Blok do oceny

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Blok do oceny

Post autor: Kinio73 » śr cze 10, 2009 23:16

Kupiłem od naszego forumowego kolegi Bert Mk2 blok w dobrym stanie z lekko uszczerbionym drugim cylindrem .
Zależało mi aby cylindry nie były do szlifu .

Po telefonicznym uzgodnienu, że szlif nie będzie potrzebny- zdecydowałem sie na zakup bloku ,trzech tłoków i pompy oleju.

I oto co otrzymałem, uszczerbiony cylinder w którego połowie są rysy z czego jedna dość głęboka:

Obrazek


Obrazek


Dzwonie i pytam o co tu chodzi, bo według mnie to szrot i dostaje odpowiedź,
że kolega żadnych rys nie widział, a o uszczerbionym cylindrze informował.
Poza tym jego mechanik stwierdził,że nie trzeba szlifu i można to składać tak jak jest.


Proszę osądżcie sami ...



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw cze 11, 2009 13:29

Pomierz blok średnicówką i jak nie ma odchyłek to zakładaj. Uszczerbienie jest dość nisko i jeżeli nie ma pęknięcia na wylot to nic się nie stanie.



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw cze 11, 2009 13:51

Czy ja tam dobrze widzę pęknięty wałek pośredni ?? uszczerbek jest dość blisko natrysku na tłok musisz sprawdzić czy nie ma tam pęknięcia do kanału olejowego jeśli nie to możesz to składać tak jak taz napisał uszczerbek jest na tyle nisko że nie będzie z nim problemów sprawdź też jak jest z panewkami na wałku pośrednim jak sam wałek tak dostał to one też mogą być do wymiany co do rys na gładzi to dałeś za kiepskie zdjęcie żeby to ocenić (niewiele widać)


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » czw cze 11, 2009 15:22

Tak jest pęknięty wałek pośredni,dostało się dyszy natrysku oleju i brak jest do niej gwintu.Rysy są dość głębokie coś w stylu jakbyś przyłożył przecinak i uderzył młotkiem .

Postaram sie o lepsze foto.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw cze 11, 2009 17:36

Oddaj ten blok i żądaj zwrotu kasy. Komuś się korbowód urwał i pewnie pierścienie pękły przy okazji. Ja bym na tym nie jeździł. :grin: Że ja wcześniej nie zauważyłem tego wałka.



Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » czw cze 11, 2009 20:17

Tu jest dokładniejsze zdjęcie rys wewnątrz cylindra:

Obrazek


Faktycznie TAZ tak mogło byc brak jednego tłoka i korby ,że też wcześniej się nad tym nie zastanowiłem :grrr:



Awatar użytkownika
AD6
Forum Master
Forum Master
Posty: 1047
Rejestracja: pn paź 16, 2006 20:00
Lokalizacja: Śląsk SC
Kontakt:

Post autor: AD6 » czw cze 11, 2009 21:29

Hehe to są rysy :-) to są dziury oddaj ten blok i żądaj zwrotu kasy tu ewidentnie pękłą korba


VAG-CZEWA.PL Admin



MK4 VR6 4x4 AQP
:dol:
Obrazek

mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno

Bert_Mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw sty 29, 2009 16:50
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Bert_Mk2 » sob cze 27, 2009 16:07

Kolego przecierz pisałem tobie że tuleja jest wykruszona i że nie jestem w stanie określić czy trzeba szlif czy nie i napisałem że (chyba nie będzie potrzebny)podkreślając słowo chyba więc wiedziałeś co kupujesz :bajer:


Było mk2 GX potem był swap na PL-kę a teraz jest mk3 ABF
MÓJ GOLFIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3229419#3229419

Kinio73
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: sob lut 16, 2008 19:18
Lokalizacja: Stargard Szczec

Post autor: Kinio73 » ndz lip 19, 2009 22:02

Oczywiście była mowa o ukruszeniu ,ale nie było mowy o "dziurach" w cylindrze,peknietym wałku,rozwalonym natrysku na denko tłoka,więc nie wiedziałem co biore .Krótko mówiąc kupiłem złom za cene bloku a sprzedający nie ma zamiaru zwrócic kasy.



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lip 19, 2009 22:05

Jak masz maile, pw lub wiadomości GG i są nie prawdą to idź na policję. Tylko miej pewność, że zostałeś oszukany bo inaczej to ciebie policja przeszkoli trochę. Po za tym jak ktoś blok z dziurami uważa za sprawny to jest oszustem i to bardzo perfidnym. Chciałbym żeby w tym temacie nikt już nic nie pisał. Wyjaśnienia tylko na pw lub GG. Jak ma się coś wypowiedzieć moderator to prosze pisać do mnie na pw, a ja już gronu moderatorów przedstawię to i owo.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości