16v turbo 9a/PL
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
16v turbo 9a/PL
Z gory przeraszam za taki temat ale ciagle mam metlik w glowie
Posiadam 2 silnik 9A i PL.
I teraz moje pytania
Co bedzie lepszym rozwiazaniem
1. blok PL, głowica 9A, tloki z S2, i jakie korby
2.cały silnik 9a, tylko jakie tłoki i jakie korbowody(orientacyjna cena kutych gratow)
3.cały silnik PL i tłoki z S2 i jakie korbowody
4.jakie inne rozwiazania byscie polecili z tych 2 silnikow
Docelowo chcialbym 250-280koni
wiem ze bedzie to duzo kosztowac ale nikt nie powiedzial ze zrobie to od razu,
poprostu chce powoli kompletowac graty.
dodam ze 9a w seri 142konie a PL jeszcze nie shamowalem.
z góry dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam Pączek
Posiadam 2 silnik 9A i PL.
I teraz moje pytania
Co bedzie lepszym rozwiazaniem
1. blok PL, głowica 9A, tloki z S2, i jakie korby
2.cały silnik 9a, tylko jakie tłoki i jakie korbowody(orientacyjna cena kutych gratow)
3.cały silnik PL i tłoki z S2 i jakie korbowody
4.jakie inne rozwiazania byscie polecili z tych 2 silnikow
Docelowo chcialbym 250-280koni
wiem ze bedzie to duzo kosztowac ale nikt nie powiedzial ze zrobie to od razu,
poprostu chce powoli kompletowac graty.
dodam ze 9a w seri 142konie a PL jeszcze nie shamowalem.
z góry dziekuje za odpowiedzi
pozdrawiam Pączek
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4305
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
do tej mocy co chcesz kuc nie trzeba, osobiscie robilbym 9a zawsze to 0.2 l wiecej
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
No dobrze, tylko jak pozniej z zywotnoscia takiego silnika...evolution pisze:do tej mocy co chcesz kuc nie trzeba
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
9A jedzie bardziej z dołu gdyż ma większe wykorbienie , KR trzeba kręcić ale kręci chętnie pod 7500, jeśli masz tłoki z S2 to poskładaj 1.8
moce do osiągnięcia podobne.
moce do osiągnięcia podobne.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
wlasnie o to chodzi ze narazie nie mam praktycznie nic oprocz digiGTO pisze:jeśli masz tłoki z S2 to poskładaj 1.8
i dla tego pytam sie co bedzie lepszym rozwiazaniem
golf II 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100971
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
golf II gti 1.8 16v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3181458#3181458
golf II F&I VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=309212
to w tym wypadku to to co będzie w lepszym stanie i kupione w lepszej cenie.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Moim zdaniem najlepsze jest to co proponuje fabryka. Dlatego właśnie ja składam silnika na tłokach z s2 i korbowodach z s2. Troche szkoda pojemnosci bo 9A zawsze by bylo lepsze ale nie znalazlem seryjnych lepszych rozwiązań.
Co do głowic to jeśli chcesz sie bawić w porting to proponuję taką z ABF/9A. Jeśli chcesz dać seryjną to składaj na takiej z KR/PL
Jak byś szukał korbowodów i tłoków z s2 to daj znać, mam w tej chwili dwa komplety na półce.
Co do kosztów to kute korby okolo 2000, kute tłoki około 2000, łącznie za układ korbowo tłokowy zakuty zapłacisz około 4000.
Koszt korbowodów i tłoków w super stanie z nowiutkimi śrubkami i nakrętkami do stopek (z ASO) to okolo 1000 PLN a w nieco gorszym stanie i na używanych śrubkach możesz nawet taki zestaw za 500 wyrwać.
Co do głowic to jeśli chcesz sie bawić w porting to proponuję taką z ABF/9A. Jeśli chcesz dać seryjną to składaj na takiej z KR/PL
Jak byś szukał korbowodów i tłoków z s2 to daj znać, mam w tej chwili dwa komplety na półce.
Co do kosztów to kute korby okolo 2000, kute tłoki około 2000, łącznie za układ korbowo tłokowy zakuty zapłacisz około 4000.
Koszt korbowodów i tłoków w super stanie z nowiutkimi śrubkami i nakrętkami do stopek (z ASO) to okolo 1000 PLN a w nieco gorszym stanie i na używanych śrubkach możesz nawet taki zestaw za 500 wyrwać.
Ostatnio zmieniony pn paź 26, 2009 12:08 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- paw3ł mk2 GTI
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:57
- Lokalizacja: hajnówka
- Kontakt:
bugalon chodzi ci o nowe tloki i korby z 2.2t z aso? cena 1000zł tak? jak te korby pasuja pod wał z pl-ki? ten sam wymiar panewek czy zezbic trzeba?
mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=311901&postdays=0&postorder=asc&start=30 MK I http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270410t=168720&postdays=0&postorder=asc&start=15 [url=http://img43.imageshack.us/i/vwer.jpg/][img]http://img43.imageshack.us/img43/350/vwer.th.jpg[/img][/url]
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Napisałem wyraźnie że w super stanie (nie nowe ale bardzo ładne używki). Do tego dochodzą śruby nowe i nakrętki nowe do stopek korbowodów (z ASO).paw3ł mk2 GTI pisze:bugalon chodzi ci o nowe tloki i korby z 2.2t z aso? cena 1000zł tak? jak te korby pasuja pod wał z pl-ki? ten sam wymiar panewek czy zezbic trzeba?
Czyli taki komplet:
1. 4 uzywane tłoki w super stanie
2. 4 używane korby w super stanie
3. 8 nowiutkich śrubek do stopek z ASO
4. 8 nowiutkich nakrętek do stopek z ASO
To można mieć za około 1000 PLN.
Nic nie trzeba rzeźbić, ten sam wymiar panewki, pasują na wał od PLki plug and play.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- paw3ł mk2 GTI
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:57
- Lokalizacja: hajnówka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości