dobór przepustnicy w 9A

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

dobór przepustnicy w 9A

Post autor: mustang877 » śr cze 03, 2009 01:11

zastanawiam sie nad wstawieniem przepustnicy z g60 do mego 9a, ale czy ta z PG jest lepsza pod względem poprawy osiągów od seryjnej?
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 01:12 przez mustang877, łącznie zmieniany 1 raz.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr cze 03, 2009 09:05

Nie jest lepsza, jest dokładnie taka sama (średnice) jak ta w 9A.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr cze 03, 2009 10:30

to dobrze :) wiec zostaje tylko rozwiert seryjnej?



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 03, 2009 10:45

Zostaje kupno z toyoty supry lub innej coustomowej przepustnicy.



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr cze 03, 2009 11:11

coustumową przpustnice to trzeba bedzie zapewne ostro rzeźbić zeby podeszła do vw



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr cze 03, 2009 12:47

Flansza nowa i redukcja średnicy, potem pospawać wszystko, obrobić wewnątrz spawy i jazda.



Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » śr cze 03, 2009 21:54

http://moto.allegro.pl/item644407234_to ... tnica.html
drogi shit jak na taka przepustnice.
a jaki jest przyrost HP po takim zabiegu?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr cze 03, 2009 22:55

jak już chcesz coś rzeźbić, to wstaw przpeustnicę od VR6 2,9 albo przynajmniej audi S2 :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
mustang877
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 776
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:59
Lokalizacja: BIELSK PODLASKI
Kontakt:

Post autor: mustang877 » czw cze 04, 2009 00:03

tez tak wlasnie myslalem nad tą od s2 i Vr-em, ciekawo jakie przyniesie efekty...sądze ze niewielkie.
jak sądzicie?



Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » czw cze 04, 2009 18:52

Audi z motorem 5E ponoc najwieksza i pasi bez rzezby, niepamietam ile ma 9A ale ta ma 52mm i 35mm przepustnice................... Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości