Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
w ABF-ie sie nie adaptuje
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Jednostka jest dobra, tylko ABF jest nowszy i mniej problemów przy nim będzie po swapie podczas eksploatacji. Do PL-ki warto jest zastosować wtrysk elektroniczny (Digifant) bo tam jest Ke-jettronic (wtrysk mech.) i z nim zawsze są jakieś problemy, ogólnie trudny do regulacji, przy digifancie będzie dużo lepiej pracował, ale tu z kolei potrzebujesz doliczyć koszt wtrysku (400-1000 zl) i strojenie pod 16v. Abf z reguły będzie mniej wyeksploatowany natomiast PL-ka z racji wieku ma większy przebieg z reguły i może się okazać że potrzebny jest kapitalny remont. Jeśli ta PL-ka jest na gazie to omijałbym ja szerokim katemPoLoMeN pisze:zły wybór
pozdr
Ostatnio zmieniony wt wrz 08, 2009 21:59 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 1 raz.
- tauka
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2270
- Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
- Kontakt:
Widzicie wy modzicie, a tu do mnie ziomek na maila napisął że jesztem głupi że chcem jakąś tam kase za auto, że on taki silnik kupuje za 700PLN kompletny. Na moją odpowiedź, że za 700 PLN to digi nie kupi to mi odpisał:
Normalnie
A wy się podniecacie ABFami i innymi modami. A gośc miał to wszysto w 1.3 . To jest dopiero fachowieć. Trza by się do niego na jakieś szkolenie udac.
Digifant to ja Mialem W Silniku 1.3 91r Golfa Plus pare przerobek i 1.8 Wymiekaly 112 konne. Planowana Glowica ,sprzeglo itd ... wszystko samemu robilem a ty sie podniecasz bo Golfa sprowadziles z niemiec ) Fanatyku Marki haha i Ze wystroiles w GTO i ze digifant jedyny taki hahaha Pozdroo
Normalnie
A wy się podniecacie ABFami i innymi modami. A gośc miał to wszysto w 1.3 . To jest dopiero fachowieć. Trza by się do niego na jakieś szkolenie udac.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 502
- Rejestracja: czw kwie 26, 2007 11:17
- Lokalizacja: Łódź / Inowłódz
- Kontakt:
tak wygląda teraz moja przepustnica, wcześniej jeździłem na obrobionej przepustnicy ale za słabo, ale wczoraj dokończyliśmy i na prawdę przed odcinkom na tych wałkach kręci się jak wiertarka a reakcja na gaz moment a ta dziurka w klapce to chyba wymysł polskich gazowników, bo przepustnica pochodzi z ABFa co widział gaz na mikserze na szczęście nie mój
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 11:39 przez yahoo_p, łącznie zmieniany 1 raz.
witam. mam pytanko.. zakupilem ostatnio glfa mk3 1.4 kat zeswapowanego na 1.8 16v PL i cos ciezko mu idzie zeby na benzynie pojechac tzn w ogole nie chodzi:( gaz jest na parowniku:( zastanawialem sie tez nad storzkiem ale nie bardzo wiem jak bo sa te wtryski mechaniczne, ktos wczesniej pisal o wtryskach elektronicznych..z jakiego to silnika mialy by byc i czy trudno jest to przerobic? da rade samemu jak ktos ma odrobine pojecia o mechanice? dzieki pozdro
Ostatnio zmieniony pn lis 02, 2009 21:06 przez paczkoś, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości