MK1 swap na ABF jaka pompa paliwa??

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

MK1 swap na ABF jaka pompa paliwa??

Post autor: MiChAoS » pt gru 04, 2009 12:45

swap ABF-a do mk1 i zostalo mi cos wykombinowac z paliwkiem tzn jaka pompa od czego wczesniej siedzial w mk1 1.6 i w baku mam tylko plywak i myslalem zeby podczepic pod niego jakos pompke z mk3 tylko niewiem czy to zda egzamin?... mam prosbe do posiadaczy mk1 z abf-em o podpowiedz jak to rozwiazac najlepiej?? :bajer:



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » pt gru 04, 2009 13:32

MiChAoS ja mam bak od diesla i zewnętrzną pompę 3 barową pompę
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 13:32 przez paja, łącznie zmieniany 2 razy.


Obrazek

Awatar użytkownika
MiChAoS
Forum Master
Forum Master
Posty: 1217
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
Kontakt:

Post autor: MiChAoS » pt gru 04, 2009 22:41

aha a czym sie rozni bak od klekota a od benzyny? mam niedaleko cale mk1 D na szrocie to bak zaraz moge przytaszczyc tylko czy jest znaczna roznica jakac i czy mi to ulepszy sprawe z rozwiazaniem paliwka :)



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » sob gru 05, 2009 14:03

od benzyny ale gti też może być. Chodzi właśnie o zamontowanie pompy paliwa. W gti i dieslu były zewnętrzne.


Obrazek

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » sob gru 05, 2009 22:48

MiChAoS pisze:aha a czym sie rozni bak od klekota a od benzyny? mam niedaleko cale mk1 D na szrocie to bak zaraz moge przytaszczyc tylko czy jest znaczna roznica jakac i czy mi to ulepszy sprawe z rozwiazaniem paliwka :)
Jedyny problem polega na tym, że trzeba bak z diesla albo porządnie wymyć z resztek rdzy, albo wyjąć sitko z ssaka, dać filtr przed pompę i za pompę i zmienić powrót na jakiś 8mm lub 10mm.



Awatar użytkownika
paja
Forum Master
Forum Master
Posty: 1256
Rejestracja: pn sty 08, 2007 13:00
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: paja » ndz gru 06, 2009 01:12

dokładnie, prezes wie co mówi bo się z moim trupem użerał. 3 pompy paliwa padły, prawdopodobnie przez syf z baku mimo że dwa razy był porządnie myty.


Obrazek

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » ndz gru 06, 2009 01:15

Można dac jedną konkretną pompę wewnątrz zbiornika i po problemie!!
Np. Walbro 255 - jedna pompa i sprawa rozwiązana.


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
daro81
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 861
Rejestracja: sob sty 03, 2009 11:50
Lokalizacja: Gdańsk/Przodkowo
Auto: Golf 3 GTI, Karmann Ghia
Silnik: AQN
Kontakt:

Post autor: daro81 » czw gru 10, 2009 19:41

tez wlasnie przerabiam ten temat tyle ze z 9A. mam zbiornik z diesela i kupilem pompe 6bar
bo akurat takie cisnienie musi byc u mnie.Tyle ze pompa wogole nie pompuje,sprawdzalem najpierw prowizorycznie poza zbiornikiem.
I teraz bede kombinowal jednak z zestawem z dawcy (passat b3) tylko musze rozwiazac problem pompy w zbiorniku jaka dac lub przerobic ta co jest .
Ma ktos jakis pomysl??


nisko,szeroko,szybko
https://www.facebook.com/pg/VWolfGarage/posts/?ref=page_internal

Awatar użytkownika
Łuki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1749
Rejestracja: pn gru 12, 2005 14:55
Lokalizacja: Pruszcz Gd.

Post autor: Łuki » czw gru 10, 2009 20:17

jeszcze łątwiej to chyba jest dać zbiornik paliwa z cabrio na 2H



Rapcio
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:28
Kontakt:

Post autor: Rapcio » ndz gru 13, 2009 22:33

Ja zrobiłem u siebie w caddy mk1 tak; w zbiorniku od diesla dolne wyjscia na przewody zaspawałem a od góry w baku zrobiłem dziure i wstawiłem pompe od mk2 gti 16v potem druga pompa zewnetrzna ori tez od mk2 gti 16v i wszystko elegancko chodziło :) tylko ze najpierw miałem KR dlatego pompy od niego były ale potem włozyłem ABF i nic nie zmieniałem i ABF tez smigał OK



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości