MK2 Problemy z KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
MK2 Problemy z KR
Witam. Ludzie potrzebuje pomocy bo nie wiem o co chodzi.Trochę poczytałem robiłem co proponowaliście coś pomogło ale cały czas jest nie tak jak być powinno.
Mój golf to MK2 1.8 16V KR
Po wymianie silnika powstało kilka problemów typu
ładnie pięknie odpala chodzi równo do momentu albo obrotów 4000 później zaczyna przerywać i strzelać przy czym strasznie dymi ! mało tego dwa razy zdarzyło się przy obrotach powyżej 5000 podczas wystrzału że do filtra powietrza dostał się olej ale nie z odmy tylko z ssącego nie wiem dlaczego...
Pompa nowa,świece,przewody,aparat,nawet przepustnica była wymieniana i nic.
Bardzo bym prosił o jakieś rady porady bo już sam nie wiem o co chodzi.
pozdro przemo
[ Dodano: 05 Mar 2009 11:24 ]
a i dodam że po tym strzelaniu zaczyna falować na wolnych obrotach
Mój golf to MK2 1.8 16V KR
Po wymianie silnika powstało kilka problemów typu
ładnie pięknie odpala chodzi równo do momentu albo obrotów 4000 później zaczyna przerywać i strzelać przy czym strasznie dymi ! mało tego dwa razy zdarzyło się przy obrotach powyżej 5000 podczas wystrzału że do filtra powietrza dostał się olej ale nie z odmy tylko z ssącego nie wiem dlaczego...
Pompa nowa,świece,przewody,aparat,nawet przepustnica była wymieniana i nic.
Bardzo bym prosił o jakieś rady porady bo już sam nie wiem o co chodzi.
pozdro przemo
[ Dodano: 05 Mar 2009 11:24 ]
a i dodam że po tym strzelaniu zaczyna falować na wolnych obrotach
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Powinni zrobić temat: "Problemy z 16V" i podwiesić go... żeby każdy pisał tam... i tam by sie te usterki rozwiązywało.
A skad masz pewnosc że ten olej jest na 100% ze ssącego?
Powinny być dwie pompy... 6bar wyjściowa
Kompresje zmierz, zobacz czy rozrząd dobrze ustawiony...
A skad masz pewnosc że ten olej jest na 100% ze ssącego?
Powinny być dwie pompy... 6bar wyjściowa
Kompresje zmierz, zobacz czy rozrząd dobrze ustawiony...
18K4F inside... RWD car :)
mialem cos podobnego w Peugeocie 1.9 GTI tez ze na niskich obr. szedl jak burza a powyzej 5 juz go dlawilo,
powod? pompa paliwowa juz umierala po wymianie (ciezko bylo kupic do Puga to kupiona od mercedesa 2.0E ) wszystko wrocilo do normy dalej zapier. jak powinien
ale u Ciebie moze byc co innego bo ten olej podejrzany
powod? pompa paliwowa juz umierala po wymianie (ciezko bylo kupic do Puga to kupiona od mercedesa 2.0E ) wszystko wrocilo do normy dalej zapier. jak powinien
ale u Ciebie moze byc co innego bo ten olej podejrzany
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 22:35
- Lokalizacja: Kościerzyna
- Kontakt:
- lukasz-rudy2
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
- Lokalizacja: Barlinek
- Kontakt:
Witam tu wszystkic jestem nowy i potrzebuje waszej pomocy mam 16v kr i p kazdym razie gdy go odpalam strasznie mi sie dlawi pochodzi tak przez minute i jest ok mozna smigac. Bylem na wasztacie i miezyli mi cisnienie paliwa i bylo dobre za kazdym razem wiec pompka odpada i wtedy zaczeli mi grzebac w czujnikach i powymieniali i dale nic nie wiem co sie dzieje myslalem ze to przez zime zesilnik zimny ale to teraz sie pogarsza bo nawet zaczyna gasnac auto to jest tak po kazdym zapaleniu auta nawet jak zgasze odczekam gdzies z minute to jet znow to dlawienie gdy dam gazu to strzela w rozdzielacz Bardzo prosze o jakies porady bo juz sam nie daje rady z ty a tym bardziej mechanicy w moim miescie
- lukasz-rudy2
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
- Lokalizacja: Barlinek
- Kontakt:
- lukasz-rudy2
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:10
- Lokalizacja: Barlinek
- Kontakt:
tak wlasnie myslalem kolego zeby ustawic ze chyba jest potrebna regulacja ,,CO'' i bede musial wyciagnac zaslepke i troszke pokrecic a jeszcze myslalem czy nie podjechac na warsztat i nie sprawdzic to na analizatoze spalin ?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 26, 2009 09:52 przez lukasz-rudy2, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości