Jetta 1.8 16v KR mało mocy
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jetta 1.8 16v KR mało mocy
Witam mam problem z jetta 1.8 16v KR mianowicie niema sily jechac tak jak kiedys i duzo wzrosl pobor paliwa,wymienilem swiece,przwody,palec,kopulke,komputer na nowy nawet,czujnik halla bo falowaly obroty,przemienialem cewke i regulator napiecia ale to nic niedalo.
Mianowicie jest jeszcze jeden objaw taki ze dopoki silnik nieosiagnie temperatury 50 stopni to niechce wejsc na obroty a czasem wejdzie niewiem czym t o jest spowodowane czy pompą paliwa czy rozdzielaczem wtrsyku czy samymi wtryskami??a moze poprostu kompresja juz niejest ta sama...,
Tak do 3 tysiecy wkreca sie dobrze ale powyzej 3tysiecy juz jest gorzej czy to jest spowodowane tego niewiem.
Bardzo prosze o pomoc co robic!
Mianowicie jest jeszcze jeden objaw taki ze dopoki silnik nieosiagnie temperatury 50 stopni to niechce wejsc na obroty a czasem wejdzie niewiem czym t o jest spowodowane czy pompą paliwa czy rozdzielaczem wtrsyku czy samymi wtryskami??a moze poprostu kompresja juz niejest ta sama...,
Tak do 3 tysiecy wkreca sie dobrze ale powyzej 3tysiecy juz jest gorzej czy to jest spowodowane tego niewiem.
Bardzo prosze o pomoc co robic!
Nieschodze poniżej 16 ZAWORÓW!!
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
Czytam czytam i wyczytałem tylko że powymieniałeś dużo rzeczy a tu Powiedz nam czy zapłon masz tak jak książka pisze? Zmierz ciśnienie sprężania... sprawdź na analizatorze CO czy bena dobrze ustawiona. Na razie zadajesz pytania takie które nadają sie do wróżbity - bo kto Ci powie jaką masz kompresje jak sam jej nie zmierzysz?
18K4F inside... RWD car :)
CSR_GTI pisze:Czytam czytam i wyczytałem tylko że powymieniałeś dużo rzeczy a tu Powiedz nam czy zapłon masz tak jak książka pisze? Zmierz ciśnienie sprężania... sprawdź na analizatorze CO czy bena dobrze ustawiona. Na razie zadajesz pytania takie które nadają sie do wróżbity - bo kto Ci powie jaką masz kompresje jak sam jej nie zmierzysz?
zaplon ustawialem na lampe stroboskopową tylko ze znak na kole pasowym od strony rozrzadu nietrzyma sie w jednym miejscu,ktos mi powiedzial ze dlatego moze byc ze guma co jest z drugiej strony kola pasowego sie sciela i dlatego niemozna dokladnie ustawic zaplonu...
Nieschodze poniżej 16 ZAWORÓW!!
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
na jakie koło pasowe..... ustawiaj na koło zamachowe i nie słuchaj pierduł o jakichś scierających sie gumach czy cos... jesli znak odbiega troche od punktu na osłonie tym sie nie przejmuj grunt zeby był zawsze w tym samym miejscu..kondziu pisze:zaplon ustawialem na lampe stroboskopową tylko ze znak na kole pasowym od strony rozrzadu nietrzyma sie w jednym miejscu,ktos mi powiedzial ze dlatego moze byc ze guma co jest z drugiej strony kola pasowego sie sciela i dlatego niemozna dokladnie ustawic zaplonu...
sprawdz wogóle czy masz rozrząd dobrze poskładany potem ciśnienie na każdym garze ustaw zapłon jak należy i potem zabierazj sie za reszte..
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
przemoGTI pisze:na jakie koło pasowe..... ustawiaj na koło zamachowe i nie słuchaj pierduł o jakichś scierających sie gumach czy cos... jesli znak odbiega troche od punktu na osłonie tym sie nie przejmuj grunt zeby był zawsze w tym samym miejscu..kondziu pisze:zaplon ustawialem na lampe stroboskopową tylko ze znak na kole pasowym od strony rozrzadu nietrzyma sie w jednym miejscu,ktos mi powiedzial ze dlatego moze byc ze guma co jest z drugiej strony kola pasowego sie sciela i dlatego niemozna dokladnie ustawic zaplonu...
sprawdz wogóle czy masz rozrząd dobrze poskładany potem ciśnienie na każdym garze ustaw zapłon jak należy i potem zabierazj sie za reszte..
wytlumacz mi jedno jesli znak na kole zamachowym bedzie odbiegal od znaku na oslonie to jakto ustawic??
Nieschodze poniżej 16 ZAWORÓW!!
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
nie bardzo rozumie co ty chcesz teraz ustawić...kondziu pisze:wytlumacz mi jedno jesli znak na kole zamachowym bedzie odbiegal od znaku na oslonie to jakto ustawic??
do ustawienia rozrządu bierzesz znak na kole z wałka wydechowego i na kole pasowym z wału (oczywiście wcześniej sprawdzasz czy wałki są też na znaki ustawione) i rozrzad masz już oki
a zapłon ustawiasz na kole zamachowym!!!! tam masz znaki i ot cała filozofia
nie wiem po co sie przyczepiłeś tego znaku na osłonie skoro lampą ustawiasz zapłon..
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
przemoGTI pisze:nie bardzo rozumie co ty chcesz teraz ustawić...kondziu pisze:wytlumacz mi jedno jesli znak na kole zamachowym bedzie odbiegal od znaku na oslonie to jakto ustawic??
do ustawienia rozrządu bierzesz znak na kole z wałka wydechowego i na kole pasowym z wału (oczywiście wcześniej sprawdzasz czy wałki są też na znaki ustawione) i rozrzad masz już oki
a zapłon ustawiasz na kole zamachowym!!!! tam masz znaki i ot cała filozofia
nie wiem po co sie przyczepiłeś tego znaku na osłonie skoro lampą ustawiasz zapłon..
czyli jak sprawdze ustawienie walkow i jak znak na kole od rozrzadu znaczy na kole od walka wydechowego bedzie sie zgadzal wraz ze znakiem na kole pasowym to rozrzad jest dobrze tylko jak ustawic ten zaplon bo z ksiazki zabardzo niekumam tego jak ustawic? czy poprostu ustawic z lampy stroboskopowej i juz?? tylko ze to kolo pasowe jak ustawia sie zaplon na lampe to nieda rady idealnie go ustawic na znak co jest na obudowie wraz ze znakiem na kole pasowym..a jak ustawic ten zaplon na kole zamachowym bo niezabardzo wiem...
Nieschodze poniżej 16 ZAWORÓW!!
nie tylko, możesz na pasowym ale trzeba mieć lampe z opóźnieniem błyskua zapłon ustawiasz na kole zamachowym!!!! tam masz znaki i ot cała filozofia
[ Dodano: 01 Mar 2009 18:40 ]
na kole masz 2 znaki: jeden pokrywa się ze znakiem na kole pasowym i oznacza GMP (do rozrządu) a drugi jest znakiem do zapłonukondziu pisze:a jak ustawic ten zaplon na kole zamachowym bo niezabardzo wiem...
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
widze włąsnie ze nie kumasz tematu.. to tak bierzesz lampe podpinasz do aku i klamerke na przewód WN na 1 garze.. następnie w skrzyni odkrecasz taki zielony korek(on jest pod czujnikami w głowicy jeśli jest) odpalasz silnik i ustawiasz kręcąc apratem zapłonowym.. tak jak toffic, pisze masz dwa znaki i ustawiasz na ten większy.. znak musi sie pokrywać z takim szpicem w skrzyni jak sie przyglądniesz to go tam znajdziesz... i gotowekondziu pisze:czy poprostu ustawic z lampy stroboskopowej i juz?? tylko ze to kolo pasowe jak ustawia sie zaplon na lampe to nieda rady idealnie go ustawic na znak co jest na obudowie wraz ze znakiem na kole pasowym..a jak ustawic ten zaplon na kole zamachowym bo niezabardzo wiem...
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
o i ustawilem ten rozrzad jak trzeba poprawa jest bo obroty nie faluja ale po ustawieniu na lampe trzyma 2 tysiace na wolnych obrotach wkreca sie normalnie do konca ale jak sie jedzie to pod obciazeniem tylko do 3 tysiecy wkreca sie i dalej nieidzie i niewiem co to moze byc winą tego
Nieschodze poniżej 16 ZAWORÓW!!
- przemoGTI
- Użytkownik
- Posty: 321
- Rejestracja: czw wrz 28, 2006 21:17
- Lokalizacja: Małopolska/Śląsk
- Kontakt:
no to teraz by pasowało sprawdzić czy masz dolot szczelny jak jest dawka paliwakondziu pisze:o i ustawilem ten rozrzad jak trzeba poprawa jest bo obroty nie faluja ale po ustawieniu na lampe trzyma 2 tysiace na wolnych obrotach wkreca sie normalnie do konca ale jak sie jedzie to pod obciazeniem tylko do 3 tysiecy wkreca sie i dalej nieidzie i niewiem co to moze byc winą tego
ale jak nie wiesz jak K-jeta ustawiać to sie nie bierz... bo tu masz coś nie tak z paliwem albo powietrzem... ale nic więcej nie moge powiedzieć bo nawet tego nie widze...
www.rs-tuning.pl
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
usuwanie Fap Dpf NOX adblue
hamownia podwoziowa 2WD
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości