Adaptacja przepustnicy z vr6 do digi1

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Adaptacja przepustnicy z vr6 do digi1

Post autor: Pawel-t10:) » wt gru 01, 2009 05:09

Witam. Mam KRa na digim1. Jestem w trakcie małego projekciku. Założyłem przepustnicę o vr6. I pojawił się problem. Kostka przy przepustnicy od vra jest troche wieksza jak ta od digi 1 ale też jest na 3 piny i nie mogę jej podłączyć. Może ktoś wie jak by to zrobić żeby było dobrze??


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Re: Adaptacja przepustnicy z vr6 do digi1

Post autor: Borys » wt gru 01, 2009 08:38

Pawel-t10:) pisze:Witam. Mam KRa na digim1. Jestem w trakcie małego projekciku. Założyłem przepustnicę o vr6. I pojawił się problem. Kostka przy przepustnicy od vra jest troche wieksza jak ta od digi 1 ale też jest na 3 piny i nie mogę jej podłączyć. Może ktoś wie jak by to zrobić żeby było dobrze??
w digi masz 2 krańcówki w vr6 masz potencjometr przepustnicy, zupełnie inna zasada działania.
kiedys taki bropblem tak rozwiazaliśmy
Obrazek



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » wt gru 01, 2009 11:26

No ta kostka z tą wtyczką po prawej jestb taka sama jak mam w Krce to by podeszła a ta po lewej to od czego??


Już to ogarnołem. Ja przy tej starej przepustnicy mam to co zaznaczyłem na czerwono a tego na żółto nie mam nie wychodzi 2 kabelek z tej wtyczki jak widać na fotce. Więc to zaznaczone na zółto to przekaźnik maxymalnego otwarcia przepustnicy jak sie domyślam. I teraz mam takie pytanie czy podejdzie tylko to co mam czyli to na czerwono czy muszę kupić te switche jak na foto? Obrazek
Ostatnio zmieniony wt gru 01, 2009 15:16 przez Pawel-t10:), łącznie zmieniany 1 raz.


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr gru 02, 2009 13:14

Podejdzie to co masz w tej chwili, po prostu nie będzie wzbogacania mieszanki przy wcisnięciu pedału w podłogę.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » śr gru 02, 2009 14:14

A no właśnie i nie będzie chodził jak powinien tylko bedzie słabszy. A nie wiecie może czy ma ktoś może na sprzedanie te krańcówki?? To bym sobie przerobił tak jak jest na fotce i by było oki. :grin:


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » śr gru 09, 2009 23:51

zakładasz potencjometr z BMW z silnika 2.5 beznzyna ,działanie ma jak krancówki w digim jeden na przepustnicE z s2 pasuje plug &play i DZIAŁA



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » czw gru 10, 2009 19:52

A z jakiego dokładnie modelu BMW może być ten potencjometr. Zebym nie kupił takiego samego jak mam teraz. I czy musi być z 2.5? Nie może być np z 1.6?
Ostatnio zmieniony czw gru 10, 2009 19:55 przez Pawel-t10:), łącznie zmieniany 1 raz.


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » sob gru 12, 2009 23:18

z 2.5 na 3 piny działa jak switche a nie jak potencjometr . DO klapy z s2 pasi do vr musiał bys mi foto podesłac przepustnicy od vr6 od strony potencjometra i zmierzyc rozstaw srubeczek mocujacych
Ostatnio zmieniony sob gru 12, 2009 23:22 przez Klikux, łącznie zmieniany 1 raz.



Pawel-t10:)
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: wt gru 16, 2008 15:56
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: Pawel-t10:) » ndz gru 13, 2009 18:07

no widziałem jak to wygląda i bedzie pasowało tylko chpodzi mi o to czy np z bmw 2.0 tez działa jak switche?? czy tylko z 2.5? i od jakiej bemki to ma być może być z e30 lub e36??

Dobra już wiem musi być od e30. Dzięki kolego punkcik leci.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 13:54 przez Pawel-t10:), łącznie zmieniany 1 raz.


1.6PN-->1.8 16v KR+Digi1

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości