kolego posiadasz stronke o swoim golfie ??? nie chcesz sprzedac ile bys wycenil za swojego golfika na dzien dzisiejszy ??? szukam szukam takiego golfika tylko zeby byl w dobrym staniekoz3r pisze:Absolutnie nie wzoruj sie tym co mi zamontowaliTerpis46 pisze:Czytam sobie troche u Ciebie w temacie o LPG << http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... 3r&start=0 >>> i troche problemow miales z gazem ... ale teraz juz wszystko dobrze jest czy nadal pali wiecej o te 2 litry ? jaki osprzet masz zalozony ? mozna wzorowac sie na Twoim zestawie pod maska ?koz3r pisze:dobrze chodzi , tylko patrz co ci pod maske pakuja , poczytaj przed montazem instalki jakie sa polecane - mysle ze 2500-3000zł za dobra instalke sie zmiescisz
Listwe wtryskową to lepiej MagicJet lub PlaniJet czy jakos tak ale to juz doczytaj , a reduktor z tego co czytalem ze Zavoli lub inne - doczytaj. Komp Stag300 moze byc .
Co do problemów jakie mialem to juz jest w miare ok tyle ze pali okolo 15 litrow - powoli bede zmienial bebechy wiec mam nadzieje ze sie poprawi.
MK III GTI 2.0 8v 115KM czy 20. 16v 150KM
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
ile juz doinwestowales ? wsrod Twoich znajomych nie ma ktos moze na sprzedaz takiego golfika ?koz3r pisze:Nie posiadam stronki - nie ma sie czym chwalic - jak doprowadze go do stanu jakiego bym sobie zyczył to moze takową zrobie.
Sprzedawac nie sprzedam samochod jest zajefajny i wole w niego kase wpompowac niz kupic co innego puki co.
ale tak jak kupiles samochodzik to wiekszych problemow nie miales ? boje sie zeby nie trafic na jakiegos bubla trzeba zakazdym razem ogladac kazdy centyrent po centymetrze ale zawsze sie cos znajdzie wiadomo ze to nie nowka ale nie lubie jak ktos cos ukrywa i jeszcze klamie doszczednie ale tak bylo jest i bedzie zawszekoz3r pisze:nie ma , ile? w sumie to instalacja gazowa i nowe opony na zime i lato , a tak to ekploatacyjne rzeczy tylko
Powiem tak od siebie, 8v fajnie się już zbiera z niższych obrotów ,a 16stke nie ma co, musisz trochę zakrecić żeby dynamicznie pojeździć, pojeżdziłem już troche 8v u kumpla w vento w 2.0 no i mojego mam do porównania to "wygodniej' jeździ się 8v, ale jak chcesz poszaleć to wkrecasz 16v tak od 4000 obrotów i wtedy dopiero zaczyna się jazda wszystko zależy jaki preferujesz styl jazdy, no a koszty wiadomo wyższe odrobine w 16v abf ale bez zbędnej przesady, ale są trwałe i potrafią się odwdzięczyć , tylko ciężko trafić dobry egzemplarz, kazdy by chciał w super stanie kupic za 7 koła i jeszcze z pełnym bakiem i wyposażeniem , musisz szukać cierpliwie
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 00:14 przez Marko16v, łącznie zmieniany 1 raz.
Mk3 ABF, Mk2 1.6D, Vento 2.8 VR6, Mk2 1.8 RP - było, mineło...
- emilson
- Gadatliwa bestia
- Posty: 928
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
- Lokalizacja: lubliniec
- Kontakt:
takie rzeczy to tylko w erzeMarko16v pisze:kazdy by chciał w super stanie kupic za 7 koła i jeszcze z pełnym bakiem
jesli ktos ma dobry silnik to sie ceni
ja zaplacilem za silnik na swap o wiele wiecej,niz inne oferowane komplety.CHłopaki z Brwinowa mnie zapewniali ze motor jest zdrowy pozatym opierali sie na niezaprzeczalne dowody...i mowili prawde
nawet jak kupowalem motor to ani grosza nie chcieli spuscic...bo jesli wiesz co sprzedajesz to niestety trzeba wybulic ja zaplacilem wiecej ale teraz nie ma problemow z niczym...
Dlatego tez ci radze odlozyc kilka stowek wiecej i kupic cos dobrego....zreszta to normalne jak z kazdym innym przedmiotem logicznie i z chlodna glowa podchodzac do tematu
Ostatnio zmieniony śr paź 28, 2009 02:13 przez emilson, łącznie zmieniany 1 raz.
never ending story
wiem wiem nie ma co sie odrazu napalac po obejrzeniu jednego samochodu :green_fuck: cierpliwie czekac szukac szukac a napewno cos sie trafi w moje rece szukam szukam a najlepiej jeszcze zeby w srodeczku byly recaro z czerwona nicia bo nawet jesli by nie bylo to ciezko pozniej kupic takie bo kto ma to nie sprzeda
No ja ABFem nie śmigałem, ale nie ukrywam, że chodzi mi po głowie mały swapik hehe. Odnośnie 2E 8V: Po pierwsze, jak dbasz, tak masz.Poza tym jest to dość wytrzymały silnik, który dobrze znosi zagazowanie. Ja mam instalkę drugiej generacji i nigdy nie miałem z nią żadnych problemów. Do tego BLOS i jest bajka. Spalanie oscyluje mi w okolicach 10l/100km LPG, ale nie katuję auta. Lubie wiedzieć, że gdy zajdzie konieczność, to mam te parę koni do dyspozycji. Jakiś czas temu robiłem małe testy i przyspieszenie do 100km/h wyszło 11,4 s. Mierzyłem czas stoperem prowadząc auto, więc jakaś granica błędu jest. Poza tym nie wciskałem mu do odcięcia Prędkość maksymalną, jaką do tej pory osiągnąłem to licznikowe równiutkie 200km/h, ale to myślałem, że się od ziemi oderwę Tak więc ja 2E 8V bym tak od razu nie przekreślał.
Chcę przeszczepić motor ABF do swojego golfa,bo uważam, że nie ma nic lepszego niż sześć legendarnych liter w budzie Editiona : GTI ABF.
Pozdrawiam!
Chcę przeszczepić motor ABF do swojego golfa,bo uważam, że nie ma nic lepszego niż sześć legendarnych liter w budzie Editiona : GTI ABF.
Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony czw paź 29, 2009 19:35 przez carrion, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości