MK1 swap na ABF jaka pompa paliwa??
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
MK1 swap na ABF jaka pompa paliwa??
swap ABF-a do mk1 i zostalo mi cos wykombinowac z paliwkiem tzn jaka pompa od czego wczesniej siedzial w mk1 1.6 i w baku mam tylko plywak i myslalem zeby podczepic pod niego jakos pompke z mk3 tylko niewiem czy to zda egzamin?... mam prosbe do posiadaczy mk1 z abf-em o podpowiedz jak to rozwiazac najlepiej??
MiChAoS ja mam bak od diesla i zewnętrzną pompę 3 barową pompę
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 13:32 przez paja, łącznie zmieniany 2 razy.
Jedyny problem polega na tym, że trzeba bak z diesla albo porządnie wymyć z resztek rdzy, albo wyjąć sitko z ssaka, dać filtr przed pompę i za pompę i zmienić powrót na jakiś 8mm lub 10mm.MiChAoS pisze:aha a czym sie rozni bak od klekota a od benzyny? mam niedaleko cale mk1 D na szrocie to bak zaraz moge przytaszczyc tylko czy jest znaczna roznica jakac i czy mi to ulepszy sprawe z rozwiazaniem paliwka
- daro81
- Gadatliwa bestia
- Posty: 861
- Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
- Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
- Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
- Silnik: AQN
- Kontakt:
tez wlasnie przerabiam ten temat tyle ze z 9A. mam zbiornik z diesela i kupilem pompe 6bar
bo akurat takie cisnienie musi byc u mnie.Tyle ze pompa wogole nie pompuje,sprawdzalem najpierw prowizorycznie poza zbiornikiem.
I teraz bede kombinowal jednak z zestawem z dawcy (passat b3) tylko musze rozwiazac problem pompy w zbiorniku jaka dac lub przerobic ta co jest .
Ma ktos jakis pomysl??
bo akurat takie cisnienie musi byc u mnie.Tyle ze pompa wogole nie pompuje,sprawdzalem najpierw prowizorycznie poza zbiornikiem.
I teraz bede kombinowal jednak z zestawem z dawcy (passat b3) tylko musze rozwiazac problem pompy w zbiorniku jaka dac lub przerobic ta co jest .
Ma ktos jakis pomysl??
nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal
Ja zrobiłem u siebie w caddy mk1 tak; w zbiorniku od diesla dolne wyjscia na przewody zaspawałem a od góry w baku zrobiłem dziure i wstawiłem pompe od mk2 gti 16v potem druga pompa zewnetrzna ori tez od mk2 gti 16v i wszystko elegancko chodziło tylko ze najpierw miałem KR dlatego pompy od niego były ale potem włozyłem ABF i nic nie zmieniałem i ABF tez smigał OK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości