MK2 Problemy z KR

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

premas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 27, 2007 17:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

MK2 Problemy z KR

Post autor: premas1 » czw mar 05, 2009 12:10

Witam. Ludzie potrzebuje pomocy bo nie wiem o co chodzi.Trochę poczytałem robiłem co proponowaliście coś pomogło ale cały czas jest nie tak jak być powinno.
Mój golf to MK2 1.8 16V KR :grin:
Po wymianie silnika powstało kilka problemów typu
ładnie pięknie odpala chodzi równo do momentu albo obrotów 4000 później zaczyna przerywać i strzelać przy czym strasznie dymi ! mało tego dwa razy zdarzyło się przy obrotach powyżej 5000 podczas wystrzału że do filtra powietrza dostał się olej ale nie z odmy tylko z ssącego nie wiem dlaczego...
Pompa nowa,świece,przewody,aparat,nawet przepustnica była wymieniana i nic.

Bardzo bym prosił o jakieś rady porady bo już sam nie wiem o co chodzi.
pozdro przemo

[ Dodano: 05 Mar 2009 11:24 ]
a i dodam że po tym strzelaniu zaczyna falować na wolnych obrotach



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » czw mar 05, 2009 13:11

Hmm... ale czemu temat dałeś w dziale Speed? Ja wiem, że KR to mocny silnik :helm: ale z takimi pytaniami to najpierw "szukajka" a potem dział "Techniczny"..


Mój golf

Miłość ożyła....

premas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 27, 2007 17:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: premas1 » czw mar 05, 2009 13:53

dlatego że jest to 16 i jest tu sporo podobnych postów a na szukanie to ja już sporo czasu poświęciłem no i nie znalazłem interesujących mnie odpowiedzi.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw mar 05, 2009 14:25

Powinni zrobić temat: "Problemy z 16V" i podwiesić go... żeby każdy pisał tam... i tam by sie te usterki rozwiązywało.


A skad masz pewnosc że ten olej jest na 100% ze ssącego?
Powinny być dwie pompy... 6bar wyjściowa
Kompresje zmierz, zobacz czy rozrząd dobrze ustawiony...


18K4F inside... RWD car :)

Alec
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pt sie 04, 2006 20:21
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Alec » czw mar 05, 2009 17:26

mialem cos podobnego w Peugeocie 1.9 GTI tez ze na niskich obr. szedl jak burza a powyzej 5 juz go dlawilo,

powod? pompa paliwowa juz umierala po wymianie (ciezko bylo kupic do Puga to kupiona od mercedesa 2.0E :jezor: ) wszystko wrocilo do normy :D dalej zapier. jak powinien :okej:

ale u Ciebie moze byc co innego bo ten olej podejrzany :-k


Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?

premas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 27, 2007 17:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: premas1 » czw mar 05, 2009 20:52

Pewność stąd że przewód odmy jest czysty a cały liltr i dolot w oleju.Pompy są na 100% sprawne.No gdyby był rozrząd walnięty to chyba by na wolnych nie chodził dobrze a pozatym jak go dziś odpaliłem to chodził narmalnie więc już sam nie wiem co jest grane...



el-demonesko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2009 22:35
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: el-demonesko » pt kwie 17, 2009 12:43

Mialem cos takiego u siebie dwa dni walczylem i nie moglem dojsc okazalo ze glowny przewod pliwowy ktory idzie z baku dochodzi do rozdzielacze paliwa i jest tam przykrecony sroba a w tej srobie jest taki maly filterek i on u mnie byl zapchany wyciagnalem go z tej sroby i jak reka odjal.



premas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 27, 2007 17:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: premas1 » sob kwie 18, 2009 20:35

Dzięki za rady ale po problemie niestety nikt nie trafił a problem był dość nietypowy bo walnięty był moduł zapłonowy :jezor:



Awatar użytkownika
lukasz-rudy2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: lukasz-rudy2 » ndz kwie 19, 2009 23:40

Witam tu wszystkic jestem nowy i potrzebuje waszej pomocy mam 16v kr i p kazdym razie gdy go odpalam strasznie mi sie dlawi pochodzi tak przez minute i jest ok mozna smigac. Bylem na wasztacie i miezyli mi cisnienie paliwa i bylo dobre za kazdym razem wiec pompka odpada i wtedy zaczeli mi grzebac w czujnikach i powymieniali i dale nic nie wiem co sie dzieje myslalem ze to przez zime zesilnik zimny ale to teraz sie pogarsza bo nawet zaczyna gasnac auto to jest tak po kazdym zapaleniu auta nawet jak zgasze odczekam gdzies z minute to jet znow to dlawienie gdy dam gazu to strzela w rozdzielacz Bardzo prosze o jakies porady bo juz sam nie daje rady z ty a tym bardziej mechanicy w moim miescie



Awatar użytkownika
joytech
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: pt sty 02, 2009 06:06
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: joytech » śr kwie 22, 2009 11:15

cos nikt niechce pomuc :D


Moj golfik :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2639760#2639760
[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/59e49c0049aea1c3533bd.jpg[/img]

Awatar użytkownika
lukasz-rudy2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: lukasz-rudy2 » śr kwie 22, 2009 19:12

no tak jak mowisz kolego hehe



premas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 27, 2007 17:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: premas1 » pt kwie 24, 2009 10:40

Prawdopodobnie masz rozregulowany rozdzielacz paliwa. :bigok: Też tak mi się działo jak trochę pokręciłem śrubką regulacyjną w rozdzielaczu od dawki paliwa to przeszło jak nie masz za bardzo pojęcia o tym to lepiej nie kręć :jezor: Bo przestanie chodzić.



Awatar użytkownika
lukasz-rudy2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
Lokalizacja: Barlinek
Kontakt:

Post autor: lukasz-rudy2 » ndz kwie 26, 2009 09:38

tak wlasnie myslalem kolego zeby ustawic ze chyba jest potrebna regulacja ,,CO'' i bede musial wyciagnac zaslepke i troszke pokrecic a jeszcze myslalem czy nie podjechac na warsztat i nie sprawdzic to na analizatoze spalin ? Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 09:52 przez lukasz-rudy2, łącznie zmieniany 1 raz.



premas1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt mar 27, 2007 17:26
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: premas1 » ndz kwie 26, 2009 19:30

Można sprawdzić ale prawdopodobnie to właśnie to jest przyczyna


Więcej z życia.. Zimny LECH :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości