Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bialko1991
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2995
Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
Kontakt:

Post autor: bialko1991 » pt sie 07, 2009 11:04

o dziwo na gazie jakiś złych efektów nie widzę, może lekko faluje po odpaleniu... ale bedzie trzeba u jakiejś ogarniętej osoby wyregulować ;) najgorsze jest to że ma te opóźnienie przy dodawaniu gazu i te buczenie spod maski.. dobrze że w czasie jazdy mniej słychać bo by głowa pękała..



cimens20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt lis 27, 2007 13:02
Lokalizacja: near kraśnik
Kontakt:

Post autor: cimens20 » ndz wrz 06, 2009 15:42

witam. Mam takie pytanko jak wymontuję przepustnice do portingu to czy później trzeba będzie będzie adaptowac ją vagiem bo kiedyś coś słyszałem je jak się ją wyjmie to później właśnie trzeba ją adaptować



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » ndz wrz 06, 2009 15:44

w ABF-ie sie nie adaptuje


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

PoLoMeN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:24
Lokalizacja: Warszawa/Nadarzyn

Post autor: PoLoMeN » wt wrz 08, 2009 21:32

Mam pytanko. Co myslicie o pomyśle zeby wsadzeniu PL do Mojej polówki??? dobry wybór?? jak ten silnik sie sprawuje?? ma jakieś wady?? doradzcie mi. Czekam na pomoc z waszej strony. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt wrz 08, 2009 21:33

lepiej abfa, level lepszy


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

PoLoMeN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:24
Lokalizacja: Warszawa/Nadarzyn

Post autor: PoLoMeN » wt wrz 08, 2009 21:43

ale mam takiego do kupienia w tym momencie... zły wybór?? rozwiń swoją wypowiedzi



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt wrz 08, 2009 21:57

PoLoMeN pisze:zły wybór
Jednostka jest dobra, tylko ABF jest nowszy i mniej problemów przy nim będzie po swapie podczas eksploatacji. Do PL-ki warto jest zastosować wtrysk elektroniczny (Digifant) bo tam jest Ke-jettronic (wtrysk mech.) i z nim zawsze są jakieś problemy, ogólnie trudny do regulacji, przy digifancie będzie dużo lepiej pracował, ale tu z kolei potrzebujesz doliczyć koszt wtrysku (400-1000 zl) i strojenie pod 16v. Abf z reguły będzie mniej wyeksploatowany natomiast PL-ka z racji wieku ma większy przebieg z reguły i może się okazać że potrzebny jest kapitalny remont. Jeśli ta PL-ka jest na gazie to omijałbym ja szerokim katem

pozdr :bigok:
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 21:59 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt wrz 08, 2009 21:59

wszystko kolega wypisał :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

PoLoMeN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 14:24
Lokalizacja: Warszawa/Nadarzyn

Post autor: PoLoMeN » wt wrz 08, 2009 22:04

no i podziekował:] Bo właśnie Kolega Skrypol ma na sprzedaż i sie zastanawim... ale dzieki za pomoc. jak cos to pisać jeszcze:] pozdro



Awatar użytkownika
tauka
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2270
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: tauka » wt wrz 08, 2009 23:14

Widzicie wy modzicie, a tu do mnie ziomek na maila napisął że jesztem głupi że chcem jakąś tam kase za auto, że on taki silnik kupuje za 700PLN kompletny. Na moją odpowiedź, że za 700 PLN to digi nie kupi to mi odpisał:
Digifant to ja Mialem W Silniku 1.3 91r Golfa Plus pare przerobek i 1.8 Wymiekaly 112 konne. Planowana Glowica ,sprzeglo itd ... wszystko samemu robilem a ty sie podniecasz bo Golfa sprowadziles z niemiec :)) Fanatyku Marki haha i Ze wystroiles w GTO i ze digifant jedyny taki hahaha Pozdroo

Normalnie :panna:

A wy się podniecacie ABFami i innymi modami. A gośc miał to wszysto w 1.3 . To jest dopiero fachowieć. Trza by się do niego na jakieś szkolenie udac.


Obrazek

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32779
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » wt wrz 08, 2009 23:21

gsc warty tyle co wiedza zawarta w jego wypocinach, olac


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » czw wrz 24, 2009 11:36

Obrazek Obrazek

tak wygląda teraz moja przepustnica, wcześniej jeździłem na obrobionej przepustnicy ale za słabo, ale wczoraj dokończyliśmy i na prawdę przed odcinkom na tych wałkach kręci się jak wiertarka :helm: a reakcja na gaz moment :bigok: a ta dziurka w klapce to chyba wymysł polskich gazowników, bo przepustnica pochodzi z ABFa co widział gaz na mikserze :crazy: na szczęście nie mój :bajer:
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 11:39 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.



paczkoś
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw paź 29, 2009 00:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: paczkoś » pn lis 02, 2009 21:04

witam. mam pytanko.. zakupilem ostatnio glfa mk3 1.4 kat zeswapowanego na 1.8 16v PL i cos ciezko mu idzie zeby na benzynie pojechac tzn w ogole nie chodzi:( gaz jest na parowniku:( zastanawialem sie tez nad storzkiem ale nie bardzo wiem jak bo sa te wtryski mechaniczne, ktos wczesniej pisal o wtryskach elektronicznych..z jakiego to silnika mialy by byc i czy trudno jest to przerobic? da rade samemu jak ktos ma odrobine pojecia o mechanice? dzieki pozdro :partyman:
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 21:06 przez paczkoś, łącznie zmieniany 1 raz.



yahoo_p
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 502
Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
Kontakt:

Post autor: yahoo_p » pn lis 02, 2009 21:15

digi 1 z g60, jest na forum opisane, poszukaj...



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości