serwisowy to nie słyszałem o tym. aczkolwiek diagnostyki digi nie posiada
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 13:11 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz gru 27, 2009 11:25

Silnik nie ma prawa działać na benzynie po odpięciu przepływomierza w Digim 2. Odpięcie wtyczki jest jednoznaczne ze zgaśnięciem silnika (zerowy sygnał poboru powietrza). Sytuacja którą opisujesz jest niemozliwa. Nie wiem co namieszałeś, nie wiem czy paliles na gazie auto moze? To co opisujesz generalnie nie trzyma sie kupy.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » ndz gru 27, 2009 13:12

Dokładnie tak. masz racje bugalon,



GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » ndz gru 27, 2009 14:16

Auto nie posiada gazu...... a odnośnie przepływki to pisze całkiem poważnie jeśli ją odepnę to auto odpala i normalnie pracuje, jeśli tylko ją podepnę to odrazu gaśnie, kolejną ciekawostką jest to że jeśli odepnę czujnik temeratury to auto nie powinno odpalić ?? a tu mały zonk odpala!! np. na 4 barowym regulatorze auto odpala i chodzi ale normalnie leje wachą tak że nie idzie wytrzymać, udusić się można:P



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz gru 27, 2009 22:10

masz cos mocno namieszane z instalacją, bez grzebania w kablach o diagnozie mozna zapomniec.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

GrzesWY
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt sty 15, 2008 17:57
Lokalizacja: warszawa

Post autor: GrzesWY » pn gru 28, 2009 00:15

dzis u kumpla z silnikiem 2E po odpiętej przepływce też normalnie zapalił wiec nie jest to najwidoczniej przypadek



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn gru 28, 2009 10:51

digi2 a 2e to co innego wiec to zaden wyznacznik...
u mnie na digi2 tez bez przeplywki zagadal i gasl od razu...



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn gru 28, 2009 12:06

2E to też digi 2 tylko troche rozbudowany. Silniki 2E mialy przynajmniej 3 rodzaje sterowników. Niektore z nich mialy potencjometry przepustnicy, niektóre nie. Te ktore nie mają potencjometru nie mają szans na zapalenie. Zagadają na chwilę i zgasną.

Dalej nie mamy zadnych informacji dotyczących problemu. Nie wiemy z czego jest instalacja, jak jest zamontowana i czy w ogole jest dobrze podpięta. Bez tego mozna zapomnieć o diagnozie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości