2.0 16 V czy 1,8 T

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz wrz 27, 2009 19:48

ok wszystko pasuje,nic nietrzeba przerabiac



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32781
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » ndz wrz 27, 2009 20:03

czy mi sie wydaje czy ktos sie czepia nickow..
:rotfl: jak asterix i obelix ;)
Sorka djtom myslalem ze cena dotyczy 1.8t ;) ... Mysle ze jesli chodzi o 2.0 16V (ABF) to jak najbardziej w 3k da sie zamknąć
:bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz wrz 27, 2009 21:28

z samym ABFem nie masz co liczyc ze zamkniesz sie w 3 tysiach:D bo nawet calego auta ze zdrowym ABFem za taka kase nie kupisz a tym bardziej kompletu na swapa gdzie zawsze wyjdzie jakis feler i trzeba cos dokupic ja wlasnie jestem w trakcie przekladki z seata toledo do golfa (1.8 ABS siedzial tam wszesniej) jest sporo roznic jak do tej pory a nie jeszczem nawet w polowie prac takze dla laika latwe to zadanie nie jest



Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

Post autor: emilson » ndz wrz 27, 2009 21:58

imperfectCell, dasz rade :bigok: nie ma tak zle , jak cos pisz :) na poczatku tez tak mowilem


never ending story

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » ndz wrz 27, 2009 22:11

tzn napewno co moge stwierdzic teraz uklad zasilania wyglada w toledo troche inaczej bo tam sa zastosowane 2 pompy, napewno chlodnica jest inna jak i same weze, zawieszenie jest inne (Wahacze itp) niektore kostki w komorze sa inne no i troche jest roznic w elektryce mimo ze skrzynka bezpiecznikow wyglada tak samo. to moge dodac od siebie a jak cos jeszcze wyjdzie to napisze emilson, dzieki wielkie:) licze na to ze operacja sie zakonczy powodzeniem



pepikson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: pt wrz 19, 2008 09:07
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: pepikson » pn paź 05, 2009 23:36

to koszt swapu na ABFa tak mniej wiecej 3-5 tys??


Moja czarnulka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=189241
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dfc818dc4cb414cc.html][img]http://images42.fotosik.pl/122/dfc818dc4cb414ccm.png[/img][/url]

imperfectCell
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 497
Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: imperfectCell » pn paź 05, 2009 23:39

za sam silnik z gruchotami (wezami itp.) licz min 3-4 tysiace plus robota kolo tysiaka napewno



Awatar użytkownika
pancur0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 483
Rejestracja: śr gru 24, 2008 15:03
Lokalizacja: Jarocin
Kontakt:

Post autor: pancur0 » wt paź 06, 2009 18:44

mam pytanie.
czy któryś z tych silników będzie współgrał ze skrzynią automatyczna ?
Badź czy w ogóle wychodziła opcja auta z jednym z tych dwóch + automat ?
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 18:59 przez pancur0, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości