Digifant do PL-ki

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bindziak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: śr lis 07, 2007 23:02
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Digifant do PL-ki

Post autor: bindziak » pn paź 20, 2008 21:42

Witam!
Zastanawiam sie nad podniesieniem mocy w mk2 gti 16v PL i chcialem sie poradzic jak zrobic to najlepiej. Myslalem nad wlozeniem wałków od KR-a i zalozenia digifanta + stożek. Jezeli ma ktos podobna przerobke to prosilbym o opis od czego zaczac no i przedewszystkim u kogo najlepiej to zrobic zeby bylo zrobione z glowa...
pozdrawiam i czekam na info ;)


bindziak

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pn paź 20, 2008 22:38

bindziak pisze:Jezeli ma ktos podobna przerobke to prosilbym o opis od czego zaczac
cóż skoro nie chce Ci się szukać na forum ... to napisze tak na szybko że:

digi I - 1000 zeta ze wszystkim co trzeba dokupić.
Stozek K&N - 200 zł plus 100 zeta na inne części dolotu (rury, osłony)
Wałki - szkoda czasu i kasy na zmianę wałka ssącego z PL na KR. Lepiej od razu kup wałki z ABF... - koszt hmm od 300 w górę..


Nie wiem ile masz lat i czy kumasz mechanikę i elektrykę ale jak nie, to nie będzie Ci łatwo znaleźć kogoś kto to zrobi. Tzn są w Polsce ludzie którzy to robili (np ja.mówię o digi) ale nikt chyba specjalnie do Ciebie nie pojedzie żeby to zrobić. No chyba że dobrze zapłacisz... a sam możesz też spróbować o ile masz możliwość unieruchomienia auta na kilka/kilkanaście dni.... kilkadziesiąt dni :bigok:

pzdr


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » pn paź 20, 2008 22:39

tylko digi I,poczytaj na forum tematów jest sporo o tym :D
Ostatnio zmieniony wt paź 21, 2008 08:32 przez gumiś, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » pn paź 20, 2008 22:47

kolego zadzwoń do GTO, nie mieszkasz aż tak daleko, a Krzysiek zrobi ci to konkretnie

pozdrawiam


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
przemoGTI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
Kontakt:

Post autor: przemoGTI » pn paź 20, 2008 23:29

bindziak pisze:+ stożek.
proponowałbym ori puszke od RP 90km z filtrem
lepiej i taniej...


www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt paź 21, 2008 08:39

Bez kolektora dolot KR 50mm może nie wyjść oczekiwany efekt.
Więc tak:
-wałki ABF
-kolektor dolot 50mm
-digi + strojenie (ale jak niemasz problemów z wtryskiem to można go jeszcze troche zostawić żeby budżetu nie nadwyrężać)
-kolektor wydech i troche popracowac z wydechem też koniecznie

na upartego jakby Ci jeszcze było mało:
-ostrzejsze wałki
-remont głowicy
-porting głowicy
-wyważenie i odchudzenie koła zamachowego... tutaj do końca nie wiem co i jak to moze ktoś sie wypowie czy warto samo koło wyważać czy jeszcze coś razem z nim?
:helm:
Ostatnio zmieniony wt paź 21, 2008 08:41 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt paź 21, 2008 10:15

CSR_GTI pisze:ale jak niemasz problemów z wtryskiem to można go jeszcze troche zostawić żeby budżetu nie nadwyrężać)
Sprawdź jak chodzi 16V z ori mapą i później się wypowiadaj :chytry:
Ostatnio zmieniony wt paź 21, 2008 16:05 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt paź 21, 2008 12:49

toffic, nie unos sie mu chodzilo o zostawienie kajeta... popraw pisownie :bajer:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt paź 21, 2008 15:15

toffic digi bez strojenia to kupa i każdy o tym wie... wyraźnie ejst napisane digi+strojenie a w nawiasie chodzi o ke-jetronic że może go jeszcze zostawić troche żeby niewywalać całej kasy odrazu :jezor:
evolution pisze:chodzilo o zostawienie kajeta
dokładnie :bigok:


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
LCQ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 491
Rejestracja: sob sty 27, 2007 08:08
Lokalizacja: z kutego tłoka...

Post autor: LCQ » wt paź 21, 2008 19:04

CSR_GTI pisze:-wyważenie i odchudzenie koła zamachowego... tutaj do końca nie wiem co i jak to moze ktoś sie wypowie czy warto samo koło wyważać czy jeszcze coś razem z nim?
koło można samo, ale jeśli już jedzie się po bandzie to można troche zdjąć z wagi wału, lekkie koła pasowe, wtedy całość trzeba jak najbardziej dokładnie wyważyć, jednakże taki setup to bardziej do ścigawek bo auto będzie miało charakterystyke motocyklową


Była zmodzona ibiza 2e, był swap na ABF, było modzenie ABFa,doszły Schricki 2x268, wywalone na rzecz 276/276, teraz czas na:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261294
ale to mało więc ;)

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » ndz gru 14, 2008 12:16

CSR_GTI pisze:Więc tak:
-wałki ABF
-kolektor dolot 50mm
-digi + strojenie (ale jak niemasz problemów z wtryskiem to można go jeszcze troche zostawić żeby budżetu nie nadwyrężać)
-kolektor wydech i troche popracowac z wydechem też koniecznie
Jest auto z takim setupem na forum ? Ew. bez digi ? Ciekawe jaki wynik jest możliwy +/- ? :bajer:



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » sob lis 07, 2009 19:39

Ja mam u siebie, dół od 9A głowica KR, wałki ABF; kolektor narazie 42mm a wydech seria.
Ke- jetronik chodzi perfect tzn. wszystkie czujniki sprawne żadnych problemów z nim nie mam. Sam wyregulowałem

Nie powiem jakoś to jeździ ale zastanawia mnie co by mu dało DIGI I po strojeniu?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » sob lis 07, 2009 20:33

ale odkop :helm:

Jedź na hamownie zobaczymy na czym stoisz.



Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » ndz lis 08, 2009 14:48

też mi się tak wydaje~hamownia prawde Ci powie,

odkop odkopem ale sie nie zaśmieca


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości