9A turbo na tlokach z nissana

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Paweł18

Post autor: Paweł18 » pt lut 27, 2009 14:57

A co mozecie powiedziec na temat tloków od 9a w bloku kr. Ile one odpreza silnik. Podobno do 8 z kawalkiem. Czy to prawda. Czy cos jeszcze sie przeklada zeby tak silnik odprezyc



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » pt lut 27, 2009 16:36

ja mam mozliwosc kupna takich tloków za 85zl za sztuke w necie znalazlem cos takiego...
Tłoki 9A
Tłoki z CA18DET jest podany opis wymiatów tłoka itp. itd. mowicie zeby z VAG'a podajcie z jakiego co i jak jezeli chodzi wam o tłoki z 2e i zeby wyfrezowac otwory pod zawory to nie kreci mnie cos takiego...

[ Dodano: 27 Lut 2009 15:38 ]
wiec wychodzi mi na to ze tloki z nissana jest tylko o 0.2 niższy wiec i tak nieodpręże silnika :-/


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

kefirsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 27, 2008 13:27
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » pt lut 27, 2009 18:45

Nie widać fotek bo przeciążony jest serwer. Tłoki nie mają być niższe do odprężania. Mają być bardziej podebrane środkiem.



Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » pt lut 27, 2009 23:40

Ja sie przygladalem blizej tematowi i wychodzi na to ze sie nie da seryjnymi tlokami z ca18det odprezyc 9A pod turbo.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » sob lut 28, 2009 08:47

olozwirski pisze:Ja sie przygladalem blizej tematowi i wychodzi na to ze sie nie da seryjnymi tlokami z ca18det odprezyc 9A pod turbo.
jakies konkrety ?

[ Dodano: Sob Lut 28, 2009 7:48 am ]
Paweł18 pisze:A co mozecie powiedziec na temat tloków od 9a w bloku kr. Ile one odpreza silnik. Podobno do 8 z kawalkiem. Czy to prawda. Czy cos jeszcze sie przeklada zeby tak silnik odprezyc
Poszukaj w archiwum, dokladnie opisywałem co trzeba zrobic zeby miec 8:1. Wszystko tam jest policzone.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » sob lut 28, 2009 14:40

bugalon pisze:jakies konkrety ?
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?



Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » sob lut 28, 2009 16:53

olozwirski, zgadzam sie w 100% a wiec mam pytanie jak odprezyc silnik ??


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

goly0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn paź 29, 2007 22:58
Lokalizacja: lutcza RSR

Post autor: goly0 » sob lut 28, 2009 18:57

SmokE88 temat wałkowany "100 razy".... :green_fuck:


wykonam dystanse do twojego auta i stożki do felg

Awatar użytkownika
SmokE88
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 445
Rejestracja: śr gru 31, 2008 18:30
Lokalizacja: Długomiłowice Woj.Op

Post autor: SmokE88 » sob lut 28, 2009 22:07

goly0, a widziales cos konkretnego w tych tematach ?? albo zeby podkladke albo zeby frezowac tłoki... :butthead:


JADĄC Z PRĘDKOŚCIĄ 280KM/H...
TO CO JEST PRZED TOBĄ...
JEST JUŻ PRZESZŁOŚCIĄ...

goly0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: pn paź 29, 2007 22:58
Lokalizacja: lutcza RSR

Post autor: goly0 » ndz mar 01, 2009 07:36

kup kute graty i problem rozwiążesz.... :bigok:


wykonam dystanse do twojego auta i stożki do felg

kefirsky
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob gru 27, 2008 13:27
Lokalizacja: Kętrzyn Warm-Maz

Post autor: kefirsky » ndz mar 01, 2009 08:51

To żeś pojechał...na jakieś 4tyś... :grin: Nie ma to jak wujek dobra rada. :helm:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz mar 01, 2009 10:35

olozwirski pisze:
bugalon pisze:jakies konkrety ?
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?
No tak uzasadnienie typu "budowa tłoka" wiele wyjaśnia. Jeśli wysokość denka tłoka jest taka sama jak w 9A, wymiar sworznia jest taki sam jak w 9A i dodatkowo tłok jest podebrany na środku denka to dla mnie jest to budowa umozliwiająca odprężenie a nie na odwrót.

Dla mnie konkretem jest liczba a nie ogolnikowe stwierdzenie. Możesz podać wymiar tłoka, który jest problematyczny? Sprawa będzie jasna i nie będzie wątpliwości.

No offence Olo ale do mnie nie trafiają tłumaczenia typu "nie da sie" bez konkretnego logicznego uzasadnienia.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
olozwirski
2 SLOW 2 PLAY
2 SLOW 2 PLAY
Posty: 1628
Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
Lokalizacja: WKZ

Post autor: olozwirski » ndz mar 01, 2009 11:27

Wyjasnie o co chodzi. Tlok z ca18det ma wysokosc 30mm a tlok 9A 30.2mm, mierzone od srodka swoznia do denka. Oba swoznie sa takie same. denko w tloku nissana jest identyczne jak w 9A czyli plaskie a nie podebrane jak na twoim zdjeciu. mowie o seryjnych tlokach.
bugalon pisze:
olozwirski pisze:
bugalon pisze:jakies konkrety ?
Poprostu sie nie da, budowa tloka z ca18det jest taka ze seryjny tlok nie odprezy nam 9A, co tu mozna jeszcze dopisac?
No tak uzasadnienie typu "budowa tłoka" wiele wyjaśnia. Jeśli wysokość denka tłoka jest taka sama jak w 9A, wymiar sworznia jest taki sam jak w 9A i dodatkowo tłok jest podebrany na środku denka to dla mnie jest to budowa umozliwiająca odprężenie a nie na odwrót.

Dla mnie konkretem jest liczba a nie ogolnikowe stwierdzenie. Możesz podać wymiar tłoka, który jest problematyczny? Sprawa będzie jasna i nie będzie wątpliwości.

No offence Olo ale do mnie nie trafiają tłumaczenia typu "nie da sie" bez konkretnego logicznego uzasadnienia.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » ndz mar 01, 2009 11:56

olozwirski pisze:Wyjasnie o co chodzi. Tlok z ca18det ma wysokosc 30mm a tlok 9A 30.2mm, mierzone od srodka swoznia do denka. Oba swoznie sa takie same. denko w tloku nissana jest identyczne jak w 9A czyli plaskie a nie podebrane jak na twoim zdjeciu. mowie o seryjnych tlokach.
No i to jest konkret :) Dzieki.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości