Witam, golf ABF z gazem, gaz auto (przelacza sie przy 2000 obr ) rano został odpalony, ale widocznie bylo mało gazu( rezerwa sie swiecila) i po przelaczeniu na gaz zgasł. Na paliwie nie chiał odpalić.. byćmoże z powodu małej ilości w baku więc zostało dolane ok 9 litrów paliwa. Dalej nic. Sprawdzone świece i kopułka- brak iskry. Mechanik sprawdził we wtyczce pod kopułką (taka z 3 kablami) napięcia czy coś.. i stwierdził że niema sterowania iskry.. co to może być? Auto ma alarm, ale nieużywany bo pilot nie działa.. wcześniej takich akcji nie było.. pompka pompuje paliwo. I jeszcze jedna sprawa gdzie jest wtyczka do kompa? przy popielniczce niema.. rocznik 93.
[ Dodano: 03 Lip 2009 19:58 ]
dzis sprawdziliśmy, halle sa chyba dobre, pokazują napiecie 10.8 i 11.4 coś takiego.. cewke chyba spaliło, sprawna cewka też nie daje iskry..
ABF Nieodpala, brak iskry
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
bialko1991,
po piersze wywal gaz to taka moja sugestia szkoda tego silnika
93 rok tak jak kolega pisał wtyczki sa pod zaslepkami nad popielniczka sztuk dwie jedna czarna jedna biała
brak iskry możliwości jest kilka obadaj cewke ona lub sobie od tak padnąc wiem cos o tym moja kiedys rozsadzilo tak bez powodu fure zgasielm i chcialem zaplić no i echo,
po piersze wywal gaz to taka moja sugestia szkoda tego silnika
93 rok tak jak kolega pisał wtyczki sa pod zaslepkami nad popielniczka sztuk dwie jedna czarna jedna biała
brak iskry możliwości jest kilka obadaj cewke ona lub sobie od tak padnąc wiem cos o tym moja kiedys rozsadzilo tak bez powodu fure zgasielm i chcialem zaplić no i echo,
MK I with ABF +
MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)
Passat b4 with 1Z ++
MK III with R5 2.2 20V T 4x4 (under construction)
Passat b4 with 1Z ++
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
- bialko1991
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2995
- Rejestracja: wt lip 11, 2006 13:38
- Lokalizacja: Ciechanowiec Warszawa
- Kontakt:
wiec tak.. grzabał mechanik przy kablach kompie itd a i tak nic z tego... doszlismy tylko ze cewka spalona.. ale sam posiedzialem jeszcze i doszedlem ze to przekaznik 30 ;]
potem byly problemy z praca na benie na niskich.. falowało i gasł , na gazie bylo ok, troche tak pojezdzilem.. znoow do mechaniora jak mial wolna chwile i posiedzieli z kompem itp a nic nie zrobil... sam poogladalem, poczyscilem wtyki.. uszczeliłem dolot, zmienilem filtr.. nic.. pojechalem do speca.. od diesli ale że znajomy to się dał namówić na podłączenie, wykazało błąd czujnika cisnienia... rozejzelismy sie.. okaząło się że poprzedni mechanik zapomniał wetknąć wężyka przy kompie po tym jak zdejomwał kostkę teraz w sumie wszystko jest w normie... tylko na gazie ma zbyt wysokie oroty jak spadają czasem.. może zbyt szczelny ten dolot^^ jeszcze powalcze
potem byly problemy z praca na benie na niskich.. falowało i gasł , na gazie bylo ok, troche tak pojezdzilem.. znoow do mechaniora jak mial wolna chwile i posiedzieli z kompem itp a nic nie zrobil... sam poogladalem, poczyscilem wtyki.. uszczeliłem dolot, zmienilem filtr.. nic.. pojechalem do speca.. od diesli ale że znajomy to się dał namówić na podłączenie, wykazało błąd czujnika cisnienia... rozejzelismy sie.. okaząło się że poprzedni mechanik zapomniał wetknąć wężyka przy kompie po tym jak zdejomwał kostkę teraz w sumie wszystko jest w normie... tylko na gazie ma zbyt wysokie oroty jak spadają czasem.. może zbyt szczelny ten dolot^^ jeszcze powalcze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości