Problem po zamontowaniu turbosprężarki

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt sty 13, 2009 15:54

challengerPL pisze:(na marginesie wartość czyli 9,5:1 to tak samo jak 9:5 bo mam nieścisłość w danych?)
9:1 do jets stosunek "pełnej komory cylindra" do "sprężonej komory cylinra". Łopatologicznie wyajśnione. Podaje sie zawsze XX.X:1 gdzie to jeden jest właśnie tą pojemnością kiedy jest max sprężenie.
challengerPL pisze:Wiem że kazdy powie swap i sie nie baw bo kuku itp. widziałem fajne 2,0 8v ktore bez problemu podchodzą ALE krecą mnie ostatnio Kjs-y a tam w klasie do 1,6 chetnie utarlbym nosa civika i crx-ą :D
Jak Cie kręcą KJS'y to pewnie też wiesz że jest taka opcja jak przelicznik pojemności dla aut doładowanych.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
challengerPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 13, 2009 01:12
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: challengerPL » wt sty 13, 2009 16:19

Fakt razy 1,7 czyli z ABU leci grubo ponad 2,0 wiec słabe turbo do KJS to tez lipa ;/ ale i turbo to wciaz temat do przemyslenia dla mnie! Narazie blachą sie zajme :) Aha wiem ze to nie pytanie w tym dziale ale jesli z tylu mam bebny to moge wstawic tarcze bez zmiany belki całej? Pozdrawiam



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt sty 13, 2009 21:16

challengerPL pisze:Czyli w mono jest mniej rzezby w elektyronike??? Czy to tak samo! Zaóważcie ze człowiek uczy sie na błedach i jesli zamontuje turbo w silniku 1.8 mono i nawet mu silnik wybuchnie to napewno sie czegoś nauczy a pisane ze montaz turba to 15tyś jest lekką przesadą i zniechętą dla "młodych napalenców"

Ponawiam pytanie co to odprezenia silnika z 9:5 do 8:5 jaką uszczelka to zrobic jesli to możliwe? a w 9:5 silnik w soft tez bedzie smigał po wspomniany Grabowski rzekł ze do softa nie trzeba odpreżac jesli sie ma te wspomniane 9:5. Pozdrawiam
wiesz 15 tysi to naprawde male koszta jesli uturbiasz fure robiac wszystko od a do z jak sie powinno nie tylko z silnikiem. i nie jest to do zniechecenia a raczej do uswiadomienia napalencow ktorzy za 5 tysi uturbiaja fury i na doladowaniu pozwalajacym osiagac 250 ps maja kolo 150 topiac wszystko co sie da w silniku....

[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 20:32 ]
co do odprezania, odpreza sie silnik zmieniajac tloki, odprezenie uszcxzelka konczy sie zwykle mega awaria i kosztami razy dwa plus kupno silnika. to tak na wstepie
dalej powiedz mi jaka jest granica soft turbo a zwykle bo jak dla mnie jest ona takim latajacym holendrem, niby widac a nie ma.. odpreza sie kazdy silnik do turbo a wartosc odprezenia jest zalezna od cisnienia jakie chce mu sie dmuchac i na 0.4..0.5 bara kreconego wysoko lub czesto odprezyc powinienes do okolo 9.0 do 9.3 chwilowo dmuchnac mozesz i wiecej a bankowo sie na tym skonczy w kjs( dla uswiadomienia, to samo auto ta sama proba te same warunki jedna przejechana na doladowaniu 1,2 bar druga z boostem 0,4 trzecia z rozwalonym ic bez doladowania czasy z boostem 1.2 bara 0.55.14 z 0,4 bara 1.01.40 bez 1.03.13) auto z turbo ma ta tendencje ze jedzie dopiero po chwili wyjezdzajac z lini idealnej jazdy i musisz to nadrabiac na prostych i dohamowaniach a jezdzac na malym booscie tak sie nie da i robi sie gorsze wyniki
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2009 21:43 przez evolution, łącznie zmieniany 1 raz.


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości