instalacja z ABFa do mk2
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
instalacja z ABFa do mk2
Witam. Mam zamiar zrobić swap ABFa do swojego mk2 i mam pytanko odnośnie elektryki bo w szukajce nic konkretnego nie znalazłem. Chodzi mi o to czy wystarczy przełożyć taką instalacje z mk3 do mojego mk2 i wszystko działa czy wymaga to jakiejś gorszej dłubaniny ??? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Ja u siebie dokładałem tylko odcięty z ori instalacji ABFa przekaźnik do grzania sondy lambda. Jest on dopinany do skrzynki.tirsone pisze:To ja się podepnę ^^
Mam skrzynkę nowego typu. GTO zrobił swapa na ABF. W skrzynce został mi przekaźnik od digi I. I pytanie czy ktoś kto robił taki swap dokładał w skrzynce jakiś specjalny przekaźnik do ABF-a?
[ Dodano: Pon Lut 23, 2009 10:02 am ]
Jak masz włącznik awaryjnych nad kierownicą w manetkach to bez problemu przełożysz, a jak nie to trzeba rzeźbić.kolorek pisze:Witam. Mam zamiar zrobić swap ABFa do swojego mk2 i mam pytanko odnośnie elektryki bo w szukajce nic konkretnego nie znalazłem. Chodzi mi o to czy wystarczy przełożyć taką instalacje z mk3 do mojego mk2 i wszystko działa czy wymaga to jakiejś gorszej dłubaniny ??? Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Włącznik awaryjnych mam właśnie nad kierownicą.TAZ pisze: Jak masz włącznik awaryjnych nad kierownicą w manetkach to bez problemu przełożysz, a jak nie to trzeba rzeźbić.
Jeśli "immo" znaczy immobilizer to nie wiem bo dopiero bede szukać dawcy co bedzie jeśli bedzie miał lub nie ?? mój samochód pierwszą rejestracje ma 06.09.1989. Więc nie powinno być problemów tak ??
Ostatnio zmieniony pn lut 23, 2009 15:44 przez kolorek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Jeśli awaryjne masz na kierownicy to wiązki będą pasować do skrzynki bezpieczników.kolorek pisze:Włącznik awaryjnych mam właśnie nad kierownicą.TAZ pisze: Jak masz włącznik awaryjnych nad kierownicą w manetkach to bez problemu przełożysz, a jak nie to trzeba rzeźbić.
Jeśli "immo" znaczy immobilizer to nie wiem bo dopiero bede szukać dawcy co bedzie jeśli bedzie miał lub nie ?? mój samochód pierwszą rejestracje ma 06.09.1989. Więc nie powinno być problemów tak ??
Jeśli kupisz silnik bez immo, to przekladasz tylko wiązki silnikowe, wymieniasz przekaźniki i wszystko będzie działać.
Jeśli kupisz silnik z immo, to dodatkowo oprocz wiazki silnikowej będziesz musiał przerzucić puszkę od immo + stacyjkę z pętlą. Będziesz rowniez musial wydłubac transponder z oryginalnego kluczyka jesli chcesz zeby całość zagrała.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Do zasilenia pompy i zasilenia sterownika silnika. Przekaznikow sie nie dodaje/wymienia jeśli wcześniej miałeś auto z wtryskiem lub elektronicznym gaznikiem. Wszystko zalezy od wersji do ktorej szczepiony jest silnik.tirsone pisze:Bugi ^^ jakie przekaźniki ? od czego?bugalon pisze:wymieniasz przekaźniki
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
od pompy to mam bo musiałem mieć przy digifancie. Ale dalej nie wiem czy jak wywalę ten przekaźnik, który miałem w gnieździe nr 3 (czyli przekaźnik do digi I) to na pewno nic się nie stanie. Bo auto zapaliło ale moze to nic nie znaczy..bugalon pisze:Do zasilenia pompy i zasilenia sterownika silnika. Przekaznikow sie nie dodaje/wymienia jeśli wcześniej miałeś auto z wtryskiem lub elektronicznym gaznikiem. Wszystko zalezy od wersji do ktorej szczepiony jest silnik.
No nic poszukam jakiś rozpisek skrzynki z mk3.
Niemniej dzięki za info
- Bady_Jesus
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: śr wrz 26, 2007 14:04
- Lokalizacja: Mszana Dolna, Kraków
- Kontakt:
Ja się wpiąłem pod starą instalację na silnik (1,3 gaźnik). Wsadziłem puszkę immo + cewkę pod deskę, a pestkę przykleiłem taśmą do cewki i gra.Całe immo jest wogólne z innego Golfa, jeśli się nie mylę to TDI. Dołożyłem tylko jeden przekaźnik do sterowania pompą pakiwa, listwą, podgrzewaczem sondy:) Jakiś komplikacji nie ma:)
Końca nie ma nigdy... Squad:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości