Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
punkvw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 115
Rejestracja: czw mar 13, 2008 23:50
Lokalizacja: Polska/ Niemcy
Kontakt:

Post autor: punkvw » śr gru 31, 2008 00:30

Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » śr gru 31, 2008 14:17

a jak z drganiami na karoseri?przenosi mocno?



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr gru 31, 2008 14:37

Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » śr gru 31, 2008 14:46

bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.

w corrado VR6T sajmonowym silnik siedzi na stałe i nic się nie złamało,
możliwe że się złamie w późniejszym czasie przez zmęczenie materiału, narazie jest OK.
Ostatnio zmieniony śr gru 31, 2008 14:47 przez GTO, łącznie zmieniany 1 raz.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr gru 31, 2008 14:57

bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
nic sie nie zlamie, sprawdzone na kilku autach, belka z przodu do budy jest zlapana na poduszkach i tam sie poddaje...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pt sty 02, 2009 10:04

evolution pisze:
bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
nic sie nie zlamie, sprawdzone na kilku autach, belka z przodu do budy jest zlapana na poduszkach i tam sie poddaje...
Sam widziałem u Borysa jak po zamontowaniu na stałe pękła łapa. Osobiscie bym nie ryzykował.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pt sty 02, 2009 11:27

Mi tam nic się nie dzieje złego



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 02, 2009 11:56

bugalon pisze:
evolution pisze:
bugalon pisze:Jak zamontujecie kawał alu z miejscem na srubę tylko (bez zadnego dlumienia drgan) to łapa się złamie po przejechaniu kilku tysiecy km.
nic sie nie zlamie, sprawdzone na kilku autach, belka z przodu do budy jest zlapana na poduszkach i tam sie poddaje...
Sam widziałem u Borysa jak po zamontowaniu na stałe pękła łapa. Osobiscie bym nie ryzykował.
Moja łapa w ABFie była pęknięta, a chodziła na poduszce w MK3 przez 274000km. Teraz chodzi na innej łapie i alu poduszce i jest cacy. :hmm:



Darek B
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 13:02
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: Darek B » ndz sty 04, 2009 13:09

mam pytanie odnośnie wałków rozrządu, czy zmiana wałków w silniku audi ACE (silnik identyczny jak w silnik KR, też na wtrysku mechanicznym kj tronik ) na wałki z silnika VW o symbolu ABF poprawią parametry silnika. Czy taka zmiana jest opłacalna??



Awatar użytkownika
hose_vw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 14:34
Lokalizacja: SGL
Kontakt:

Post autor: hose_vw » ndz sty 04, 2009 14:06

Mam pytanie odnośnie portek w pl-ce bo chyba mi już puszczaja na elastycznym połaczeniu,a mianowicie czy warto dorobic nowe o troche wiekszej średnicy jak w orginale..wydech jest 60 + tłumi z 2.0 8v



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz sty 04, 2009 14:10

Darek B pisze:ACE (silnik identyczny jak w silnik KR, też na wtrysku mechanicznym kj tronik )
silnik nie taki jak KR bo ma pojemność 2.0 i jest na wtrysku ke-motronic. A co do wałków to nie wiem ale albo takie jak w 9A/PL albo takie jak w KR.


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz sty 04, 2009 14:17

Darek B pisze:mam pytanie odnośnie wałków rozrządu, czy zmiana wałków w silniku audi ACE (silnik identyczny jak w silnik KR, też na wtrysku mechanicznym kj tronik ) na wałki z silnika VW o symbolu ABF poprawią parametry silnika. Czy taka zmiana jest opłacalna??
po pierwsze nie byl to silnik identyczny z kr, ani nawet z pl tylko silnik podobny do 9a( ke-motronic 1.2.2 w sterowaniu ) o mocy 140 ps co do samej zmiany walkow, pytanie co uznajesz za oplacalne, i zmieniajac walki nalezy poza zmiana przesterowac zaplon i troszeczke paliwo a to w motronic potrafi niewiele osob,


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Darek B
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 13:02
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: Darek B » ndz sty 04, 2009 16:23

dawkę paliwa reguluje siię na rozdzielaczu wtrysku, mam kogoś kto umie to wystroić , z informacji które mam wynika ze silnik jest sterowany kj tronikiem, nie wiem czy tam trzebazmieniać program.
co do opłacalności to chodziło mi o spodziewany przyrost mocy, i przy jakich obrotach?
chciałbym tym samochodem czasem pojechać na jakiś KJS więc zależałoby mi żeby podnieść parametry silnika który posiadam



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » ndz sty 04, 2009 16:45

Darek B pisze:z informacji które mam wynika ze silnik jest sterowany kj tronikiem
k-jetronic :P może ktoś cos już pogrzebał? Motronic sie zje**ł i wsadzili kajeta :chytry: Zrób foto i będzie sie myśleć. Co do wałków to najpierw musisz wiedzieć jakie masz to wtedy bedziesz wiedział czy bedzie przyrost czy nie. Jak chcesz KJS i porządnie zrobiony silnik to dwa posty wyżej napisał człowiek o fioletowym nicku co robi cuda.


18K4F inside... RWD car :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości