16v turbo 9a/PL

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » pn paź 26, 2009 22:55

skoro pasuja do 1.8 to analogicznie nie pasuja do 2.0 wynika to jak widac z pojemnosci



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt paź 27, 2009 09:57

arab82 pisze:tloki i korby od S2 nie pasuja do 9a?
Nie pasują bo inna jest średnica cylindra i inne wykorbienie wału. Mają za małą średnicę do 9A i są za wysokie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

arab82
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 13:38
Lokalizacja: Essen (D)

Post autor: arab82 » wt paź 27, 2009 13:36

czyli latwiej (czyt. taniej) jest uturbiac pl lub kr?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt paź 27, 2009 14:33

arab82 pisze:czyli latwiej (czyt. taniej) jest uturbiac pl lub kr?
Sposób trudności ten sam jest moim zdaniem, tylko dostępność części do KR/PL większa.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości